1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Zdravím všechny příznivce Punťáků,
mám následující problém.
Auto na volnoběh po pár minutách chcípne, poté nelze nastartovat. Občas se rozsvítí kontrolka imobilizéru, ale někdy ne. Po odpojení baterie a připojení, které může být okamžité, auto chytne na první otočení klíčkem. Punto jsme koupili nové v roce 2004.
Nyní jsme mu po 14ti letech dopřáli velký servis zejména mechanických části - tlumiče, brzdy, výfuk, veškeré gumy na spodku ale také, rozvody, svíčky.
Diagnostika ukazuje obecnou chybu P0300.
Nemáte někdo z výše uvedenou závadou zkušenost a případně i řešení?
Diky všem za případnou pomoc.
mám následující problém.
Auto na volnoběh po pár minutách chcípne, poté nelze nastartovat. Občas se rozsvítí kontrolka imobilizéru, ale někdy ne. Po odpojení baterie a připojení, které může být okamžité, auto chytne na první otočení klíčkem. Punto jsme koupili nové v roce 2004.
Nyní jsme mu po 14ti letech dopřáli velký servis zejména mechanických části - tlumiče, brzdy, výfuk, veškeré gumy na spodku ale také, rozvody, svíčky.
Diagnostika ukazuje obecnou chybu P0300.
Nemáte někdo z výše uvedenou závadou zkušenost a případně i řešení?
Diky všem za případnou pomoc.
- Reklama
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
vidím to na chybně nastavený rozvody
nebo snímač polohy vačkového hřídele
pokud to má.
víc info o autě by pomohlo.
P300 není obecná chyba, ale
https://www.obd-codes.com/p0300" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.cz/search?client=ope ... EQ1QIIUSgB" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo snímač polohy vačkového hřídele
pokud to má.
víc info o autě by pomohlo.
P300 není obecná chyba, ale
https://www.obd-codes.com/p0300" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.cz/search?client=ope ... EQ1QIIUSgB" onclick="window.open(this.href);return false;
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
pozdravujem
je to chyba zapalovania:
P0300 - Random/Multi Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0302 - Cylinder 2 Misfire Detected
možnosti budu:
poškodena rj-motora
poškodene sviečkové kable
poškodene cievky zapalovania
stare/zle/neapravne sviečky
riešenie:
výmena sviečkových kablov
výmena cievok zapalovania za nove (teraz nove už stoja par euro)
výmena sviečok ak dlho neboli menene, najvhodnejšie su NGK
(menim každych 30.000km aj s kablami, predidem poškodeniu riadacej jednotky motora)
ak nepomože vymena cievok a kablov tak bude potrebne vymenit rj-motora
Ale kedže vam zasvietila kontrolka imobilizera
chcem vas poprosit este diagnostikou sa pozrite do bodycomputeru ake chyby vypise
ked sa rozsvieti kontrolka imobilizera a nechce naštartovat
to večšinou znamena že je slabo ukostreny motor
a pri štartovani štarter ukradne všetok prud a napetie rj-motora
a ta nevie sa rozbehnut lebo nema napetie a je v podstate ako vypnuta
preto bodycomputer ju nevidi, nevidi ju ani imobilizer
a preto sa rozsvieti kontrolka imobilizera
To sme prave teraz riešili a opravil na Grande Punte.
Skorodovane ukostreni prevodovky.
Prejav: nejde naštartovat, motor toči, čerpadlo počut, svieti kontrolka imobilizera
do pamete zavad naskakuju rozne chybi
hľadanie chyby:
skontrolovat poriadne minusove ukostrovacie kable na baterke, thnut poriadne rukov za kable,
minusove ukostrovacie kable na lavom nosniku karoserie pod baterkou,
minusovy ukostrovaci kabel na prevodovke - najčastejšie poškodeny!
