Nestartuje
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 06 srp 2010, 13:37
Nestartuje
Mám problém s nastartováním. Poprvé se mi stalo, vypnul motor, natankoval, ale nepodařilo se mi nastartovat. Startér točil, motor občas blafnul. Po několikátém pokusu motor nastartoval. 2 dny auto startovalo normálně ale nyní opět nelze nastartovat. Mám 1,6 benzin. Neví někdo čím by to mohlo být? PP neukazoval žádnou závadu. Děkuji za každou radu.
- Reklama
Re: Nestartuje
Teď si mi připomněl jeden článek na D-Fensovi, co sem nedávno četl.
Léto 1997 - auto nejde nastartovat. Odtaženo do servisu Škody, na poprvé nastartovalo, napojeno na tester, žádná chyba nezjištěna, posuzováno jako záruční případ. Závada se začala opakovat, takže se na auto v podstatě nedalo spolehnout. Po ca 2 měsících recidiva každý den – nejde nastartovat. Opět, už potřetí, převezeno do stejného záručního servisu škodovky, závada nezjištěna, kyselé obličeje, důrazné upozornění na to, že podle jakési neomylné skříňky auto žádnou závadu nemá. Postupná výměna řídící jednotky, modulu zapalovacích cívek, kabelů a svíček.
Září 1997 - auto není pojízdné, stejná závada jako předtím. Naši jsou velmi zahuštění, protože utratili čtvrt milionu za auto, které nejezdí. Odtaženo do jiného a menšího značkového servisu, kde se opravář dopustil následující elementární úvahy : "jiskru to háže, startuje to, tak že by tam netekl benzín?" Závada zjištěna během 15 minut, výměna relé palivového čerpadla.
Léto 1997 - auto nejde nastartovat. Odtaženo do servisu Škody, na poprvé nastartovalo, napojeno na tester, žádná chyba nezjištěna, posuzováno jako záruční případ. Závada se začala opakovat, takže se na auto v podstatě nedalo spolehnout. Po ca 2 měsících recidiva každý den – nejde nastartovat. Opět, už potřetí, převezeno do stejného záručního servisu škodovky, závada nezjištěna, kyselé obličeje, důrazné upozornění na to, že podle jakési neomylné skříňky auto žádnou závadu nemá. Postupná výměna řídící jednotky, modulu zapalovacích cívek, kabelů a svíček.
Září 1997 - auto není pojízdné, stejná závada jako předtím. Naši jsou velmi zahuštění, protože utratili čtvrt milionu za auto, které nejezdí. Odtaženo do jiného a menšího značkového servisu, kde se opravář dopustil následující elementární úvahy : "jiskru to háže, startuje to, tak že by tam netekl benzín?" Závada zjištěna během 15 minut, výměna relé palivového čerpadla.
Fiat Punto 60sx '96
Re: Nestartuje
to je první předpoklad-zkontrolovat jiskru a přísun paliva.Babis píše:Teď si mi připomněl jeden článek na D-Fensovi, co sem nedávno četl.
Léto 1997 - auto nejde nastartovat. Odtaženo do servisu Škody, na poprvé nastartovalo, napojeno na tester, žádná chyba nezjištěna, posuzováno jako záruční případ. Závada se začala opakovat, takže se na auto v podstatě nedalo spolehnout. Po ca 2 měsících recidiva každý den – nejde nastartovat. Opět, už potřetí, převezeno do stejného záručního servisu škodovky, závada nezjištěna, kyselé obličeje, důrazné upozornění na to, že podle jakési neomylné skříňky auto žádnou závadu nemá. Postupná výměna řídící jednotky, modulu zapalovacích cívek, kabelů a svíček.
Září 1997 - auto není pojízdné, stejná závada jako předtím. Naši jsou velmi zahuštění, protože utratili čtvrt milionu za auto, které nejezdí. Odtaženo do jiného a menšího značkového servisu, kde se opravář dopustil následující elementární úvahy : "jiskru to háže, startuje to, tak že by tam netekl benzín?" Závada zjištěna během 15 minut, výměna relé palivového čerpadla.
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Re: Nestartuje
Tiez som mal tento problem ja konkretne som mal chybu v snimaci pohy klukoveho hriadela