1.4 GT Pomoc při koupi

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
jirka20
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 20 bře 2014, 09:45

1.4 GT Pomoc při koupi

Příspěvek od jirka20 »

Ahoj kluci momentálně mám 1.7TD a přemýšlím že bych ještě přikoupil Gt 1.4 98Kw mohl bych Vás zkušenější poprosit o rady na co si dat pozor při koupi ? Moc děkuji za rady
Reklama
 

Cabuto
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 320
Registrován: 08 zář 2012, 08:39
Bydliště: Brno

Re: 1.4 GT Pomoc při koupi

Příspěvek od Cabuto »

Sice nejsem majitel tohoto kousku ale podle me obecne bude platit turbo, hlava zaveseni predni napravy poloosy a spojka to budou asi ty nejhorsi strasaky hledal bych hlavne kousek co nepatril nejakemu tunerovy co snim buh vi co delal a podobne a pak vseobecne bacha ne el instalaci a rez :-) neni to zadnej mladik :-)
Punto mk2 sporting 1.2 16v LPG muj 1:)
Patrik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 10:07
Bydliště: Velká Morava

Re: 1.4 GT Pomoc při koupi

Příspěvek od Patrik »

Měl jsem Uno Turbo. Zkotroloval bych tyto věci:
1. Chod volnoběhu musí být bez výkyvů
2. Turbo nesmí slyšitelně pískat
3. Pokud sundáš sání z váhy vzduchu, nesmí tam být olej
4. Zajet na emise

Pokud na všechny 4 body projdou, budeš s autem moc spokojený.
Stav výfuku, náprav, tlumičů apod. to vše jsou jenom prkotiny, spotřební materiál, které vyměníš za pár tisíc. Důležitý je motor. Na turbo je všechno drahé. Ze vzpomínek na Uno uvedu: sada pístních kroužků na motory Fire: 400,-, na diesela 800,- a na Turbo 4.000,-.
Tož tak. Enjoy !
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“