Poradíte ohľadom Brava?
Moderátor: peta.smolik
Poradíte ohľadom Brava?
Zdravím Fiaťáci.
Zvažujem kúpu Fiatíka, premýšlam nad GP s 1.3 M-Jet, pretože mám rád malé a hravé autá
Taktiež ešte zvažujem to nááááááááádherné BRAVO! Predsa je väčšie, a GP ma žiaľ malý kufor (pôvodne som chcel kúpiť priamo kombi, ale okrem Cromi Fiat novšieho kombíka nemá). Bravo už má väčší kufor, a po sklopení sedačiek už vznikne zaujímaví priestor (viete niekto koľko cm má batožinový priestor po sklopení sedačiek? hľadal som na nete a nič.. ).
Mohli by ste mi prosím povedať Vaše názori na Bravo? Zvažujem len benzín, a rád by som kúpil s LPG od výroby.
Poprosil by som o odpovede Vás čo máte auto dlhšie, lebo pravdepodobne kúpim auto s 100tis km a pod. a chcem si ho ešte pár rokov nechať.. Ročný nájazd by mohol byť okolo 20tis km.
Myslím že by som sa uskromnil so 66kw, ale kolega ma nahovára že to bude lenivé a bude to žrať..
Tak ešte zvažujem aj T-JET 88kw, hlavne chcem vedieť či túto mašinku máte niekto na LPG (teda obe výkonové varianty), a ako slúži, a koľko ste nabehali.
Ďakujem Páni.
Zvažujem kúpu Fiatíka, premýšlam nad GP s 1.3 M-Jet, pretože mám rád malé a hravé autá
Taktiež ešte zvažujem to nááááááááádherné BRAVO! Predsa je väčšie, a GP ma žiaľ malý kufor (pôvodne som chcel kúpiť priamo kombi, ale okrem Cromi Fiat novšieho kombíka nemá). Bravo už má väčší kufor, a po sklopení sedačiek už vznikne zaujímaví priestor (viete niekto koľko cm má batožinový priestor po sklopení sedačiek? hľadal som na nete a nič.. ).
Mohli by ste mi prosím povedať Vaše názori na Bravo? Zvažujem len benzín, a rád by som kúpil s LPG od výroby.
Poprosil by som o odpovede Vás čo máte auto dlhšie, lebo pravdepodobne kúpim auto s 100tis km a pod. a chcem si ho ešte pár rokov nechať.. Ročný nájazd by mohol byť okolo 20tis km.
Myslím že by som sa uskromnil so 66kw, ale kolega ma nahovára že to bude lenivé a bude to žrať..
Tak ešte zvažujem aj T-JET 88kw, hlavne chcem vedieť či túto mašinku máte niekto na LPG (teda obe výkonové varianty), a ako slúži, a koľko ste nabehali.
Ďakujem Páni.
- Reklama
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Ahoj Bravom nic nepokazis. Vyborny motor, auto priestranne. Ber radsej 88kW turbo ako 66 kW atmosferu, pri priblizne rovnakej spotrebe viac vykonu. Na plyn sa vykasli pri nejakej 7 litrovej kombinovanej bude s plynom viac starosti ako radosti. Najlepsie sa dohodnut s niekym z fora pobliz teba a ist sa previest a sam posudis co vlastne chces. Asi tak by som to riesil.
500X Multiair 140
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Na stránkách Fiatu.cz (sk) najdeš u každého konkrétního modelu sekci "Technická specifikace" a tam najdeš i takové věci, jako objem kufru (400/1175 l). Já tě můžu odkázat na můj příspěvek na stránkách http://moje.auto.cz/JardaK-/bravo.html" onclick="window.open(this.href);return false; , kde popisuju zkušenosti po roce ježdění a dole postupně přidávám postřehy z dalšího provozu. Pravda, mám Bravo v naftě, takže to Tě asi zajímat nebude, ale zbytek by mohl být pro Tebe inspirací. Momentálně mám najeto přes 143 tis. km a jsem naprosto spokojený - všechno funguje, jak má a i ten motor po výměně těsnění u tyčky měřáku oleje je úplně suchý. Ještě k tomu kufru - po odklopení zadních (pátých) dveří neuvidíš obrovskou díru, protože spodní hrana i boky vstupní otvor hodně zmenšují. Proto se budou větší věci (kočárek, kolo) nakládat špatně, velké věci typu pračky apod. nenaložíš vůbec nebo jenom hodně těžko. Běžný nákup ale do kufru naskládáš v pohodě, tam problém není, 400 l v základu je dost, byť je to na úkor místa na zadních sedačkách.