skontrolovat ako su kvalitne pripevnene oka na kostriacich kablov
to je dôležite, lebo oko može byt dobre priskrutkovane
ale prechod medzi kablom a okom môže byt silno skorodovany alebo rozpadnuty
(na Punto Grane bol kabel tak poškodeny že držal iba na par drotikov, preto sa auto zaplo
ale nedokazalo sa naštartovat)
skúška:
silnejšim kablom ukostrit motor
spojit minus pol baterie a druhy koniec pripojit napriklad na skrutku vyfukoveho potrubia pri hlave
poriadbe pripevnit aby nebol prechodovy odpor a naštartovat
riešenie opravy:
vymenit skorodovane kostriace kable, alebo ich trochu skratit a namontovat nove oka
držim palce pri orave, napište vysledok, a ako ste vyriešili opravu
s pozdravom
je to chyba zapalovania:
P0300 - Random/Multi Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0302 - Cylinder 2 Misfire Detected
možnosti budu:
poškodena rj-motora
poškodene sviečkové kable
poškodene cievky zapalovania
stare/zle/neapravne sviečky
riešenie:
výmena sviečkových kablov
výmena cievok zapalovania za nove (teraz nove už stoja par euro)
výmena sviečok ak dlho neboli menene, najvhodnejšie su NGK
(menim každych 30.000km aj s kablami, predidem poškodeniu riadacej jednotky motora)
ak nepomože vymena cievok a kablov tak bude potrebne vymenit rj-motora
Ale kedže vam zasvietila kontrolka imobilizera
chcem vas poprosit este diagnostikou sa pozrite do bodycomputeru ake chyby vypise
ked sa rozsvieti kontrolka imobilizera a nechce naštartovat
to večšinou znamena že je slabo ukostreny motor
a pri štartovani štarter ukradne všetok prud a napetie rj-motora
a ta nevie sa rozbehnut lebo nema napetie a je v podstate ako vypnuta
preto bodycomputer ju nevidi, nevidi ju ani imobilizer
a preto sa rozsvieti kontrolka imobilizera
To sme prave teraz riešili a opravil na Grande Punte.
Skorodovane ukostreni prevodovky.
Prejav: nejde naštartovat, motor toči, čerpadlo počut, svieti kontrolka imobilizera
do pamete zavad naskakuju rozne chybi
hľadanie chyby:
skontrolovat poriadne minusove ukostrovacie kable na baterke, thnut poriadne rukov za kable,
minusove ukostrovacie kable na lavom nosniku karoserie pod baterkou,
minusovy ukostrovaci kabel na prevodovke - najčastejšie poškodeny!
skontrolovat ako su kvalitne pripevnene oka na kostriacich kablov
to je dôležite, lebo oko može byt dobre priskrutkovane
ale prechod medzi kablom a okom môže byt silno skorodovany alebo rozpadnuty
(na Punto Grane bol kabel tak poškodeny že držal iba na par drotikov, preto sa auto zaplo
ale nedokazalo sa naštartovat)
skúška:
silnejšim kablom ukostrit motor
spojit minus pol baterie a druhy koniec pripojit napriklad na skrutku vyfukoveho potrubia pri hlave
poriadbe pripevnit aby nebol prechodovy odpor a naštartovat
riešenie opravy:
vymenit skorodovane kostriace kable, alebo ich trochu skratit a namontovat nove oka
držim palce pri orave, napište vysledok, a ako ste vyriešili opravu
s pozdravom
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Děkuji moc za cenné rady.
Dnes jsme prošli ukostření, očistil jsem kontakty, zkontroloval kabely, vše drží jak má.
Dále jsem vyměnil obě cívky (měl jsem možnost si je zapůjčit), ale beze změny.
Auto bez problémů nastartuje, po pár minutách chcípne, přestane komunikovat s pc, při pokusu o opětovný start se rozsvítí kontrolka imobilizéru a auto nestartuje. Odpojím a připojím baterii, poté hned chytí a opět komunikuje s pc diagnostikou.
Diagnostika ukazuje stále tyto chyby:
U1602
U1600
P0300
P0351
P0352
Zítra vyměním svíčky za nové NGK a popř. tam zkusím dát staré, se kterými auto před servisem jezdilo (nemám je momentálně k dispozici).
Samozřejmě dám vědět jak to dopadlo.
Ještě jednou velké díky.
Dnes jsme prošli ukostření, očistil jsem kontakty, zkontroloval kabely, vše drží jak má.
Dále jsem vyměnil obě cívky (měl jsem možnost si je zapůjčit), ale beze změny.
