rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
Dobrý den mam na zahradě po dědovy Fiat punto 1.7 td je to ten prvin. myslím že je to rok97 ale nevim lhal bych .
prosim vás možná už tu to tema je ale nenašel jsme ho šel jsme se nato auto podivat a když tam dam kliček a otočim naběhnou mi všechny kontrolky a uačnou postupně zhasinat kromě červeneho kliče co mi tam sviti pořád at to zkusim pokazdy se rozne a nezhasne a když skusim nastartovat točito ale nechytneto ain zanic prosím nevíte co by tomu mohlo byt a co znamena ten klič červenej proč mě nechce zhasnout manual ktomu nemám takže :// děkuji
prosim vás možná už tu to tema je ale nenašel jsme ho šel jsme se nato auto podivat a když tam dam kliček a otočim naběhnou mi všechny kontrolky a uačnou postupně zhasinat kromě červeneho kliče co mi tam sviti pořád at to zkusim pokazdy se rozne a nezhasne a když skusim nastartovat točito ale nechytneto ain zanic prosím nevíte co by tomu mohlo byt a co znamena ten klič červenej proč mě nechce zhasnout manual ktomu nemám takže :// děkuji
- Reklama
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
Ahoj. Ten klíček je imobilizér (vlevo dole). Tak jestli to nějak blokuje přívod paliva přez řídící jednotku nebo jak. Zas tak se v tom nevyznám tak Ti bohužel moc neporadím.
Mě se taky někdy rozsvítil a nezhasnul, ale auto fungovalo normálně. Klíček mám už dost vyběhanej tak to může dělat on. U tebe to může být i něco jinýho s tím spojený.
Ale snad poradí někdo zkušenější nebo někde v servise.
Mě se taky někdy rozsvítil a nezhasnul, ale auto fungovalo normálně. Klíček mám už dost vyběhanej tak to může dělat on. U tebe to může být i něco jinýho s tím spojený.
Ale snad poradí někdo zkušenější nebo někde v servise.
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
Díky no taky mi připadne jako kdyby tam nafta vubec nešla protože motor točí a nemá vubec snahu škrtnout a chytit
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
je to imobilizér. V klíči je čip ze kterého si ŘJ přečte kod a dovolí nastartovat.Takže budˇnení v klíči ten čip nebo je vadná jednotka imobilizeru. Dá se vyřadit z provozu,ale chce to nějakého dobrého elektrotechnika.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 pro 2009, 20:32
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
- Kontaktovat uživatele:
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
Co to zkusit nastartovat jiným klíčem jestli máš.
A ještě mě napadlo: Jednou mi to udělalo u mýho sice benziňáku ale to by mohlo být jedno. Když mi auto jednou dlouho stálo, tak jsem chtěl pak nastartovat a udělalo mi to to samé- rozsvítila se kontrolka a čerpadlo neseplo a nepodávalo benzín, chvíli jsem bádal a pak jsem přišel na to že jedna z pojistek co jsou pod kapotou byla zoxidovaná. Vyčistil jsem ji a bylo po problému
A ještě mě napadlo: Jednou mi to udělalo u mýho sice benziňáku ale to by mohlo být jedno. Když mi auto jednou dlouho stálo, tak jsem chtěl pak nastartovat a udělalo mi to to samé- rozsvítila se kontrolka a čerpadlo neseplo a nepodávalo benzín, chvíli jsem bádal a pak jsem přišel na to že jedna z pojistek co jsou pod kapotou byla zoxidovaná. Vyčistil jsem ji a bylo po problému
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
seš si jistej že mi to nestartuje kvuli tomu kliči ? ok ja to zkusím
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 pro 2009, 20:32
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
- Kontaktovat uživatele:
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
Nejsem, ale taky už jsem to tu někde četl myslímFaldy píše:seš si jistej že mi to nestartuje kvuli tomu kliči ? ok ja to zkusím
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
a myslíš že to nebude třeba pumpa ?
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
pokud svítí CODE je to 100% imobilizer.
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
dobře diki moc hoši moc stemi pomohl a hlavně ste mi ušetřili penize
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 pro 2009, 20:32
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
- Kontaktovat uživatele:
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
A ještě bys nám mohl říct co tomu bylo !!!!Faldy píše:dobře diki moc hoši moc stemi pomohl a hlavně ste mi ušetřili penize
Fiat Punto 75 SX, r.v. 1994
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Opel Omega B caravan 2,0l, 16V
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
Zatím nevím ještě jsme stim nic nedělal ale hned jak to spravim napíšu co tomu bilo a kolik jsme musel investovat
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
Jak ti tady ostatní radili, zkus jinej klíč pokud máš, taky zkusit ty pojistky, jinak u tohodle punta vyřadit imob. není problém. Řídící jednotka pokud se nepletu je dost prasecky schovaná, přišroubovaná na středovém tunelu. Některý punta jí mají schovanou navíc pod středovým panelem, kterej je spojen s palubkou a zakrytý kobercem-dost špatnej přístup a pulka auta rozebranýho. Ta jednotka nedělá nic jinýho, než že blokuje plus12 V na stop ventil, co je na čerpadle. Pro zkoušku natáhni drát z plusovýho kontaktu od baterky na ten stop ventil (je to takový váleček, vede k němu jeden drát a je namontovaný u těch vysokotlakých trubek co jdou ke vstřikovačům) a zkus startovat. Za předpokladu že je samotný ventil OK a cvaká v něm, tak ti pustí naftu a auto by mělo chytit. Pokud to bude fungovat, tak natáhni drát, do kterýho půjde šťáva pouze při zapnutým klíčku-buď od spínací skříňky, nebo někde z motorovýho prostoru a tím obejdeš celý imob.
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
týýýjo díík moc mohl bysi mi to prosím ještě jednou vysvětlit a trošku lip stím dratem jak obejim imobilizer jako abych vyzkoušel že je to tím ? prosím jsem min vnimavý člověk děkuji
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: rožne se mi červeny klič na palubce a už nezhasne
otevřeš kapotu a podíváš se na čerpadlo. u těch vysokotlakých ocelových trubek, který vedou ke vstřikům je takový váleček a vede na něj jeden drát. Říká se mu stop ventil. Když jde do něho šťáva, tak odblokuje kanálek a tím proudí nafta. Pokud vypneš klíček, ten to ventil kanálek uzavře a tím pádem auto chcípne. Vezmeš kus drátu a přitáhneš ho pod matičku na tom ventilu.Druhý konec drátu dáš na plusový pól akumulátoru a půjdeš zkusit nastartovat.Pokud tento stop ventil neni zatuhlý,nebo špatný, musí to nastartovat. Je to ještě starý systém, není tam žádná řídící jednotka motoru, jenom ta řídící jednotka imobilizéru a ta nedělá nic jinýho, než že pokud nepřečte kód z klíčku, tak jednotka imob. nepustí napětí na tento stop ventyl a tudiž zůstane kanálek uzavřený a z čerpadla neleze nafta do vstřiků.