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 205
- Registrován: 17 srp 2012, 09:41
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Urcite chod do T-Jetu!A na to LPG by som sa tiez vykaslal.Pri normalnej jazde sa da urobit v pohode spotrebicka.Ja robim na 150ps okreski 5,5-6l na 100km.Myslim si ,ze na bezne vozenie ti bude postacovat aj ta 120ps varianta.T-Jet vyzera byt zatial bezproblemovy engine vyrabaju ho stale.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Jo, tjet je určitě lepší volba. Bohužel je ale (u nás, na SK to nebude o moc lepší) trochu problém sehnat vůbec nějaký t-jet, natož si pak vybírat stav/nájezd/výbavu.
Takže já tak dlouho vybíral (a jeden tjet mi utekl před nosem), až jsem se musel spokojit s 66kW, na kterého jsem byl tedy první zájemce. Nakonec rozhodl stav auta (od prvního majitele, po prvním majiteli prodáváno přes dealera fiatu, prakticky nezajeté s nájezdem 11tis. km) a motor zas někdy příště
Raketa to fakt není, ale předtím jsem měl GP s 1.2 a nakonec to bravo i s nejslabším motorem bylo oproti GP pořád rychlejší, akorát se to musí víc točit, na což jsem si musel déle zvykat
Rovnou auto s LPG bych na 20 tisíc km ročně nepořizoval. Časem ho můžeš nechat dodělat u fiatu vždycky, fiat stejně originální zástavbu nemá a montují LPG dodatečně. U 1.4 16V s tím není prý problém (taky jsem uvažoval o předělávce, no nakonec zatím moc nejezdím, tak se to nevyplatí), do t-jetů je taky u fiatu montují, tak snad ví, co dělají
Takže já tak dlouho vybíral (a jeden tjet mi utekl před nosem), až jsem se musel spokojit s 66kW, na kterého jsem byl tedy první zájemce. Nakonec rozhodl stav auta (od prvního majitele, po prvním majiteli prodáváno přes dealera fiatu, prakticky nezajeté s nájezdem 11tis. km) a motor zas někdy příště
Raketa to fakt není, ale předtím jsem měl GP s 1.2 a nakonec to bravo i s nejslabším motorem bylo oproti GP pořád rychlejší, akorát se to musí víc točit, na což jsem si musel déle zvykat
Rovnou auto s LPG bych na 20 tisíc km ročně nepořizoval. Časem ho můžeš nechat dodělat u fiatu vždycky, fiat stejně originální zástavbu nemá a montují LPG dodatečně. U 1.4 16V s tím není prý problém (taky jsem uvažoval o předělávce, no nakonec zatím moc nejezdím, tak se to nevyplatí), do t-jetů je taky u fiatu montují, tak snad ví, co dělají
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Mam Bravo od roku 2008 1,4 66Kw. Koupeno nove Česky Těšin-již neexistuje....
Mam najeto 88 700Km. Spotřeba nyni počitač ukazuje 6,8l z toho je tak 90% město a dost kratke tratě...
Počitač jsem po zimě nevynuloval v zimě jsem jezdil v pruměru za 7,2l.
Dovolena v Italii cesta tam a zpět pruměrna spotřeba za tuto cestu 6,2l. Benzin byl Shell V-power racing.
Kdo plánujete autem do Itálie čtěte dobré info zde http://www.autovylet.cz/autem-k-mori-do ... y-a-triky/
Zavada byla jedna-mala dirka v husim krku vyfukoveho potrubi vyměněno cena i z praci 600Kč.
Vyměna brzdovych destiček.
Vyměny oleje,filtru,sviček atd....běžna udržba kterou potřebuje každe auto.....
