Zdravím, mám skladačku dvou punt a potřebuju vědět jestli by šla rozchodit klima po naplnění abych ji zapínal jen manualně jen plusem přez relatko na spojku klimy a ještě spínal ventilatory.. bez všech serepetiček co tam sou a Tlakovýho spínače . protože se mi nepovedlo vymontovat vše a mám neuplny svazek . Možná by mi pomohlo zapojení svazku kdyby někdo měl i s klimou byl bych moc vděčny.
Je možne že by mi to šlapalo ouze na jeden ventilator chladiče ?
Včem muže byt problem jednoducheho zapojení ?
předem děkuji za rady .
PUNTO mk 1 1,2 KLIMA POMOCT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 17
- Registrován: 09 pro 2014, 21:19
- Bydliště: Frýdek Místek, hnotek@seznam.cz
Re: PUNTO mk 1 1,2 KLIMA POMOCT
Klimu musíte zapínat přes řídicí jednotku motoru - je tam na to vstup z vypínače klimy a výstup do spojky kompresoru klimatizace. Sežeňte si schéma vstřikování a hned to pochopíte. Je to proto, že při prudké akceleraci si jednotka klimu na chvíli vypne, aby se motor co nejrychleji dostal do výkonu. U jednotky IAW16 je to na pinech :
8 Input Air Conditioner Relay on (+) Activated on +Vbatt
24 Output Air Conditioner Relay on (-) Activated on Gnd
Výstup spíná k "zemi" šasi.
Pozor - některé jednotky z výroby tam na to nemají osazený spínací tranzistor, nutno vyzkoušet, nebo vzít jednotku z auta s klimou - pro jistotu (musí se ale nakódovat do "factory virgin state" kvůli imobilizéru.
8 Input Air Conditioner Relay on (+) Activated on +Vbatt
24 Output Air Conditioner Relay on (-) Activated on Gnd
Výstup spíná k "zemi" šasi.
Pozor - některé jednotky z výroby tam na to nemají osazený spínací tranzistor, nutno vyzkoušet, nebo vzít jednotku z auta s klimou - pro jistotu (musí se ale nakódovat do "factory virgin state" kvůli imobilizéru.
Opravuji řídicí jednotky a immobilizéry Magneti Marelli. Odkódování ECU do virgin stavu.