elektrické nastavení světel
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
elektrické nastavení světel
mám trochen problém, při elektrickým nastavování světel mi na "0" svítí hodně daleko, což sice vyhovuje mě ale protijedoucí na mě občas blikaj, když přepnu na 1-2-3 ... svítí to zas děsně do země, rozdíl mezi 0 a 1 je strašně velkej, spíš se mi zdá že mám světla jenom do "dálky" nebo "pod nárazník", je tam nějakej odpor nebo něco, co mi mohlo umřít?
######
.ScOrE.
.ScOrE.
- Reklama
Re: elektrické nastavení světel
To elektrické seřizování světel nenahrazuje jejich výchozí nastavení, je to tam jen pro případ toho, že se jede se silně naloženým autem (a nevím o nikom, kdo by to kdy použil). Nastavení světel se provádí plastovými šrouby na jejich skříních. Sklon má být 1,2%, neboli 12 cm na 10 m, 6 cm na 5 m atd.
Re: elektrické nastavení světel
a výchozí nastavení je 0 nebo 3? díkes draku, zkusím to postavit do zdi a točit
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: elektrické nastavení světel
Neni jednodussi zajet na nejblizsi STK a za 50 Kč si to nechat sestelovat "odbornikem" ?
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Re: elektrické nastavení světel
na "0" mi to právě svítí nejdál, krásně vidím dopředu, tabule se blejskaj jak o svátcích ;-)ale některej řidič s xenonama to prostě neutáhne a blikne;-) a já pak chvilu vidim howno
tady by to bylo 20€ což je trochu rozdíl oproti 50Kč (2€)
tady by to bylo 20€ což je trochu rozdíl oproti 50Kč (2€)
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: elektrické nastavení světel
Já mám jiný problém.
Mně se světla samy od sebe sklopují jak se jim zachce.Přímo za jizdy .
Z 0 na 1,2,3 a pak zas na 1 a drží a nejdou přepnout na 0 nebo 2.
Tlačítka jsem přeměřil a jsou v poho (jsou to odpory 200 a 800ohmu zhruba).
Nevím jestli za to může řídíci jednotka ,ale asi budu muset do servisu z Jablunkova 50km.(Havířov Nordex)
GP2 1.2 8V
Mně se světla samy od sebe sklopují jak se jim zachce.Přímo za jizdy .
Z 0 na 1,2,3 a pak zas na 1 a drží a nejdou přepnout na 0 nebo 2.
Tlačítka jsem přeměřil a jsou v poho (jsou to odpory 200 a 800ohmu zhruba).
Nevím jestli za to může řídíci jednotka ,ale asi budu muset do servisu z Jablunkova 50km.(Havířov Nordex)
GP2 1.2 8V
Re: elektrické nastavení světel
takže to vidim tak že nastavím klasiku pro jednoho na "1" tak, abych viděl a moc neoslňoval
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: elektrické nastavení světel
Správně to má být na 0 s řidičem,ale běžně se to nastavuje na 0 bez řidiče.ScR píše:takže to vidim tak že nastavím klasiku pro jednoho na "1" tak, abych viděl a moc neoslňoval
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektrické nastavení světel
dálkový
Re: elektrické nastavení světel
asi nějaký infra zářič jak s tím oslňují piloty letadel.ScR píše: ještě by to chtělo něco na xenonový soudruhy Němce
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: elektrické nastavení světel
Punťa svítí na howno, to víme, a dyž ti z horizontu vypálí kolona maníků v BMW co jedou z práce, není to nic příjemnýho
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: elektrické nastavení světel
Nebo si dat na střechu něco takovýho http://www.vysilacky.com/821-12v-prislu ... 35w-6000k/" onclick="window.open(this.href);return false;ScR píše:Punťa svítí na howno, to víme, a dyž ti z horizontu vypálí kolona maníků v BMW co jedou z práce, není to nic příjemnýho
Alfa Romeo 156 Ti po FL 1.9 JTDm 110 kw
Fiat Punto Sporting Mk1 1.2 16V 63 kW ex
Fiat Punto Sporting Mk1 1.2 16V 63 kW ex
Re: elektrické nastavení světel
zas nechcu loupat asfalt a co bych dělal s tolika autorádiama z vybouranejch bawců
######
.ScOrE.
.ScOrE.