Pořídili jsme tady ten povoz, 230 Maxi, výroba (pravděpodobně) 2000, 2,8 TD (90 kW). Neměl by někdo výkresy elektriky a schéma náprav, abych věděl co kde v obchodech vůbec shánět?
Už jsme na to koukali v servisu a imobilizér je už vysekanej a nataženej kabel od spínačky. Ta je sama jakási divná, nebo klíč k ní, docela blbě leze tam i ven, ale chodí. Pozapojoval jsem pojistky a už chodí i blikačky, zjistil sem, že ten drát co je tam nataženej tam fakt nedávat (připojí palubovku natrvalo a nejde pak chcípnout motor, plus přestane fungovat LZ blinkr ).
Trochu to teda vypadá, že předek nebyl jen shnilej, ale nejspíš i lehce nabouranej, a těch věcí z Citroena je tam trochu víc, než jen maska (kam idioti nepřendali výrobní štítek a já teď musím běhat pro náhradní), různý nádržky, světla (ty si musím překonektorovat, čokoláda už je shnilá a přestávaj svítit).
Celkově to vypadá, že bude třeba rozkuchat palubovku a elektroniku zrevidovat, protože něco prostě stářím nejde, něco možná dojebali pitomci jak s tím jezdili (vypálená pojistková skříňka naznačuje, že nějaký prase tam dalo kus plechu, který to vypeklo, samozřejmě, pojistka asi nehoří opakovaně jen tak ) a ty garážnický opravy tomu fakt nepřidávaj. Centrál přestal chodit asi po třech dnech, ventilátor pravděpodobně nejde vůbec, a taky to chce asi novej náhon tachometru (nejde ten a následkem ani odometr). Taky spínač brzd je pochybnej a v těch rozjebanejch dveřích minimálně jedno (třetí, čtvrtý? ) nejde. Já budu rád asistovat, elektriku dělám, ale ne v autech Takže když pořádně nevím co a jak, lepší by byl nějakej elektrikář co todle auto zná, aby tak nějak bylo asistovat komu. Není tu někdo z Phy nebo okolí?
Různé trable s Ducatem 230/2000, schémata+elektrikář Pha/SČK
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: Různé trable s Ducatem 230/2000, schémata+elektrikář Pha
Co je přesně zač blinkrový relé někdo netuší? To co mám už je slušně očouzený a pouzdro má zkroucený od toho bočníku co má uvnitř (nač to tam vůbec propaluje výkon?).
Re: Různé trable s Ducatem 230/2000, schémata+elektrikář Pha
Aby to blikalo.
Bude tam bimetal, ohřívá se spirálou na něm navinutou a tím rozepne, jak vychladne tak zase sepne a pořád dokola.
Naposledy jsem to viděl na Škodě 100
Bude tam bimetal, ohřívá se spirálou na něm navinutou a tím rozepne, jak vychladne tak zase sepne a pořád dokola.
Naposledy jsem to viděl na Škodě 100
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno
Re: Různé trable s Ducatem 230/2000, schémata+elektrikář Pha
Ne, je to relé. Resp. mimo relé je tam ještě tady to topný těleso, kondenzátor a nějakej integráč, ten jsem nezkoumal, ale mohl by to bejt časovač (že by stará dobrá 555ka? ), pokud to je all-in-one relé. Což je možný, že je, pže má jen tři kontakty (asi přívodní napětí, zem a třetí bude teda blikající odchod).
Re: Různé trable s Ducatem 230/2000, schémata+elektrikář Pha
Zatim sem doplnil pojistky a uchodil central, brzdy taky zatim sviti. Koukam ze se da samotnej budikovej panel mozna vyndat bez rozebirani palubofky, vidim dva srouby.
Nejaky ta schemata a katalogy nikdo nema?
Nejaky ta schemata a katalogy nikdo nema?
Re: Různé trable s Ducatem 230/2000, schémata+elektrikář Pha
Koukám, že to tady je celkem mrtvý, zkusim to někde v zahraničí, tady to asi nemá smysl.