Punto 2012
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto 2012
Chci si koupit příští měsíc funglovku punto. akorát se rozmýšlím jestli Evo nebo 2012 ( 1.2 8V, 5D/69K Easy) Je to demo auto v docela slušné výbavě za velice rozumný peníz (195.000 Kč). Rozdíl je asi minimální teda kromě ceny. Může se někdo podělit se zkušenostmi a na co si dávat pozor. Díky
The Italian family - Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85kW; 2003
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
- Reklama
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto 2012
Zkušenosti nemám žádný ale Punto 2012 se mi líbí víc
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Punto 2012
To mě se taky líbí víc 2012. Manželce zase Evo. Ale řidič jsem já ))peta.smolik píše:Zkušenosti nemám žádný ale Punto 2012 se mi líbí víc
The Italian family - Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85kW; 2003
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
Re: Punto 2012
Z tématu o klimakompresoru, abychom nebyli OT1968 píše:Jo to máš pravdu, že nejlepší značka je "služební". Měl jsem služební 11 let a to byla pohodička. Zato teď co mám stilo tak bych potřeboval ještě jednu práci. Ale na druhou stranu vzhledově tak hezký auta má málokdo. Manželka mi taky říkala jestli jsem se náhodou nezbláznil že chci znova itala. No ale když oni jsou tak hezký. Je to asi srdeční záležitost. A funglovka za takový prachy a super výbavou co mi nabídli se prostě nedá odmítnout. V týhle cenový relaci se jen tak nějaký auto nekoupí. A víc jak 200.000 za nový odmítám dát. No a když porovnám trpasličí fóbii s tím chromým 3 hrnečkem za 240.000 bez výbavy tak není o čem diskutovat. Dnes jsem byl u Dojáčka a měli tam vystavený to punto 0,9 litru s dvou válcem twiair. To přeci nemůžou myslet vážně. To je motorka s kabinou. Po dvou letech to musí být uhoněný jak pivovarskej valach. Jinak vzhledově je super, hlavně ta zelená barva. Taky jsem se ptal jestli by šla na to co chci ale není to prý možné jenom na ty dvoutakty.
Uf to jsem se rozepsal.
Nákup auta "protože líbí" už mám za sebou a nechci ho už nikdy opakovat. Ruská ruleta je proti tomu nevinná hra pro předškoláky.
Bych ten dvouvál automaticky neodsuzoval. Projel ses? Co zvuk? Vyhovuje? A cena? Kolik je na ten motor záruka? Dá se přikoupit prodloužená?
A hlavně, barva nejezdí, jak už kdysi (správně) prohlásil Všeználek tohoto webu p.s
A ten kdo platí, tomu to je jedno?1968 píše:... Manželce zase Evo. Ale řidič jsem já ))
1.2 F.I.R.E. 44 kW ex.
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
0.4 i.e. 24 kW
1.8 TSI 132 kW
Re: Punto 2012
A ten kdo platí, tomu to je jedno? [/quote]
The Italian family - Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85kW; 2003
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
Re: Punto 2012
Prosím o zkušenosti s Puntem 2012, viz. můj dotaz v tématu "prvé dojmy".
Předem díky.
Předem díky.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto 2012
Já si myslím, že ty ostřikovače jsou furt stejný. Haubna zůstala stejná jako u Eva a s tím asi i ostřikovače - podle fotek. Táta pod ten plast strčil na každý straně půlku kolíčku a stříká to jakš takš doprostřed
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Punto 2012
No já právě žiju v naději, že by ty ostřikovače už nemusely být stejný, protože automobilky během výroby modelu ještě odstraňují některé nedostatky. Jestli tohle Fiat nevyřešil ani po šesti letech, tak je to opravdu na zamyšlení. Ostřikovače jsou důležitá věc pro bezpečnost a myslím, že by stačilo navrhnout ten past trochu jinak a dát to do výroby. Ale jak někdo už napsal, tohle by mělo jít vyzkoušet u předváděcího kusu u prodejce. Spíš by mě zajímalo to zatékání do pátých dveří, to u prodejce nejspíš nezjistím, protože by muselo být po dešti, auto by taky muselo před tím stát venku a to se mě asi nepoštěstí.
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Punto 2012
Zajdi si do nejbližšího fiatu a vyzkoušej si to. Jinak výměna origo trysek je záležitost hoďky a nákladů cca 60kč. Mě u GP fungují OK.
Fiat 500X 1.4 Turbo Multiair Lounge
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion