PUNTO mk 1 1,2 KLIMA POMOCT

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
kajos
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 27 pro 2014, 15:42

PUNTO mk 1 1,2 KLIMA POMOCT

Příspěvek od kajos »

Zdravím, mám skladačku dvou punt a potřebuju vědět jestli by šla rozchodit klima po naplnění abych ji zapínal jen manualně jen plusem přez relatko na spojku klimy a ještě spínal ventilatory.. bez všech serepetiček co tam sou a Tlakovýho spínače . protože se mi nepovedlo vymontovat vše a mám neuplny svazek . Možná by mi pomohlo zapojení svazku kdyby někdo měl i s klimou byl bych moc vděčny.
Je možne že by mi to šlapalo ouze na jeden ventilator chladiče ?
Včem muže byt problem jednoducheho zapojení ?

předem děkuji za rady .
Reklama
 

hnotek
Začátečník
Příspěvky: 17
Registrován: 09 pro 2014, 21:19
Bydliště: Frýdek Místek, hnotek@seznam.cz

Re: PUNTO mk 1 1,2 KLIMA POMOCT

Příspěvek od hnotek »

Klimu musíte zapínat přes řídicí jednotku motoru - je tam na to vstup z vypínače klimy a výstup do spojky kompresoru klimatizace. Sežeňte si schéma vstřikování a hned to pochopíte. Je to proto, že při prudké akceleraci si jednotka klimu na chvíli vypne, aby se motor co nejrychleji dostal do výkonu. U jednotky IAW16 je to na pinech :

8 Input Air Conditioner Relay on (+) Activated on +Vbatt
24 Output Air Conditioner Relay on (-) Activated on Gnd

Výstup spíná k "zemi" šasi.

Pozor - některé jednotky z výroby tam na to nemají osazený spínací tranzistor, nutno vyzkoušet, nebo vzít jednotku z auta s klimou - pro jistotu (musí se ale nakódovat do "factory virgin state" kvůli imobilizéru.
Opravuji řídicí jednotky a immobilizéry Magneti Marelli. Odkódování ECU do virgin stavu.
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“