Motor mi vyhovuje pro běžne přesuny v pohodě. Je třeba akorat dostat se co nejrychleji do vyššich otaček a pak přeřadit. Přeřazeni při nižžich otačkach auto pomalu zrychluje a spotřeba zase rychle stoupa .
Jsem s nim spokojen zatim drži perfektně........Při mem věku rozumna jizda žadne divočeni
Tak hodně štěsti při vyběru....
Mam najeto 88 700Km. Spotřeba nyni počitač ukazuje 6,8l z toho je tak 90% město a dost kratke tratě...
Počitač jsem po zimě nevynuloval v zimě jsem jezdil v pruměru za 7,2l.
Dovolena v Italii cesta tam a zpět pruměrna spotřeba za tuto cestu 6,2l. Benzin byl Shell V-power racing.
Kdo plánujete autem do Itálie čtěte dobré info zde http://www.autovylet.cz/autem-k-mori-do ... y-a-triky/
Zavada byla jedna-mala dirka v husim krku vyfukoveho potrubi vyměněno cena i z praci 600Kč.
Vyměna brzdovych destiček.
Vyměny oleje,filtru,sviček atd....běžna udržba kterou potřebuje každe auto.....
Motor mi vyhovuje pro běžne přesuny v pohodě. Je třeba akorat dostat se co nejrychleji do vyššich otaček a pak přeřadit. Přeřazeni při nižžich otačkach auto pomalu zrychluje a spotřeba zase rychle stoupa .
Jsem s nim spokojen zatim drži perfektně........Při mem věku rozumna jizda žadne divočeni
Tak hodně štěsti při vyběru....
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Zdar,tak ja po mojej skusenosti by som sa tiez priklonil k oturbenej verzii,s plynom to tu nema nik,iba atmosfericke verzie,dlhsie uz jazdi Bajo777,opytaj sa na dojmy jeho. T-jet je mozno trosku drahsi na servis,atmosfera je jednoducha a nenarocna. U oboch pozor na olej,je ho tam malo,kludne menit aj po 10t km,nieje to polozka. S tym,ze T-jetov je nedostatok a tazko sa zhanaju je pravda, ja som cakal asi polroka a aj tak som to svoje podla predstav nenasiel,musel som sa uspokojit so skromnejsou vybavou,no zas stav bol vynikajuci,tak som nevahal. Teraz sa tu vybavu snazim podoliepat
Tak vela stastia pri vybere!
Tak vela stastia pri vybere!
Bravo 198 1.4 T-jet Sport
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Citam, ze tu su same T-JETy, tak ja pridam moj pohlad, ja mam 88kW Multijet. Auto mám cca. rok, kupil som ho pouzite, no najviac problemov som mal s EGR ventilom. Menil som ho dvakrat, teraz som mal zaneseny DPF filter - to su take nevyhody diesla. Vcera som si dal odstranit aj EGR aj DPF, zajtra pojdem na dlhsiu trasu, tak dam vediet ako sa sprava auto. Spotrebu mam okolo 6,2, a to jazdim do vaccsinou z RS do KE, popritom v meste sem-tam. Ta spotreba ale mohla byt kvoli zanesenemu DPF filtru. S vykonom som spokojny, 88kW ti bohate staci na bezpecne predbiehanie, da sa s tym ist aj 200km/h, avsak co mne vadi je hluk motora. Dost klepoce ten dieslak...
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Picko píše:Citam, ze tu su same T-JETy, tak ja pridam moj pohlad, ja mam 88kW Multijet. Auto mám cca. rok, kupil som ho pouzite, no najviac problemov som mal s EGR ventilom. Menil som ho dvakrat, teraz som mal zaneseny DPF filter - to su take nevyhody diesla. Vcera som si dal odstranit aj EGR aj DPF, zajtra pojdem na dlhsiu trasu, tak dam vediet ako sa sprava auto. Spotrebu mam okolo 6,2, a to jazdim do vaccsinou z RS do KE, popritom v meste sem-tam. Ta spotreba ale mohla byt kvoli zanesenemu DPF filtru. S vykonom som spokojny, 88kW ti bohate staci na bezpecne predbiehanie, da sa s tym ist aj 200km/h, avsak co mne vadi je hluk motora. Dost klepoce ten dieslak...
Mam tiez DPF, ale zatial funguje jak ma. Boli trocha problemy zo zaciatku no teraz uz fachci. Mne sa zdalo tiez ze ho trocha viac pocut, ale po chipe sa mi zda ze ide kultivovanejsie. Aj ten nabeh otacok je plynulejsi ako predtym.
500X Multiair 140
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Vo výhlade mám niekoľko áut, a naozaj rád by som ostal pri atmosfére Chcem niečo jednoduché a bezstarostné, doteraz som mal Punto rv.2000 so 44kW a jedinú pripomienku na výkon mám v kopcoch, kde už pri naložení stráca dych.. Som zvyknutý podraďovať pri predbiehaní a pod.
Plyn by som uvítal pretože by som si mohol dovoliť naozaj lacné vozenie, a väšinou jazdím trasy do 40 km, tak preto benzín a nie diesel..
V ponuke sú na Sk niekoľko kusov, od 6000 eurových, po 4000 eurové. Nájazd km 57tis km, až po 140tis km.. Zaujímal by ma niekto kto má s benzíňakom najazdené 200tis, alebo 250.. Takých veľa nie je :/
Máte niekto Bravo s Fire alebo T-Jetom a máte najazdené viac ako 100tis km? Na čo by som sa mal pripraviť? Čo bude treba opraviť?
Čo poviete na tento kus? Je to síce aaa ale predávajú tam len také autá, aké ludia donesú.. a poznám osobne 2 ludí ktorí tam kúpili za super cenu veľmi slušné autá a sú spokojný, treba mať šťastie.. a aj keď by som po neho išiel tak by som sa s nimi nebavil, buď dajú rovno, alebo dovidenia!
http://www.aaaauto.sk/sk/car.html?aaaid ... n=karta-sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto nemá klímu, čo by ma naozaj potešilo! v Punte ju mám a už vyfučala, lebo ju nepoužívam. nemá síce elektróny, ale aspoň si sám vyberiem aké sa mi zapáčia cena je super..
Vidím že na Fiaťákov sa dá spolahnúť hneď tu mám kopu odpovedí.. Ďakujem Páni!
Plyn by som uvítal pretože by som si mohol dovoliť naozaj lacné vozenie, a väšinou jazdím trasy do 40 km, tak preto benzín a nie diesel..
V ponuke sú na Sk niekoľko kusov, od 6000 eurových, po 4000 eurové. Nájazd km 57tis km, až po 140tis km.. Zaujímal by ma niekto kto má s benzíňakom najazdené 200tis, alebo 250.. Takých veľa nie je :/
Máte niekto Bravo s Fire alebo T-Jetom a máte najazdené viac ako 100tis km? Na čo by som sa mal pripraviť? Čo bude treba opraviť?
Čo poviete na tento kus? Je to síce aaa ale predávajú tam len také autá, aké ludia donesú.. a poznám osobne 2 ludí ktorí tam kúpili za super cenu veľmi slušné autá a sú spokojný, treba mať šťastie.. a aj keď by som po neho išiel tak by som sa s nimi nebavil, buď dajú rovno, alebo dovidenia!
http://www.aaaauto.sk/sk/car.html?aaaid ... n=karta-sk" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto nemá klímu, čo by ma naozaj potešilo! v Punte ju mám a už vyfučala, lebo ju nepoužívam. nemá síce elektróny, ale aspoň si sám vyberiem aké sa mi zapáčia cena je super..
Vidím že na Fiaťákov sa dá spolahnúť hneď tu mám kopu odpovedí.. Ďakujem Páni!
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Z obrázků těžko říci, snad jen že se mu (standardně) sloupnul zadní znak a mají ho tam nějaký přelepený, ale to je fakt drobnůstka. A ještě plast na rádiu je náchylný na různé osvěžovače vzduchu, které naleptají barvu (celý panel je průhledný a přelakovaný tou grafitovo šedivou metalízou), tady se to podle foto také stalo, no nevypadá to moc pěkně, ale na funkci to mít vliv nebude.
