Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zahriat
Moderátor: peta.smolik
Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zahriat
Mam Stilo 1.9 JTD 115CW KOMBI DYNAMIC PANORAMA 2003.Mam taky problem,idem z Blavy na Oravu,taham to medzi 150-190 kurenie v poho na 90 a ked pridem na Oravu kde je -26 tak ked nieje motor aspon na 2000 otacok tak chladne,a to nevravym o 5 ninutach jazdy s kopca kde je -30,teplota motora na prvej palicke,ale ked mu slapnem tak za 5 minut zas 90,a ked vyradim zas klesa-cim to moze byt.-Vdaka za kazdu radu.Ps vcera -31 a Stilus skocil na sup,brachov novy Golf ani nebrechol.
- Reklama
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Zdar mám dojem že to v pořádku není. Při volnoběhu a jízdě z kopce je dle fiatu normální že teplota klesne o 1 dílek, a to prý z důvodu že 1,9JTD neprodukuje tolik zbytkového tepla pro topení a spotřebovává ho pro motor . Pokud ti to takto hodně kolísá tak nedrží termostat. Jediná rada je vyměnit termostat.
The Italian family - Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85kW; 2003
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
V takovyhle zime to nemusi byt pravda. Topeni spina nepravidelne pokud ho mas zaply na automatiku, takze muze klesat teplota i vic. Mam termostat v pohode, ale topeni sem mel o vikend pusteny napno a z kopce stejne teplota klesla skoro o 1/4.
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =termostat" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =termostat" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =termostat" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =termostat" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =termostat" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Nevím jestli má automatickou klimu,ale stejně nemůže ručička klesnout až na první dílek. Jak si psal o čtvrtinu tak to beru, ale ne až dolu na první dílek to jsou 2 třetiny teploty a ne čtvrtina. Musela by mu klesnout teplota o cca 40°C. A to normální rozhodně není ani v takových mrazech.
The Italian family - Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85kW; 2003
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
- stařeček Puntík 1.1 55 SX; 1997
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Ahoj,
mě to začlo zlobit taky a musel jsem udělat stojku a koupit termostat, určitě to teď více topí ale na volnoběh ten motor opravdu stydne.
mě to začlo zlobit taky a musel jsem udělat stojku a koupit termostat, určitě to teď více topí ale na volnoběh ten motor opravdu stydne.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Zdravim Fiataci,mam tiez problem zohriat mojho tatosa, mam 1.9 jtd 85 kw a 2zonovu dig.klimu , teraz som menil termostat a na mieste ked ho nexam povrcat ani sa nepohne rucicka to by muselo byt von + a za jazdy by to aj teplo isla hore ale ako nahle pustim fukar tak teplo nevstupa ale skor este klesne co je to zle ovzdusnene alebo to tak ma byt?? diky
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Sice mám punťase 1.9 JTD, ale též jsem si všimnul že na volnoběh se mi vůbec auto nehřeje při 0+/-2C..nevím ještě jak tomu je např. při -15C, jestli auto drží teplotu. Zvláštní
Černý Fiát Punto II 1.9 JTD SX r.v. 2001
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Řekl bych že u JTD je to "normální", dělá mě to samé, jak netočím motor přes 2000 ot. tak mě motor chladne i kolem -5 až 0 . Padá mi o jeden až dva dílky pod. Už jsem to psal jinde, ale mám namontované 2 (slovy dva) termostaty, origo a z R5 který se dává do hadice co vede přímo k chladiči a stejně mě teplota padá. Drží se akorát když tahám 2000 ot. a víc. Termostaty nepropouštějí, několikrát jsem kontroloval teplotu hadice. Dělalo mě to i Punto JTD. Pravda je, že stačí aby se ručka trochu odlepila "ode dna" a už to celkem topí. Než bych se na různých fórech s někým hádal, jestli to je nebo není možné, tak to neřeším. Když napíšu, že tam mám termostaty dva, (originál nedávno měněný, pozná se podle neorigo sponek) a R5 co jsem si kupoval a instaloval sám, hadice k chladiči je studená a někdo mi napíše, že je to stejně TERMOSTAT, tak už nevím, co si mám myslet...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
ja měl opačný problem ještě jak bilo ''teplo'' asi +6 tak se mi punto (benzin) přehřívalo už sem přemýšlel co všechno to muže být a měl sem jen malo vody
punto cabrio 90 1,6 8v 65kw mpi
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
cinquecento 1.1 8v asi 50 kw mpi
punto gt .. 1,4 8v turbo
stavba cabrio 2,4 20v 96kw td
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Zdar,
bratr má vůz škoda octavia 1.9 77KW myslím a jemu se to chová stejně jako mě. Když jedu v mraze, auto se ohřeje až po třeba 8km na větší otáčky než 1500. Jakmile zastavíš a necháš ho blafat, začne stydnout jak Fiat, tak Škodovka.
Samozřejmě že v zimě každej topí a podle mě je prioritou u Stila teplo posádky takže já když otevřu vrata, už mi to začíná topit ale ručička teploměru leží. Dojedu do krámu 2km a ručička povylézá k prvnímu dílku.
bratr má vůz škoda octavia 1.9 77KW myslím a jemu se to chová stejně jako mě. Když jedu v mraze, auto se ohřeje až po třeba 8km na větší otáčky než 1500. Jakmile zastavíš a necháš ho blafat, začne stydnout jak Fiat, tak Škodovka.
Samozřejmě že v zimě každej topí a podle mě je prioritou u Stila teplo posádky takže já když otevřu vrata, už mi to začíná topit ale ručička teploměru leží. Dojedu do krámu 2km a ručička povylézá k prvnímu dílku.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Můj termostat je v pořádku a stejně pokud jsou mrazy a courám se po městě, třeba i přes 10 km, tak stilouše vůbec nezahreju na provozní teplotu, aby se termostat otevřel a pustil teplou vodu do chladiče. A když jedu a mám ručičku nahoře uprostřed a uberu plyn, nebo jedu z kopce, tak teplota padá, jakmile padne o jeden dílek, tak se snaží držet, protože se termostat zavře, ale pokud je odvod tepla z motoru trvající, při jízdě z kopce, teplota klesá i o dva dílky, nědky i víc, je to přirozený jev u dieslu, a když tu někdo napíše, že po výměně termostatu mu teplota za všech okolností drží uprostřed, tak si o tom myslím své, nebo je ještě jiné vysvětlení, asi má zázračné auto a jeho motor neodvádí teplo
Stilo 1,9 Multijet 88kW
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Je to úplne normálna vec dnes som to skúšal na svojom Punte (JTD) auto som zohrial na 90 klasika a pri jazde pod 2000ot alebo volnobehu som zapol kúrenie naplno a začala mi teplota auta klesat.Samozrejme klesla len kúsok ,o štvrtinu ,max na pólku menej neišla ani po pol hodine auta na volnobehu s pustením kúrenim.To isté som skúšal na deslovej Lagúne (1.9dci,r.v2006) a auto sa správalo rovnako,auto zohriate na 90 v tom som pustil kúrenie a na aute začala klesať teplota rovnako ako u JTD.Myslím že je to bežná vec
Fiat Punto 1.9JTD-vybratý katalizátor,vybratý egr,výfuk holá rúra,športový podvozok-tlmiče+pružiny,rozširovacie podložky-1cm,xenóny,denné svietenie,fólie ...a iné.
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
já to pravě taky řešim,přesně mi ručička pada o jeden dílek,ale mám pocit,že to začalo dělat až po zaslepení egr. Jak dlouho zahřívate když je kolem nuly motor na 90c? Já tak 12-15km,pomalejší jizdou
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: Je normalne pri -25 ze diesel sa bez zataze nedokaze zah
Tak dnes jsem to zkoušel a hlídal topí po 8km a skoro na provozní teplotě (90°C to není spíš 80°C ) jsem tak po 12km.Jel jsem trasu 120km a na 90°C jsem ho neohřál. Při sjezdu z delšího kopce mám taky pokles o dílek a myslím si ,že budu muset vyměnit termostat podle mě je drobet pootevřenej.
- Přílohy
-
- IMG_20131201_090625.jpg (252.86 KiB) Zobrazeno 4430 x
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw