Vůle ventilů
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 15 bře 2007, 15:08
- Bydliště: Brno
Vůle ventilů
Musí se seřizovat vůle ventilů na Paliu 1,2 8V, typ motoru 178 B5.000?
V technických údajích ve španělském manuálu jsou hodnoty uvedeny, ale v servisní knížce není o seřizování žádná zmínka.
Víte někdo jak to s vůlemi na ventilech je?
V technických údajích ve španělském manuálu jsou hodnoty uvedeny, ale v servisní knížce není o seřizování žádná zmínka.
Víte někdo jak to s vůlemi na ventilech je?
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 35
- Registrován: 15 bře 2007, 15:08
- Bydliště: Brno
Tak momentálně nevím kam bych tuto záležitost mohl zařadit,ale u volnoběhu při stání se mí zdá,jako bych občas slyšel v motoru tichounké klepání.Není to vždy a nebo né vždy toto klepání vnímám,ale klepe...Opravdu netuším čím to je..Rozvody jsou od 80 000km a teď mám 109 00km.Mám 1.6 16V na LPG.Pokud máte někdo zkušenosti a nebo menší tip,šup sem s ním...Díky..
..Opilý řidič,veselý vrah..
Zajedu zítra do obchodu s olejema,kde mi ho doporučili a optám se...Vyměním svíčky jako prevenci i když to neovlivním.Snad na to mají vliv i otáčky motoru.Lítají mi od 2000 otáček po nastartování a po určité době klesne na 1100 do stabilních 1000,ale někdy se dostanu i na 8000.A když se rozjedu z kopce a vyřadím,tak mi otáčky klesnou na 5000 a někdy i vypne motor.To mi ale zešteloval pán na LPG.Prý to dělá tlak vzduchu na sání...
..Opilý řidič,veselý vrah..
To je dost šílené kolísání otáček,nespletl ses někde s nulama?8000-to je už nebezpečný.pokud jde o podtlak-já to mám u 1,2-pod klapkou je vývod hadičky na regulaci tlaku paliva(přivřená klapka-větší podtlak otevírá přepad do nádrže) a jedna hadička jde na snímač vedle kompjutru.netěsnost těchhle hadiček by mohla dělat binec,ale jak je to s LPG....????
Ouuu...sekl jsem se.Dobře je 800,500...Dělá mit až poslední dobou.Nastartuju,otáčky vystřelí na 2000otáček a buď po chvilce klesnou na normál a nebo drží,dokud párkrát nepřeřadím rychlost..Trochu se mi to nahromadilo.Ten důvod otáček může mít klidně spojka,která nebude asi taky úplně ok..Chce to pomalu řešit a vylučovat určité příčiny..bigben.m píše:To je dost šílené kolísání otáček,nespletl ses někde s nulama?8000-to je už nebezpečný.pokud jde o podtlak-já to mám u 1,2-pod klapkou je vývod hadičky na regulaci tlaku paliva(přivřená klapka-větší podtlak otevírá přepad do nádrže) a jedna hadička jde na snímač vedle kompjutru.netěsnost těchhle hadiček by mohla dělat binec,ale jak je to s LPG....????
..Opilý řidič,veselý vrah..