Auto bez problémů nastartuje, po pár minutách chcípne, přestane komunikovat s pc, při pokusu o opětovný start se rozsvítí kontrolka imobilizéru a auto nestartuje. Odpojím a připojím baterii, poté hned chytí a opět komunikuje s pc diagnostikou.
Diagnostika ukazuje stále tyto chyby:
U1602
U1600
P0300
P0351
P0352
Zítra vyměním svíčky za nové NGK a popř. tam zkusím dát staré, se kterými auto před servisem jezdilo (nemám je momentálně k dispozici).
Samozřejmě dám vědět jak to dopadlo.
Ještě jednou velké díky.
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Niesom odborník ale bude to asi riadiaca jednotka,lebo keď ju odpojíš od baterky tak sa resetne a ide to znova.Aj mne keď svietil imobilizer tak som odpojil a zapojil baterku a auto znovu išlo ale nikdy mi to nechciplo.mk1 40kw
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Tak už je to všetko jasne - rj-motora už je poškodena
P0351/P0352 porucha primárneho / sekundárneho obvodu zapaľovacieho cievky
obvod ktory napaja cievky z rj-motora je KO
takže bud daš zrepasovat rj-motora alebo kupiš druhu lacno z naburaneho auta
a ja ti ju možem prispôsobit na tvoje auto aby si nemusel menit kluče a bodycomputer
sviečky už nemusis menit pokial niesu stare viac ako 30.000km
pred namontovanim novej alebo opravenej rj-motora musiš kupit
a namontovat uplne nove cievky a sviečkove kable
rj-motora pokazil prud ktory sa prebil z poškodenych kablov alebo cievok naspet do rj-motora
je to naozaj velmi časta zavada na Puntach 1,2 8V užb som vymenil plno tychto rj-motorov
chyby označene U1602 a U1600 je chyba can zbernice
ked sa preruši can zbernica medzi rj-motora a bodycomuterom
tak sa rozsvieti kontrolka imobilizera
tak isto ked odpadne kostra na prevodovke strati rj-motora napajanie
a rozsvieti kontrolka imobilizera
takže ešte skontrolovat konektor D4 v poistkovej skrinke v motorovom priestore
tadial vedie can zbernica do rj-motora a skontrolovat konektory na rj-motora
ale tam som nikdy chybu nenasiel
chyby U1602 a U1600 už može vyvolavat aj samotna rj-motora
ktora ju už poskodena vybojmi z cievok
Keby si bol z Bratislavy tak by som ti hned požičial rj-motora na par dni
a takto by sme vedeli na 100percent odhalit presnu zavadu
---------------------------------------------------------------------------------------------
ešte doplnim upresnemie:
Odpojenim baterky sa nezmažu zapisane chyby v pamäti zavad rj-motora
Do pamäti zavad sa zapisuju chyby dočasne a trvale
ok nastane niektora z tychto zavad tak sa zavada zapiše ro pamäti rj-motora
a zaroven sa rozsvieti kontrolka motora
Pri každom zapnuti auta klučom do prvej polohy MAR
sa spusti samodiagnostika auta pred naštartovanim
- rozsvietia sa kontrolky rj na palubovke a postupne zhasinaju po ukončeni diagnostiky
- ak je v rj-motora zapisana trvala chyba - to znamena že je v aute niečo pokazene ostane kontrolka motora svietit
- ak je v rj-motora zapisana dočasná chyba - kontrolka motora po samodiagnostike zhasne
a pri najbližšej zastavke v autoservise vyčitaju zavadu z pamäte a skontroluju označenu vec
P0351/P0352 porucha primárneho / sekundárneho obvodu zapaľovacieho cievky
obvod ktory napaja cievky z rj-motora je KO
takže bud daš zrepasovat rj-motora alebo kupiš druhu lacno z naburaneho auta
a ja ti ju možem prispôsobit na tvoje auto aby si nemusel menit kluče a bodycomputer
sviečky už nemusis menit pokial niesu stare viac ako 30.000km
pred namontovanim novej alebo opravenej rj-motora musiš kupit
a namontovat uplne nove cievky a sviečkove kable
rj-motora pokazil prud ktory sa prebil z poškodenych kablov alebo cievok naspet do rj-motora
je to naozaj velmi časta zavada na Puntach 1,2 8V užb som vymenil plno tychto rj-motorov
chyby označene U1602 a U1600 je chyba can zbernice
ked sa preruši can zbernica medzi rj-motora a bodycomuterom
tak sa rozsvieti kontrolka imobilizera
tak isto ked odpadne kostra na prevodovke strati rj-motora napajanie
a rozsvieti kontrolka imobilizera
takže ešte skontrolovat konektor D4 v poistkovej skrinke v motorovom priestore
tadial vedie can zbernica do rj-motora a skontrolovat konektory na rj-motora
ale tam som nikdy chybu nenasiel
chyby U1602 a U1600 už može vyvolavat aj samotna rj-motora
ktora ju už poskodena vybojmi z cievok
Keby si bol z Bratislavy tak by som ti hned požičial rj-motora na par dni
a takto by sme vedeli na 100percent odhalit presnu zavadu
---------------------------------------------------------------------------------------------
ešte doplnim upresnemie:
Odpojenim baterky sa nezmažu zapisane chyby v pamäti zavad rj-motora
Do pamäti zavad sa zapisuju chyby dočasne a trvale
ok nastane niektora z tychto zavad tak sa zavada zapiše ro pamäti rj-motora
a zaroven sa rozsvieti kontrolka motora
Pri každom zapnuti auta klučom do prvej polohy MAR
sa spusti samodiagnostika auta pred naštartovanim
- rozsvietia sa kontrolky rj na palubovke a postupne zhasinaju po ukončeni diagnostiky
- ak je v rj-motora zapisana trvala chyba - to znamena že je v aute niečo pokazene ostane kontrolka motora svietit
- ak je v rj-motora zapisana dočasná chyba - kontrolka motora po samodiagnostike zhasne
a pri najbližšej zastavke v autoservise vyčitaju zavadu z pamäte a skontroluju označenu vec
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Do Bratislavy jezdím celkem často, ale vzhledem k situaci to vyřeším tím, že koupím:
- doporučené svíčky - NGK - přestože jsou tam nyní svíčky nové 3dny, ale jiného typu
- kabely
- cívky
- novou řídící jednotku - nechce se mi riskovat tím, že koupím použitou
Pokud se problém vyřeší tak hurá a pro příště každých 30tis. budu měnit dle tvé rady kabely, svíčky i cívky - není to velká investice a určitě to za klid stojí.
Špageťák si odkroutil 14let bez jakékoliv vážné závady. Auto má najeto 175tis. km a až nyní přišel větší servis, který si určitě zaslouží....
Ještě jednou VELKÉ DÍKY za pomoc, až budou díly vyměněny, tak dám zase vědět jak na tom Punto je....
- doporučené svíčky - NGK - přestože jsou tam nyní svíčky nové 3dny, ale jiného typu
- kabely
- cívky
- novou řídící jednotku - nechce se mi riskovat tím, že koupím použitou
Pokud se problém vyřeší tak hurá a pro příště každých 30tis. budu měnit dle tvé rady kabely, svíčky i cívky - není to velká investice a určitě to za klid stojí.
Špageťák si odkroutil 14let bez jakékoliv vážné závady. Auto má najeto 175tis. km a až nyní přišel větší servis, který si určitě zaslouží....
Ještě jednou VELKÉ DÍKY za pomoc, až budou díly vyměněny, tak dám zase vědět jak na tom Punto je....
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Neni zač,
Takže problem je v podstate vyriešeny, už len treba nakupit diely, vymenit a jazdit .)
A ake su tam trojdnove? sviečky? Dufam že nie Brisk
NGK mam tušim len zakladne
Držim Palce
Takže problem je v podstate vyriešeny, už len treba nakupit diely, vymenit a jazdit .)
A ake su tam trojdnove? sviečky? Dufam že nie Brisk
NGK mam tušim len zakladne
Držim Palce
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
V pondělí jsem odpoledne vyměnil svíčky, kabely a cívky. Poté jsem strávil cca hodinu tím, že jsem ujel pár km, zastavil a nechal nastartováno - nechcíplo to ani jednou. Dnes jezdím s autem druhý den a zatim vše ok. Nechci to zakřiknout, ani se radovat předčasně, ale pokud se závada do konce týdne neobjeví, bude vyhráno.
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Pozdravujem, tak to je fajn, vymazal si aj zapisane chyby v rj-motora?
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Zdravím všechny, myslím že se již mohu radovat. Mám za sebou několikadenní ježdění do práce i mimo a špageťák jezdí bez chcípnutí.
Po výměně svíček, kabelů a cívek zapalování je tedy po problému.
Chyby jsem si nechal smazat ještě před instalaci nových dílů a nové se neobjevily.
Ještě jednou díky moc za pomoc...
Po výměně svíček, kabelů a cívek zapalování je tedy po problému.
Chyby jsem si nechal smazat ještě před instalaci nových dílů a nové se neobjevily.
Ještě jednou díky moc za pomoc...
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Tak mám výše popsaný problém. Napřed to ženě jen velmi občas zazlobilo a jelo to na 2-3 válce asi. Říkal jsem jo to se pak opraví.... Jenže nebyl čas až to defakto přestalo jet úplně. Chyba P0351, mechanik vyměnil svíčky, kabely a cívky, zkontroloval kabeláž a kostry a je to tam pořád, takže jsme usoudily, že chby je v jednotce.
Problém je jasný. Ale jak ho elegantně vyřešit. Mohu koupit jentoku na vraku po běžném pohledu v průměrné ceně asi 2.000,-, jenže pak budu muset složitě řešit překódování klíčku. Hlávní problém je, že to musí někdo přijet překódovat bo auto nikam nepojede. Nebo najít někoho kdo ten imobilizér úplně vypne. Stjně kdo umí krást a chce tak si stím hravě poradí.
Ještě jsem našel za 2.500,- na vraku jednotku, včetně klíčů a zámků, s tím, že se vymění všechno a máš i nové klíče.
Nebo mi mechanik poradil opravu jednotky na http://www.ecu.de" onclick="window.open(this.href);return false;. Cena včetně pošty by měla být asi něco přes 5.000,-. Je na to 2 roky záruka. Oprava v řádech dnů a nemusím řešit klíče.
Mátě někdo návrh na lpší řešení?
Problém je jasný. Ale jak ho elegantně vyřešit. Mohu koupit jentoku na vraku po běžném pohledu v průměrné ceně asi 2.000,-, jenže pak budu muset složitě řešit překódování klíčku. Hlávní problém je, že to musí někdo přijet překódovat bo auto nikam nepojede. Nebo najít někoho kdo ten imobilizér úplně vypne. Stjně kdo umí krást a chce tak si stím hravě poradí.
Ještě jsem našel za 2.500,- na vraku jednotku, včetně klíčů a zámků, s tím, že se vymění všechno a máš i nové klíče.
Nebo mi mechanik poradil opravu jednotky na http://www.ecu.de" onclick="window.open(this.href);return false;. Cena včetně pošty by měla být asi něco přes 5.000,-. Je na to 2 roky záruka. Oprava v řádech dnů a nemusím řešit klíče.
Mátě někdo návrh na lpší řešení?
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
Pozdravujem, ponukam najjednoduchšie riešenie:
Kupit čo najlacnejšie rj-motora z havarovaneho auta alebo z auta na diely,
a ja Vám novú rj-motora zresetujem do stavu novej jednotky - vola sa to Virgin .)
Potom stači rj-motora len namontovat do auta otočit klučikom a všetko sa samo naprogramuje a ostanu Vám originalne kluče
netreba už nič robit menit - iba zohriat motor a 3x pridat plyn na 5000otačiek aby sa nakalibrovala rj
---------------------------------------------------------------
Punto motor vynechava, ide na2-3 válce - Chybové kódy daného problému: P0351 a P0352
Pekny popis tu: https://www.autoconnect.sk/www-autoconn ... PY/36-FIAT" onclick="window.open(this.href);return false;
vo fiate neexistuje žiadne kodovanie to ma iba škoda groups
Kluče sa lahko pridavaju a odoberaju pomocou programu multiecuscan a code karty,
ale to neni potrebne ked stači iba použivanu rj-motora zresetovat do stavu novej - virgin
Pozor IMMO sa v rj-motora sice da vypnut ale auto s inym klučom aj tak nenaštartujete. V Punte immo funguje inak.
Preto nedavajte vypinat immo v rj motora - su to zbytočne vyhodene peniaze
v pripade otazok mi volajte na mobil alebo napiste spravu - s pozdravom
Kupit čo najlacnejšie rj-motora z havarovaneho auta alebo z auta na diely,
a ja Vám novú rj-motora zresetujem do stavu novej jednotky - vola sa to Virgin .)
Potom stači rj-motora len namontovat do auta otočit klučikom a všetko sa samo naprogramuje a ostanu Vám originalne kluče
netreba už nič robit menit - iba zohriat motor a 3x pridat plyn na 5000otačiek aby sa nakalibrovala rj
---------------------------------------------------------------
Punto motor vynechava, ide na2-3 válce - Chybové kódy daného problému: P0351 a P0352
Pekny popis tu: https://www.autoconnect.sk/www-autoconn ... PY/36-FIAT" onclick="window.open(this.href);return false;
vo fiate neexistuje žiadne kodovanie to ma iba škoda groups
Kluče sa lahko pridavaju a odoberaju pomocou programu multiecuscan a code karty,
ale to neni potrebne ked stači iba použivanu rj-motora zresetovat do stavu novej - virgin
Pozor IMMO sa v rj-motora sice da vypnut ale auto s inym klučom aj tak nenaštartujete. V Punte immo funguje inak.
Preto nedavajte vypinat immo v rj motora - su to zbytočne vyhodene peniaze
v pripade otazok mi volajte na mobil alebo napiste spravu - s pozdravom
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
No zatím nejzajímavější nabídka z nedalekého vraku je, že za celkem 5.300,- borec přehodí jednotku včetně imobilizéru a zámků a dodá dva klíče. Původní věci vrátí. Defkato ručí za to, že to bude fungovat.
Když budu někde kupovat jednotku, tak jdu vždycky do určitého rizika a pokud ji seženu, tak tvá nabídka nezní špatně, ale je otázka kdyby by si to případně mohl přijet udělat a co by to stálo. A jestli se dá uplatnit karta věrnéhon zákazníka:). Už si mi dělal kdysi servo.
Když budu někde kupovat jednotku, tak jdu vždycky do určitého rizika a pokud ji seženu, tak tvá nabídka nezní špatně, ale je otázka kdyby by si to případně mohl přijet udělat a co by to stálo. A jestli se dá uplatnit karta věrnéhon zákazníka:). Už si mi dělal kdysi servo.
- SpiritWolker
- Všeználek
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 11 dub 2008, 00:56
- Bydliště: Bratislava
Re: 1.2 8V-2004-na volnobeh chcipa,poté nechce nastartovat
papun - zavolaj mi na česke čislo, do 23h klidne volaj, pak až rano od 7h
to je nezmysel všetko menit
v stredu idem do Prahy a vo štvrtok sa vraciam spet cez Pardubice a Brno - netušim odkial si
môžem aj takto urobit že tu zbehnem niekde na vrakovisko v Bratislave kupit rj-motora alebo z auta na diely,
diagnostikou viem skontrolovat či niekedy vypadavala. Vyčistim ju a poslem ti na dobierku
rj-môžem vyskušat aj v mojom Punte
rj.motora je v aute namontovana na dve skrutky to určite zvladneš aj sam vymenit
nemusiš nikoho navyše platit
to je nezmysel všetko menit
v stredu idem do Prahy a vo štvrtok sa vraciam spet cez Pardubice a Brno - netušim odkial si
môžem aj takto urobit že tu zbehnem niekde na vrakovisko v Bratislave kupit rj-motora alebo z auta na diely,
diagnostikou viem skontrolovat či niekedy vypadavala. Vyčistim ju a poslem ti na dobierku
rj-môžem vyskušat aj v mojom Punte
rj.motora je v aute namontovana na dve skrutky to určite zvladneš aj sam vymenit
nemusiš nikoho navyše platit
Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu