Marea
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Zdar kolego
koukám jsi normálně zamilovanej do toho autíčka.Taky jsem byl,ale čas mě léčí.Přicháyím na to,že Italové nejsou tak precióso jako Japonci.Měl sem Mazdu a Nissana,pak přišla nabýdka koupit Weekenda,vidina velkého kufru,krásného vzhledu 103 koní a jiných doplňků mě dostala.Je to rv 2000,1,6l 16vent.Po 4 letech totál.rezavý výfuk,závada na servu,teče gufero na pr.poloose,občas nechodí ABS,drnčí palubka,vybouchaný silembloky-předek,zatéká do kabiny přes střeš.lišty.Co mě ještě čeká????U japonců to neznám a to byli starší auta.Na co si nemůžu stěžovat je motor,ten jede jak ďábel,ale ..... Zatim se měj.
koukám jsi normálně zamilovanej do toho autíčka.Taky jsem byl,ale čas mě léčí.Přicháyím na to,že Italové nejsou tak precióso jako Japonci.Měl sem Mazdu a Nissana,pak přišla nabýdka koupit Weekenda,vidina velkého kufru,krásného vzhledu 103 koní a jiných doplňků mě dostala.Je to rv 2000,1,6l 16vent.Po 4 letech totál.rezavý výfuk,závada na servu,teče gufero na pr.poloose,občas nechodí ABS,drnčí palubka,vybouchaný silembloky-předek,zatéká do kabiny přes střeš.lišty.Co mě ještě čeká????U japonců to neznám a to byli starší auta.Na co si nemůžu stěžovat je motor,ten jede jak ďábel,ale ..... Zatim se měj.
No s tou chválou japonců bych to nepřeháměl. Dělal jsem dlouho u Suzuki i Toyoty-údajně nejméně poruchové vozy a musím říct, že kvalita zpracování byla jen tak do 95 a od té doby co se to kvůli clům látá všude možně po Evropě tak je to horší jak řada evropských vozů. Konkrétně výfuky dělají ze švového "alobalu" a po třech letech zmizí šev. Moje marea 2,4TD po 8 letech provozu má akorát na zadním tlumiči odchlíplej plech z 2 vrsvy,takže tlumiči defakto nic není.
Na Avensisech před 3 lety odcházely brzd.kotouče po 2 tis.km-vlnily se.Dělal jsem reklamace,tak vím o čem mluvím.
V novém Avensisu drnčelo řazení jak ve staré 100 a to bylo auto bratru za 800000Kč!
Samozřejmě ve všech "odporných" časopisech se dočteme,že ital má špatné zpracování, ale tak jak drnčel vnitřek třeba v Golfech až do 3 řady, to nedělalo moje Ritmo 1,9tds.
No něco tam napsat musí,když jsou na němcích zainteresovaní a těžko italovi vytknou výkon nebo jízdní vlastnosti.
Ještě k těm japoncům:starší vozy byly kvylitně zpracovány,ale měly na svou dobu ubohej interiér a odhlučnění-třeba šetřit na tapecu kufru u auta za půl mega považuju za vrchol,něco jak když Felicii zkoušeli prodávat o pár korun levněji bez krytu zámku kufru apodobných nesmyslů.
Toť vše,jestli žereš japonce je to tvoje věc, ale kvůli dílům a motorům jezdím ve Fiatech už dlouho a to jsem měl možnost výhodných koupí,když jsem u toho dělal a stejně je moje heslo:Japonec až nakonec.
Na Avensisech před 3 lety odcházely brzd.kotouče po 2 tis.km-vlnily se.Dělal jsem reklamace,tak vím o čem mluvím.
V novém Avensisu drnčelo řazení jak ve staré 100 a to bylo auto bratru za 800000Kč!
Samozřejmě ve všech "odporných" časopisech se dočteme,že ital má špatné zpracování, ale tak jak drnčel vnitřek třeba v Golfech až do 3 řady, to nedělalo moje Ritmo 1,9tds.
No něco tam napsat musí,když jsou na němcích zainteresovaní a těžko italovi vytknou výkon nebo jízdní vlastnosti.
Ještě k těm japoncům:starší vozy byly kvylitně zpracovány,ale měly na svou dobu ubohej interiér a odhlučnění-třeba šetřit na tapecu kufru u auta za půl mega považuju za vrchol,něco jak když Felicii zkoušeli prodávat o pár korun levněji bez krytu zámku kufru apodobných nesmyslů.
Toť vše,jestli žereš japonce je to tvoje věc, ale kvůli dílům a motorům jezdím ve Fiatech už dlouho a to jsem měl možnost výhodných koupí,když jsem u toho dělal a stejně je moje heslo:Japonec až nakonec.
2,4TD_HLX_week ex
Croma 1,9mJTD 110kW, automat, black Emotion
Croma 1,9mJTD 110kW, automat, black Emotion
Mam Mareu 1,9jtd rok 2001 poctivych 130000km ,nemam sni zadne problemy,vyfuk jeste original,jen podvozek trochu zlobi obcas nejakej ten silem blok nebo stabylizator,myslim ze to sou bezne poruchy,jako na jinych autech,na kazdem je neco,co vyrobce to jine zavady,Jen me na tomto voze mrzi jak rychle straci svoji hodnotu.Momentalne premyslim o vymene za 2,4jtd wiekend.Mam si dat na neco pozor?
ja mam mřku HLX R5 20v no jede dost slušně a nemusí se stydět za svuj výkon nebot mam ještě 2 japonce nissan 200SX a sunny GTI N14 2.016V a popravdě marea dostane naklep přece jen kvůly velké váze proti sunnymu ale když srovnám jiny co sem měl prelude atd tak je to dost nadupaný motor s parádním zvukem ktery sem umocnil sportovním tlumičem a ted zvažuju přestavbu na TUrbínu alre uvidíme jinak jízdní vlastnosti sou až překvapivě dobré na sedan tvrdý ale ne zas nepohodlný podvozek celkem dobrý brzdy (ferrodo)možná sem to posunul kousek dal i kolama 17 a gumama 215/40 jinak určitě pohodlnější a vzhledově propracovanější interier než třeba v oktavce kterou sem taky jezdil 3 roky díly za babku no jinak s motorem sem spokojenej umí jet od 1500otáček až po 7000 a má plynulý tah ale doma je tak 4000 do 7000 tam to s autem cvičí i přes jeho váhu
marea V5 20V dřevo na přiložení klima na uhašení skratka plna nalož
Re:
pri japoncoch platí okrem slabého interiéru (roky 2000 +-) obyčajne aj slabá protikorózna ochrana karosériemareaHLX píše: ↑22 dub 2006, 20:41 No s tou chválou japonců bych to nepřeháměl. Dělal jsem dlouho u Suzuki i Toyoty-údajně nejméně poruchové vozy a musím říct, že kvalita zpracování byla jen tak do 95 a od té doby co se to kvůli clům látá všude možně po Evropě tak je to horší jak řada evropských vozů. Konkrétně výfuky dělají ze švového "alobalu" a po třech letech zmizí šev. Moje marea 2,4TD po 8 letech provozu má akorát na zadním tlumiči odchlíplej plech z 2 vrsvy,takže tlumiči defakto nic není.
Na Avensisech před 3 lety odcházely brzd.kotouče po 2 tis.km-vlnily se.Dělal jsem reklamace,tak vím o čem mluvím.
V novém Avensisu drnčelo řazení jak ve staré 100 a to bylo auto bratru za 800000Kč!
Samozřejmě ve všech "odporných" časopisech se dočteme,že ital má špatné zpracování, ale tak jak drnčel vnitřek třeba v Golfech až do 3 řady, to nedělalo moje Ritmo 1,9tds.
No něco tam napsat musí,když jsou na němcích zainteresovaní a těžko italovi vytknou výkon nebo jízdní vlastnosti.
Ještě k těm japoncům:starší vozy byly kvylitně zpracovány,ale měly na svou dobu ubohej interiér a odhlučnění-třeba šetřit na tapecu kufru u auta za půl mega považuju za vrchol,něco jak když Felicii zkoušeli prodávat o pár korun levněji bez krytu zámku kufru apodobných nesmyslů.
Toť vše,jestli žereš japonce je to tvoje věc, ale kvůli dílům a motorům jezdím ve Fiatech už dlouho a to jsem měl možnost výhodných koupí,když jsem u toho dělal a stejně je moje heslo:Japonec až nakonec.