TYP - výmena brzdových platničiek
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
TYP - výmena brzdových platničiek
Nazdar vie mi niekto z vás odborníkov poradiť ako vymeniť predné platničky?
uvítam aj názornú ukážku (foto) ako na to
Srdečná vďaka
uvítam aj názornú ukážku (foto) ako na to
Srdečná vďaka
Fiat CROMA 1,9 JTD 16V M-JET 110Kw 150k r.v. 09/2006
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Reklama
1 - sundat kolo
1a - vytahnout brzdovou hadicku z drzaku
2 - sundat pridrzny pero
3a - sundat plastovou krytku na trmenu
3b - povolit 2 srouby na trmenu (je tam 7-cka imbus)
- pak stahnes brzdovej trmen z kotouce, vyndas z nej stary desky
- vycistis trmen od napecenyho bordelu
- nejakym stahovakem pak zatlacis brzdovej pistek zpatky do trmenu (de to docela lehce, dej pozor abys ho nezatlacoval sikmo)
1,2 - povolis dva srouby drzaku trmenu a sundas ho
1,2 - povolis dva trny na kotouci (12-cka klic) a zklepnes kotouc pryc
- ocistis dosedaci plochu pred montazi novyho kotouce aby sedel rovne a nehazel
-nahodis kotouc, zajistis trnama a prisroubujes zpatky drzak trmenu
- novy desky se montujou tak ze tu ktera ma na sobe kovovej drzak zasunej do valecku v trmenu a druhou das na vnesi stranu kotouce
- pak se nasune trmen na kotouc a zajisti dvema imbusama, nasadis pridrzny pero a otacenim zkontrolujes jestli neni nekde problem
- nastartujes, parkrat proslapnes brzu nez ztuhne a muzes project
- prvnich aspon 200 km na to moc nedupat a nebrzdit prudce aby se rovnomerne ojelo, usadilo a nezkroutily se kotouce
1a - vytahnout brzdovou hadicku z drzaku
2 - sundat pridrzny pero
3a - sundat plastovou krytku na trmenu
3b - povolit 2 srouby na trmenu (je tam 7-cka imbus)
- pak stahnes brzdovej trmen z kotouce, vyndas z nej stary desky
- vycistis trmen od napecenyho bordelu
- nejakym stahovakem pak zatlacis brzdovej pistek zpatky do trmenu (de to docela lehce, dej pozor abys ho nezatlacoval sikmo)
1,2 - povolis dva srouby drzaku trmenu a sundas ho
1,2 - povolis dva trny na kotouci (12-cka klic) a zklepnes kotouc pryc
- ocistis dosedaci plochu pred montazi novyho kotouce aby sedel rovne a nehazel
-nahodis kotouc, zajistis trnama a prisroubujes zpatky drzak trmenu
- novy desky se montujou tak ze tu ktera ma na sobe kovovej drzak zasunej do valecku v trmenu a druhou das na vnesi stranu kotouce
- pak se nasune trmen na kotouc a zajisti dvema imbusama, nasadis pridrzny pero a otacenim zkontrolujes jestli neni nekde problem
- nastartujes, parkrat proslapnes brzu nez ztuhne a muzes project
- prvnich aspon 200 km na to moc nedupat a nebrzdit prudce aby se rovnomerne ojelo, usadilo a nezkroutily se kotouce
Fiat Punto II HLX 1,2 16V
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
alibaba.....ak mas niake foto s vymeny tak ho sem hod... a ako to išlo?
Punto 1.9 JTD 59kw 2OOO
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
Jaké přední desky jsou nejlepší? Na Punto Clasik 1,2 8V. Doufám,že kromě svíček ,nemá Klasik i jiné brzdy než 188A do 10/04 Tedy brzdový třmen Bendix 5. Třeba tyhle??? http://www.autodily-fiat.cz/zbozi/6087/ ... 9-99--.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
ja som nedavno daval TEXTAR a som s spokojný
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
Cena??? A link?? Jak dlouho vydrželo původní obložení?
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
cena okolo 30€ kupovane v elite, povodne som mal este od kupy auta, takze rok a pol minimalne, ako dlho tam bolo kym som si auto kupil neviem
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
...ja odkedy mam auto davam len ATE - spokojnosť.Petr1968 píše:Jaké přední desky jsou nejlepší? Na Punto Clasik 1,2 8V. Doufám,že kromě svíček ,nemá Klasik i jiné brzdy než 188A do 10/04 Tedy brzdový třmen Bendix 5. Třeba tyhle??? http://www.autodily-fiat.cz/zbozi/6087/ ... 9-99--.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
Mám najeto 35000 a zdá se ,že už to moc nebrzdí. Kolik vydrží běžné destičky? Asi je jdu zítra vyměnit.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
hmm myslis ze to bude platnickami??? stalo sa mi uz ze som platnicky zodral tak ze zacali ist kov na kov, ale brzdny ucinok bol rovnaky do konca, skor by som sa asi sustredil na brzdovu kvapalinu
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
Kov na kov a stejný účinek?? A za kolik km byly kov na kov? Hranice opotřebení je 1,5mm činné vrstvy.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1525
- Registrován: 13 srp 2008, 18:02
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
nevravim ze to brzdilo rovnako ked uz bol kov na kov, ale dokym sa platnicky nezodrali uplne po kov, tak to brzdilo stale rovnako, neviem kolko km mali tie platnicky, auto som kupoval jazdene a platnicky som menil po roku a pol, ked uz som pri vytoceni zacal pocut ze platnicky skru kovom o kotuc
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
- Intous
- Znalec
- Příspěvky: 780
- Registrován: 31 kvě 2009, 15:44
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
Ja som taktriez menil na GT brzdi a v predu si brembo easy check a v zdadu brembo max a platnicky su vsetky textar....tieto platnicky su tusim z tych tvrdsic ha pri vyssych rychlostiach dobre zaberaju a brzdia..
Fiat Grande Punto 1,2 8V, r.v 2008 a Fiat Punto 1,4 GT, r.v. 1998
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
Takže výměna dokončena . Vnější desky měly 1,2 a 2mm činné vrstvy a vnitřní 3 a 3,6mm . Původní Bosch GA3245FF.Teď mám ATE. Takže po 36000km byla pouze jedna deska ze 4 pod míru opotřebení ,což je 1,5mm činné vrstvy. Proč dochází k tak nerovnoměrnému opotřebení destiček? Je tam o tolik rozdílný tlak?
Re: TYP - výmena brzdových platničiek
Až budeš jako první dojíždět na červenou tak skus jen lehce dobržďovat (aby to sotva brzdilo) pokud ti to bude "cukat" tak máš nepatrně zkřivený brzdový kotouč a proto ta nerovnoměrnost sjetí (jediná možnost co mne napadla neboť tak to mám v mým umírajícím puňťovy )
Fiat Punto MK1 SX 1,7 TD 52kw rv. 95 - Dosloužil :(
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03
Aktualně Fiat Stilo 1,9 JTD 85 kw r.v 03