Radši se na něj mrkni podívat v reálu, také jsem byl v AAA no a naživo ta auta vždycky vypadají jinak, než na fotkách.
Cena je super, ale právě proto, že nechceš klimu, to je pak cenově pro Tebe výhoda. Já to měl přesně obráceně, v GP jsem neměl klimu (kupovaná skladovka) a pak proklínal cesty, kdy bylo opravdu teplo Také se pak asi to auto hůř prodávalo, ale to jsem neřešil, protože jsem ho prodal protiúčtem. Takže i když si tu klimu pustíš třeba jen desetkrát do roka, tak se podle mě vyplatí i tak, i když si chceš auto nechat na více let a neplánuješ prodávat.
Jinak píšou, že je pětimístné, ale hlavové opěrky jsou jen 4, bude tedy čtyřmístné, pozor na to.
S elektrony je to také trochu potíž, pokud budeš chtít disky, které jsou specifikací přesně podle TP a na Bravu nevypadají blbě (hlavně kvůli nízkému ET31, neorigo disky mají větší ET a na bravu pak jsou pak utopené zevnitř a nevypadá to pěkně), budeš se muset spokojit jen s originály a ty se opět hrozně špatně shání, hlavně 16". Takže nakonec jsem musel vzít starší 17" disky, byly za super cenu, ale gumy budou dražší, origo disky ale autu sluší dobře a jsou opravdu poctivě udělané (a poctivě těžké )
Doporučil bych spíš něco jako: http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false; Já vím, cena je o dost vyšší, ale dostaneš mimo (pro Tebe zbytečné) klimy také mlhovky (mají cornering funkci, na to si rychle zvykneš) a hlavně více airbagů (6x airbag, ten tvůj nemá podle obrázků boční airbagy a nebude mít ani hlavové). Kliky a zrcátka v barvě už je jen takový milý bonus.
Radši se na něj mrkni podívat v reálu, také jsem byl v AAA no a naživo ta auta vždycky vypadají jinak, než na fotkách.
Cena je super, ale právě proto, že nechceš klimu, to je pak cenově pro Tebe výhoda. Já to měl přesně obráceně, v GP jsem neměl klimu (kupovaná skladovka) a pak proklínal cesty, kdy bylo opravdu teplo Také se pak asi to auto hůř prodávalo, ale to jsem neřešil, protože jsem ho prodal protiúčtem. Takže i když si tu klimu pustíš třeba jen desetkrát do roka, tak se podle mě vyplatí i tak, i když si chceš auto nechat na více let a neplánuješ prodávat.
Jinak píšou, že je pětimístné, ale hlavové opěrky jsou jen 4, bude tedy čtyřmístné, pozor na to.
S elektrony je to také trochu potíž, pokud budeš chtít disky, které jsou specifikací přesně podle TP a na Bravu nevypadají blbě (hlavně kvůli nízkému ET31, neorigo disky mají větší ET a na bravu pak jsou pak utopené zevnitř a nevypadá to pěkně), budeš se muset spokojit jen s originály a ty se opět hrozně špatně shání, hlavně 16". Takže nakonec jsem musel vzít starší 17" disky, byly za super cenu, ale gumy budou dražší, origo disky ale autu sluší dobře a jsou opravdu poctivě udělané (a poctivě těžké )
Doporučil bych spíš něco jako: http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false; Já vím, cena je o dost vyšší, ale dostaneš mimo (pro Tebe zbytečné) klimy také mlhovky (mají cornering funkci, na to si rychle zvykneš) a hlavně více airbagů (6x airbag, ten tvůj nemá podle obrázků boční airbagy a nebude mít ani hlavové). Kliky a zrcátka v barvě už je jen takový milý bonus.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 205
- Registrován: 17 srp 2012, 09:41
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Toto je moj nazor na AAA.Kolega tam kupil 4 auta a s toho 3 boli na pi....!Reklamacia ?Zabudni !Aj ja som tam chcel pred asi 5-6rokmi kupit auto.Vsimol som si ,ze "tecie" olej okolo prevodovky a pan predavajuci sa mi snazil nahovorit vraj to je uplne normalne.Nikdy viac!Napriklad ja som ani nevedel ,ze Bravo robili aj bez klimi.Co myslis za kolko to auto vykupili ked chcu zan 4tis a to su AAA.Kolega si dobre vsimol bude to asi nejaka vydojena N1.Ak ti mozem poradit od nich ruky prec!Este k tej klime v dnesnej dobe je podla mna aj ked ju nejak casto nepouzivas,STANDARD.Potom sa ti moze stat,ze sa budes snazit tu vybavu ktora ti tam chyba dokupovat ,vide ta to drahsie,ale original je original.
