JTDm 110kw do 2000 ot netahne, EGR

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
bravo07
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 24 lis 2014, 23:17

JTDm 110kw do 2000 ot netahne, EGR

Příspěvek od bravo07 »

ZDRAVÍM všecky,
nikde jsem se nedopátral ničeho konkrétního, tak píšu nové téma.

moje jtd multijet 16v 110kw v nízkých otáčkách nejde vůbec za plynem, od 2000 ot už vystřelí s pomocí turba. Navíc i děsivě hulí černě, což napovídá o špatné směsi.
Diagnostika hlásí egr, to jsem před cca 3 měsíci čistil a ověřoval funkčnost-ok. váha vzduchu měněna a turbo též.
Máte s tímto nějakou zkušenost???
Dále hledám někoho kdo ví jak zaslepit EGR,AGR a nastavit jednotku, tak aby bez toho dokázala fungovat. Děkuju za tipy. okres. Frýdek-Místek
Reklama
 

ommko
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 27 pro 2006, 17:25

Re: JTDm 110kw do 2000 ot netahne, EGR

Příspěvek od ommko »

bravo07 píše:ZDRAVÍM všecky,
nikde jsem se nedopátral ničeho konkrétního, tak píšu nové téma.

moje jtd multijet 16v 110kw v nízkých otáčkách nejde vůbec za plynem, od 2000 ot už vystřelí s pomocí turba. Navíc i děsivě hulí černě, což napovídá o špatné směsi.
Diagnostika hlásí egr, to jsem před cca 3 měsíci čistil a ověřoval funkčnost-ok. váha vzduchu měněna a turbo též.
Máte s tímto nějakou zkušenost???
Dále hledám někoho kdo ví jak zaslepit EGR,AGR a nastavit jednotku, tak aby bez toho dokázala fungovat. Děkuju za tipy. okres. Frýdek-Místek
ahoj bude to znova egr bud je znova zaneseny alebo nefunkcny, ja som svoj cistil asi 3x az som sa tohoto problemu zbavil az zaslepenim a odstranenim zo softu. pozri http://www.alfatuning.sk" onclick="window.open(this.href);return false; a myslim ze to nemas ani daleko.
Fiat Croma 1.9 JTDm 88kW, 120k, r.v. 2008
Tanguero
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 15 říj 2014, 09:41

Re: JTDm 110kw do 2000 ot netahne, EGR

Příspěvek od Tanguero »

Navštiv stránky ALFISTI.CZ, sekce 159, tento motor má každá druhá 159 a tento problém je zde velice podrobně diskutován.
EGR se musí rozebrat a vyčistit VČETNĚ prostoru cívky a jádra, které ovládá otevírání ventilu. To znamená navrtat plastový kryt cívky, vyrazit jádro ven a po vypucování zase složit.
Vyčištění EGR pomůže na dalších 20kkm a je jedno zda je EGR originál, nebo nový/repasovaný. Dřív nebo později se začne sekat každý. Problém částešně řeší zaslepení podložkou s otvory (prodává jako ND FIAT). Úplné vyřešení se jmenuje EGR OFF, softwareové odstavení.
cendler
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 04 bře 2015, 10:45

Re: JTDm 110kw do 2000 ot netahne, EGR

Příspěvek od cendler »

softwarové odstranění umím a dělám já, ono se to vyplatí, oproti kupování nového
Odpovědět

Zpět na „Bravo 2“