Elektrické záhady Multinky
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Elektrické záhady Multinky
Jsem mezi vámi nový, mám MULTI necelý týden. Přesto mi nachystala pár překvapení Jelikož mi Němci do Multi dali asi starší originální rádio, má nějakou chybu v mechanice kazety. Proto jsem jej do doby, než ho opraví, nahradil jiným rádiem od Blaupunktu (Škoda). Ale jaká se vyskytla záhada ? Pokud byl zapnutý ventilátor na 1. stupeň, nebyl problém. Když se zapla druhá a další polohy, přestal chodit tachometr. A ve chvíli, kdy se zaplo rádijko, tachometr opět šel. Trvalo mi to dva dny, než jsem tenhle systém, vysledoval. Nejdříve jsem byl špatný z toho, že "umřel" tachák, pak se to vše úplně zmátlo. No a dnes jsem si nechal "vykoupat" Multi uvnitř (po Němcích ÚŽASNĚ upatlaná) a při zařazené zpátečce mi parkovací systém řve pořád, aniž by měl překážku. Tak budu pátrat dál. Pokud máte s těmito závadami někdo zkušenosti, VOLÁM SOS! Díky moc. PS: stejně MULTI miluju (dnes jsem si ji na sídlišti během úklidu nastartoval a kochal se JTD - asi jsem magor).
Multi 1,9 JTd
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 23
- Registrován: 25 říj 2006, 16:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrické záhady Multinky
Neboj, magor nejsiVáclaf píše:při zařazené zpátečce mi parkovací systém řve pořád, aniž by měl překážku. Díky moc. PS: stejně MULTI miluju - asi jsem magor).
Nevim jestli máš namontované tažné, ale jestli jo, zkus sundat kouli. To je taky slušná překážka.
Elektrika
Dík za nápad i za názor. Po dvou dnech (a vyschnutí po KOUPELI) se vše vrátilo do normálu, takže se jednalo asi o zatečenou vodu po tepování koberce. Snad poučení pro příště, případně pokud by se to někomu stalo taky, tak aby věděl, že to přejde. Vaclaf
Multi 1,9 JTd
Re: Elektrika
no mne ten senzor rve stále ale skúsim zmontovať ťažne dúfam že to bude tým
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektrické záhady Multinky
Multipla má vyveden tzv. "gala" signál (neboli tachosignál), to je signál od tachosnímače jako přípravu pro "jednodinové" (velikost klasického rádia) navigace (také BLAUPUNKT) které se na objednávku a za příplatek montují už ve fabrice. Bohužel některá jiná rádia mívají na tom samém pinu jiný signál - u starších rádií to obvykle bylo "radiomute". Pak to může zlobit, já osobně bych se obával o snímač tachometru či tachometr samotný (nejsou levné). Ten ventilátor vysvětlit nedokážu, ale asi to spolu souvisí (kostra a podobně).Václaf píše:Jsem mezi vámi nový, mám MULTI necelý týden. Přesto mi nachystala pár překvapení Jelikož mi Němci do Multi dali asi starší originální rádio, má nějakou chybu v mechanice kazety. Proto jsem jej do doby, než ho opraví, nahradil jiným rádiem od Blaupunktu (Škoda). Ale jaká se vyskytla záhada ? Pokud byl zapnutý ventilátor na 1. stupeň, nebyl problém. Když se zapla druhá a další polohy, přestal chodit tachometr. A ve chvíli, kdy se zaplo rádijko, tachometr opět šel. Trvalo mi to dva dny, než jsem tenhle systém, vysledoval. Nejdříve jsem byl špatný z toho, že "umřel" tachák, pak se to vše úplně zmátlo. No a dnes jsem si nechal "vykoupat" Multi uvnitř (po Němcích ÚŽASNĚ upatlaná) a při zařazené zpátečce mi parkovací systém řve pořád, aniž by měl překážku. Tak budu pátrat dál. Pokud máte s těmito závadami někdo zkušenosti, VOLÁM SOS! Díky moc. PS: stejně MULTI miluju (dnes jsem si ji na sídlišti během úklidu nastartoval a kochal se JTD - asi jsem magor).
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001