Volvo V60 9/2011,FIAT BRAVA 1,2 16v 3/2001EX,Bravo 2 T-Jet Sport 150ps 8/2009EX,Fiat Stilo 1,6 16v 76kw 6/2005.
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Taktiez som pocul same nedobre veci na AAA. Tych 98k km sa mi tiez nechce verit. Zvyknu dost casto stacat...Autoradio nema ani USB, ani MP3 - mne by to vadilo. Taktiez, ako aj klima. Nevidel som tam ani laktovu opierku, su tam iba nejake otvory...Za 4000 by som ho urcite nekupil. To je strasne nizka cena za Bravo. Budes s tym mat iba problemy. Pokukaj radsej autobazar.eu a bazos, maju tam pestrejsiu a doveryhodnejsiu ponuku.
Re: Poradíte ohľadom Brava?
pekne ste sa tu rozbehli, asi zase budem chodit castejsie
nooo, kedze som bol menovany a mam atmosferu, aj LPG, Tjet je proste Tjet, neni ziadnych pochyb, ze ide o lepsiu volbu, nejedna sa o ziadny problemovy motor ala VW group/TSI, z dnesneho pohladu by som si ho vybral, ale chlapci este vas tu trosku sklamem, vybral by som si ho v Delte , mal som tu cest, proste vzadu sa to neda s bravom ani porovnat, sklapacie sedadla, posuvne, celkovo viac miesta pozdlzne, technicky je to totozne s bravom, dizajnovo vacsine sa asi bravo bude pacit viac, dizajn Delty je diskutabilny...
zase kedze auto mam od novoti, teraz uz aj s LPG samozrejme na vymenu/predaj neni, chce to trosku vediet jazdit s tou atmo jednotkou, da sa ! aj velmi dynamicky, ziadna brzda premavky, samozrejme v ramci technickych moznosti stroja, zatah je jedine v otackach, netreba sa ich bat ! na dialnici na udrzanie tempa je obcas potrebne supnut aj 4ku, kludne sa da tahat do 160 !!! 5, 6 su uz take lenive kvalty, ale dost pomozu na znizenie hluku a robia dobru spotrebu, predsalen do tych drsnych kopcov sa nejazdi stale
teraz k LPG, chlapci mam 26000km s plynom od marca 2013 a poviem to takto, skoda kazdeho km co som robil na benzin...mam BRC sekvenciu, je to bezproblemove, trosku som sa vyskolil s pokazenym benzinom v nadrzi, proste niektore veci si treba nastudovat, neni to len o tankovani jak s benalom...ale stoji to podla mna zato, za prestavbu som dal 1200 euro, na 100km setrim cca 3,70,-, jazdim aj dost kratkych jazd, kto jazdi hlavne dlhsie, dostane na lepsie cisla...50% uspora v reklame je nezmysel, ale 30%-40% podla typu tras je uplne realnych, treba si to spocitat, len o tom to je, technicky neni problem prestavat ani Tjet ! hlavne netreba setrit na montazi, 1. volba montaznika, nechat nanho vyber systemu !!! ist podla referencii, mne robil Hatiar vo Zvolene, co mam 170km, nelutujem, naopak mozem iba pochvalit pristup od zaciatku az doteraz, za mna palec hore LPG, tak isto Tjet, atmosfera 66kW pre skuseneho sofera, alebo do mesta atd v pohodke bez blaznenia pre kazdeho, proste neni tam vykonova rezerva co odpusta jazdecke chyby v pripade nahanacky, rad odpoviem na pripadne otazky, ked su
este na zaver, ruky prec od AAA !!!!! , vseobecne jazdenku najlepsie kupovat od sukromneho majitela, alebo kludne aj dovoz na objednavku...
edit: keby niekoho zaujimali cisla, priemerku LPG mam 7,7, na benzin som chodil za 6,8, treba priratat nejaky benzin na starty, samozrejme inac v zime, inac v lete, je to tak v priemere 0,5 litra / 100, v tej uspore 3,70,-e/100 je zapocitane vsetko ! naklady na servis LPG zariadenia, nadnaklad EK/STK
zopar cisel, STK/EK spolu - 58,-
rocna kontrola LPG 12,-
pravidelna kontrola LPG kazdych 10000km 18,-
sviecky bez upravy odtrhu NGK, ziadne special obyc. ako na benzin, interval vymeny ako na benzin 30000km-ziadne nadnaklady
nooo, kedze som bol menovany a mam atmosferu, aj LPG, Tjet je proste Tjet, neni ziadnych pochyb, ze ide o lepsiu volbu, nejedna sa o ziadny problemovy motor ala VW group/TSI, z dnesneho pohladu by som si ho vybral, ale chlapci este vas tu trosku sklamem, vybral by som si ho v Delte , mal som tu cest, proste vzadu sa to neda s bravom ani porovnat, sklapacie sedadla, posuvne, celkovo viac miesta pozdlzne, technicky je to totozne s bravom, dizajnovo vacsine sa asi bravo bude pacit viac, dizajn Delty je diskutabilny...
zase kedze auto mam od novoti, teraz uz aj s LPG samozrejme na vymenu/predaj neni, chce to trosku vediet jazdit s tou atmo jednotkou, da sa ! aj velmi dynamicky, ziadna brzda premavky, samozrejme v ramci technickych moznosti stroja, zatah je jedine v otackach, netreba sa ich bat ! na dialnici na udrzanie tempa je obcas potrebne supnut aj 4ku, kludne sa da tahat do 160 !!! 5, 6 su uz take lenive kvalty, ale dost pomozu na znizenie hluku a robia dobru spotrebu, predsalen do tych drsnych kopcov sa nejazdi stale
teraz k LPG, chlapci mam 26000km s plynom od marca 2013 a poviem to takto, skoda kazdeho km co som robil na benzin...mam BRC sekvenciu, je to bezproblemove, trosku som sa vyskolil s pokazenym benzinom v nadrzi, proste niektore veci si treba nastudovat, neni to len o tankovani jak s benalom...ale stoji to podla mna zato, za prestavbu som dal 1200 euro, na 100km setrim cca 3,70,-, jazdim aj dost kratkych jazd, kto jazdi hlavne dlhsie, dostane na lepsie cisla...50% uspora v reklame je nezmysel, ale 30%-40% podla typu tras je uplne realnych, treba si to spocitat, len o tom to je, technicky neni problem prestavat ani Tjet ! hlavne netreba setrit na montazi, 1. volba montaznika, nechat nanho vyber systemu !!! ist podla referencii, mne robil Hatiar vo Zvolene, co mam 170km, nelutujem, naopak mozem iba pochvalit pristup od zaciatku az doteraz, za mna palec hore LPG, tak isto Tjet, atmosfera 66kW pre skuseneho sofera, alebo do mesta atd v pohodke bez blaznenia pre kazdeho, proste neni tam vykonova rezerva co odpusta jazdecke chyby v pripade nahanacky, rad odpoviem na pripadne otazky, ked su
este na zaver, ruky prec od AAA !!!!! , vseobecne jazdenku najlepsie kupovat od sukromneho majitela, alebo kludne aj dovoz na objednavku...
edit: keby niekoho zaujimali cisla, priemerku LPG mam 7,7, na benzin som chodil za 6,8, treba priratat nejaky benzin na starty, samozrejme inac v zime, inac v lete, je to tak v priemere 0,5 litra / 100, v tej uspore 3,70,-e/100 je zapocitane vsetko ! naklady na servis LPG zariadenia, nadnaklad EK/STK
zopar cisel, STK/EK spolu - 58,-
rocna kontrola LPG 12,-
pravidelna kontrola LPG kazdych 10000km 18,-
sviecky bez upravy odtrhu NGK, ziadne special obyc. ako na benzin, interval vymeny ako na benzin 30000km-ziadne nadnaklady
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Poradíte ohľadom Brava?
Páni ďakujem za seriozne odpovede
Po všetkom čo som si prečítal moje srdce ešte viac túži po T-Jet 88kW dokonca mi aj kolega v práci vravel, že jeho mechanik (pán čo má seriozny servis) má Deltu a jazdí na T-Jete so spotrebou na 6,5 L . Ak by malo to auto naozaj pri bežnom vození spotrebu do 6,5 (či už atmo alebo turbo) tak to ani nejdem prerábať.. Nie som snílek čo chce chodiť na 3,5 L a potom že sa mu ten diesel drbká..
Potom čo povedal Bajo777 tak si myslím, že by mi atmo v pohode stačila, pri Punte som sa naučil nebáť otáčok, osobne sa mi zdá že odkedy chodím častejšie za priateľkou a v ceste mi stojí jeden kopec (Soroška ak to niekto pozná) a zvyknem tu prefúknuť ventili v otáčkach, tak sa mi zdá Punto živšie a dobré na spotrebu pri bežnej jazde.. mám taký jeden subjektívny pocit..
Mal som cestu okolo aaa v Ke a bol som mrknúť to Bravo.. žiaľ, ten kus to už má za sebou.. Ledva chlapíkovy naskočilo a ten hrkajúci deravý výfuk.. ošúchaný interier.. a čo som sa aj čudoval, predajca rovno povedal že auto bolo pravdepodobne buchnuté a má stočené km.. Otočil som sa na päte, opýtal som sa či nemajú ešte jedno a odišiel som.
Nezmenil som názor, stále chcem ostať u benzínu, no je tu niekto kto má M-JET ? Najlepšie 200tis km a viac? Zaujímajú ma Vaše Odpovede
Ešte toľko, na nete je pár kúskov v 1.4 16V čo majú nabehané cca 50-60 tis km, prečo to niekto predáva s takým malým nájazdom? aký máte na to názor?
Po všetkom čo som si prečítal moje srdce ešte viac túži po T-Jet 88kW dokonca mi aj kolega v práci vravel, že jeho mechanik (pán čo má seriozny servis) má Deltu a jazdí na T-Jete so spotrebou na 6,5 L . Ak by malo to auto naozaj pri bežnom vození spotrebu do 6,5 (či už atmo alebo turbo) tak to ani nejdem prerábať.. Nie som snílek čo chce chodiť na 3,5 L a potom že sa mu ten diesel drbká..
Potom čo povedal Bajo777 tak si myslím, že by mi atmo v pohode stačila, pri Punte som sa naučil nebáť otáčok, osobne sa mi zdá že odkedy chodím častejšie za priateľkou a v ceste mi stojí jeden kopec (Soroška ak to niekto pozná) a zvyknem tu prefúknuť ventili v otáčkach, tak sa mi zdá Punto živšie a dobré na spotrebu pri bežnej jazde.. mám taký jeden subjektívny pocit..
Mal som cestu okolo aaa v Ke a bol som mrknúť to Bravo.. žiaľ, ten kus to už má za sebou.. Ledva chlapíkovy naskočilo a ten hrkajúci deravý výfuk.. ošúchaný interier.. a čo som sa aj čudoval, predajca rovno povedal že auto bolo pravdepodobne buchnuté a má stočené km.. Otočil som sa na päte, opýtal som sa či nemajú ešte jedno a odišiel som.
Nezmenil som názor, stále chcem ostať u benzínu, no je tu niekto kto má M-JET ? Najlepšie 200tis km a viac? Zaujímajú ma Vaše Odpovede
Ešte toľko, na nete je pár kúskov v 1.4 16V čo majú nabehané cca 50-60 tis km, prečo to niekto predáva s takým malým nájazdom? aký máte na to názor?