INFO - kolko RPM mozem tocit 1.2 16V ?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
INFO - kolko RPM mozem tocit 1.2 16V ?
Caute. Kolko otacok maximalne este 1.2 16V puntovi MK2 este neublizuje? V podstate na otackomeri nie je cervena zona, tak neviem do kolko to mozem vytocit ked potrebujem sviznejsie zrychlit.
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
- Reklama
Podívej se do Albumu, kdysi jsem tam nastrkal výkonové křivky Punt.
Z toho to pochopíš.
Slovně - vklidu jej můžeš vytočit za 6 tisíc, ale nejlepší je řadit při takových 5.300 točkách, dál to nedává smysl, protože od 5 tisíc je motor škrcen na konstantní výkon 80k (tedy krouťák padá dolů).
Z toho to pochopíš.
Slovně - vklidu jej můžeš vytočit za 6 tisíc, ale nejlepší je řadit při takových 5.300 točkách, dál to nedává smysl, protože od 5 tisíc je motor škrcen na konstantní výkon 80k (tedy krouťák padá dolů).
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Začátečník
- Příspěvky: 21
- Registrován: 19 úno 2007, 00:33
- Bydliště: Pezinok
- Kontaktovat uživatele:
Mozes tocit do nejakych 6500 - teda aspon na sportingu je to tak ale to je 6kvalt, osobne odporucam preradit po 5000 - potom uz krivka vykonu pada ...a necitis ziadne zrychlenie ...takze radsej preradit a dalej pridavat a zase preradit ...az kym nie je kam
Nejazdi nikdy rychlejsie ako tvoj anjel lieta
P IIa Sporting - Lentilka
P IIa Sporting - Lentilka
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Diky moc, aspon viem ze som to bezpecne netocil moc. Bezne mi staci tocit do 4000-5000 otacok pri sviznejsej jazde. Ked sa nikam neponahlam, tak preradujem pri 3000-3500, je to uspornejsie a staci to uplne. A ked zase z krizovatky chcem sundat nejaku ochcafku tak davam do 6 tisic
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
A preco som si mal zaobstarat 8v? Ten som prave nechcel, je to slabsie. Predsa len niekde sa tych 20 koni ci kolko je tam rozdiel prejavit musi.majco píše:ako tak pozerám mal si si zaobstarať 1.8 a nie 1.2 16v!
podla mna krátkodobo pokial to ide ,ale držať to v otáčkach nemá velký význam !
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
Nie 8v ale------ 1,8benzín to je objem! pokial to čierne na logu je toja kára! myslím týn MK2-kasňaygzo píše:A preco som si mal zaobstarat 8v? Ten som prave nechcel, je to slabsie. Predsa len niekde sa tych 20 koni ci kolko je tam rozdiel prejavit musi.majco píše:ako tak pozerám mal si si zaobstarať 1.8 a nie 1.2 16v!
podla mna krátkodobo pokial to ide ,ale držať to v otáčkach nemá velký význam !
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Je to moja kara na tom obrazku. No 1.8 by bola super, to by lietalo jak besne. Ked vidim co dokaze uz len ten malicky 1.2 16V, tak ja by som sa asi ale s tou 1.8 niekde zabilmajco píše:Nie 8v ale------ 1,8benzín to je objem! pokial to čierne na logu je toja kára! myslím týn MK2-kasňaygzo píše:A preco som si mal zaobstarat 8v? Ten som prave nechcel, je to slabsie. Predsa len niekde sa tych 20 koni ci kolko je tam rozdiel prejavit musi.majco píše:ako tak pozerám mal si si zaobstarať 1.8 a nie 1.2 16v!
podla mna krátkodobo pokial to ide ,ale držať to v otáčkach nemá velký význam !
Ale ja som to povodne kupoval ako normalne auto male, aby nemalo vleku spotrebu, na nejake sportove jazdy som nepomyslal.
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
viem o čom hovoríš mal som pred Puntom Feldu 1.3 a chcel som niečo male s malým motorom a hlavne nech to nekvitne! kúpil som Punto 1.1 a s feldou 1.3 spi si to hravo poradí! A určite sa k felde nevrátim!!!!ygzo píše:Je to moja kara na tom obrazku. No 1.8 by bola super, to by lietalo jak besne. Ked vidim co dokaze uz len ten malicky 1.2 16V, tak ja by som sa asi ale s tou 1.8 niekde zabilmajco píše:Nie 8v ale------ 1,8benzín to je objem! pokial to čierne na logu je toja kára! myslím týn MK2-kasňaygzo píše: A preco som si mal zaobstarat 8v? Ten som prave nechcel, je to slabsie. Predsa len niekde sa tych 20 koni ci kolko je tam rozdiel prejavit musi.
Ale ja som to povodne kupoval ako normalne auto male, aby nemalo vleku spotrebu, na nejake sportove jazdy som nepomyslal.
PUNTO už sa teším na grande!!!!!!!!!!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Bavím se o konkrétním motoru 1.2 16V Mk2. V 1.2 75 jsem zatím nejel a třeba v 1.2 16V Mk1 skutečně má smysl točit na 6000. Ale u vzpomínaného motoru, nečipnutého, platí to, že za 5000 moment řízeně padá. Takže takových 5300-5400maximálně a šup tam další kvalt. Je to sice nahlavu, točit 16ti ventilový a ještě k tomu italský motor jen něco za 5000, ale prostě taková je realita. Holt 1.2 16V Mk2 dostala německé vstřikování Bosch, to není Magneti-Marelli.75ka píše:Ja na punte 1,2 75k citim obmedzovac pri 6700-6800 ot/min ..no a to ze radit sa ma pri 5300 otackach je podla mna blbe lebo potom dalsi stupen ma pod 4000 co je dost biedne kedze tento špunt sa citi nalepsie nad 4000
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2