Rozbitý alternátor, nebo kabeláž
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Rozbitý alternátor, nebo kabeláž
Auto nedobíjí, trochu jsem amatérsky proměřoval co se dalo a zjistil jsem, že mezi (-) na baterii a (-) na alternátoru je 280 - 360 ohm. Je to normální? Mezi + a + je 1 ohm. Auto mám te'd v autoservisu, kde mi řekli, že je špatný alternátor. Jde mi o to, aby mi nevyměnili alternátor, nezjistili že tím to nebylo a posléze nevyměnili špatnej kablik a já nezacáloval všechno.
Předem děkuji za odpovědi.
Předem děkuji za odpovědi.
- Reklama
Re: Rozbitý alternátor, nebo kabeláž
Ještě podotýkám, že ubýtek napětí mezi - a - byl asi 0,01V. Ubytek na + a + byl neměřitelný.
Zdravím,prosím tě kde jsi to vyčetl a nebo ti někdo poradil? Kontrola nabíjení se dělá tak že se voltmetrem měří napětí na baterii a při zvýšených otáčkách se toto napětí při správném dobíjení musí zvyšovat až na 14.1V .To co jsi měřil je blbost. Naměřil jsi odpory drátů..a tvá doměnka,že ti místo nového a nebo opraveného alternátoru vymění jen kabel a budou účtovat altík to snad jde poznat pohledem ale nevím kdo by si to lajznul.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Jo. A pokud alternátor špatně dobíjí, je chyba obvykle v uhlících, což je asi 2x20-40 Kč.
- peta.smolik
- Všeználek
- Kontaktovat uživatele:
Spíš bys měl detailně prohlídnout alternátor a zjistit jestli nemá prasklej obal a tím pádem není vyosenej rotor...
PS: ale lajzne si to ještě mnoho servisů že zaúčtují i mnoho dílů které neměnily
PS: ale lajzne si to ještě mnoho servisů že zaúčtují i mnoho dílů které neměnily
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele