ZDRAVÍM všecky,
nikde jsem se nedopátral ničeho konkrétního, tak píšu nové téma.
moje jtd multijet 16v 110kw v nízkých otáčkách nejde vůbec za plynem, od 2000 ot už vystřelí s pomocí turba. Navíc i děsivě hulí černě, což napovídá o špatné směsi.
Diagnostika hlásí egr, to jsem před cca 3 měsíci čistil a ověřoval funkčnost-ok. váha vzduchu měněna a turbo též.
Máte s tímto nějakou zkušenost???
Dále hledám někoho kdo ví jak zaslepit EGR,AGR a nastavit jednotku, tak aby bez toho dokázala fungovat. Děkuju za tipy. okres. Frýdek-Místek
JTDm 110kw do 2000 ot netahne, EGR
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: JTDm 110kw do 2000 ot netahne, EGR
ahoj bude to znova egr bud je znova zaneseny alebo nefunkcny, ja som svoj cistil asi 3x az som sa tohoto problemu zbavil az zaslepenim a odstranenim zo softu. pozri http://www.alfatuning.sk" onclick="window.open(this.href);return false; a myslim ze to nemas ani daleko.bravo07 píše:ZDRAVÍM všecky,
nikde jsem se nedopátral ničeho konkrétního, tak píšu nové téma.
moje jtd multijet 16v 110kw v nízkých otáčkách nejde vůbec za plynem, od 2000 ot už vystřelí s pomocí turba. Navíc i děsivě hulí černě, což napovídá o špatné směsi.
Diagnostika hlásí egr, to jsem před cca 3 měsíci čistil a ověřoval funkčnost-ok. váha vzduchu měněna a turbo též.
Máte s tímto nějakou zkušenost???
Dále hledám někoho kdo ví jak zaslepit EGR,AGR a nastavit jednotku, tak aby bez toho dokázala fungovat. Děkuju za tipy. okres. Frýdek-Místek
Fiat Croma 1.9 JTDm 88kW, 120k, r.v. 2008
Re: JTDm 110kw do 2000 ot netahne, EGR
Navštiv stránky ALFISTI.CZ, sekce 159, tento motor má každá druhá 159 a tento problém je zde velice podrobně diskutován.
EGR se musí rozebrat a vyčistit VČETNĚ prostoru cívky a jádra, které ovládá otevírání ventilu. To znamená navrtat plastový kryt cívky, vyrazit jádro ven a po vypucování zase složit.
Vyčištění EGR pomůže na dalších 20kkm a je jedno zda je EGR originál, nebo nový/repasovaný. Dřív nebo později se začne sekat každý. Problém částešně řeší zaslepení podložkou s otvory (prodává jako ND FIAT). Úplné vyřešení se jmenuje EGR OFF, softwareové odstavení.
EGR se musí rozebrat a vyčistit VČETNĚ prostoru cívky a jádra, které ovládá otevírání ventilu. To znamená navrtat plastový kryt cívky, vyrazit jádro ven a po vypucování zase složit.
Vyčištění EGR pomůže na dalších 20kkm a je jedno zda je EGR originál, nebo nový/repasovaný. Dřív nebo později se začne sekat každý. Problém částešně řeší zaslepení podložkou s otvory (prodává jako ND FIAT). Úplné vyřešení se jmenuje EGR OFF, softwareové odstavení.
Re: JTDm 110kw do 2000 ot netahne, EGR
softwarové odstranění umím a dělám já, ono se to vyplatí, oproti kupování nového