Prosim o radu neviem si stym rady
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Prosim o radu neviem si stym rady
Zdravim vas tu vsetkych,mam jeden zasadny problem.Tecie mi olej a neviem uz skade.Menil som olej tak som vymenil aj olejovy filter,co sa samozrejme robieva.
Zistil som ze to tecie cez gufero-vymenene.Vymenil som aj tesnenie pod vickom,ale aj tak stale tecie,sice nie tak ale mam obavu ze to bude hlava ,z coho mam strach.Poradte mi este nieco.Vopred dik.
Zistil som ze to tecie cez gufero-vymenene.Vymenil som aj tesnenie pod vickom,ale aj tak stale tecie,sice nie tak ale mam obavu ze to bude hlava ,z coho mam strach.Poradte mi este nieco.Vopred dik.
- Reklama
Re: Prosim o radu neviem si stym rady
nechat umýt pořádně motor a hledat odkud to teče
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Prosim o radu neviem si stym rady
prave ze som uz vsetko spravil a ocistil,a bojim sa ze to je hlava
Re: Prosim o radu neviem si stym rady
umy poriadne motor a pozorne pozerej odkila to vyteka,,
z predu zboku skus popisat,
hlava to nebude,, to by sa inak prejavovalo
z predu zboku skus popisat,
hlava to nebude,, to by sa inak prejavovalo
Re: Prosim o radu neviem si stym rady
Já mam motor přetěsněný komplet a taky mi to teď začlo někde sáknout v místě kdesi pod řemenicí vačky pod plastovým deklem rozvodů,mám podezření pod ventildeklem viz.foto protože díky tomu že dekl drží na hlavě jen na dvou šroubech z každé strany tak právě v tomhle místě přiléha dekl k hlavě nejmíň,a to samé i na druhé straně u cívek http://imageshack.us/photo/my-images/11/s3700098.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Prosim o radu neviem si stym rady
Najcastejsie tecie pod deklom vackovky, ten je konstukcne zle vyrieseny - drzi len na 4 srouboch. Najlepsie je dat donho nove gumene tesnenie a to este z oboch stran pretesnit motorovym silikonom na odmastene plochy. Potom to minimalne 2 roky tesni. Inak moze to tiect aj cez hocijake simeringy, okolo vackovky, kluky, skratka vsade kde sa nieco toci a vychadza to z motoru von je kriticke miesto. Klukove lozisko zo strany zotrvaku a prevodovky je dost problematicke menit, musi von prevodovka a aj zotrvacnik. Dalsim vdacnym miestom je olejova vana a jej napojenie na blok - okolo klukovych lozisiek je obrovsky priestor a ten musi byt dobre pretesneny motorovym silikonom, inac to tecie. Sak to musi byt vidiet odkial to tecie, nie ?
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: Prosim o radu neviem si stym rady
Zdravím, momentálně řeším také problém s tečením olejem, ale takovým způsobem..že za tejden pouhého startování auta na zkoušku (samé opravy a výměny) jsem doléval půl litru oleje a jsem kousek nad minimem..momentálně mám objednané těsnění kolem držáku zapalovacích cívek, kde je to vyřešeno gumovým o-kroužkem a olej může stékat i po zadní straně bloku motoru..kde to jde špatně viďět..viz můj případ a mám podezření že také simerink klikovky ze strany převodovky Protože po dotáhnutí držáku cívek (tzv. na krev..asi jsem si stejně ničemu nepomohl) mi olej normálně při volnoběhu kape ze spáry mezi blokem a převodovkou. A další místečko jsem si taky myslel že z hlavy, protože mám nové těsnění ventilového víka a s autařským silinkonem-odolný ,skoro, všemu..takže tam je to těsné a odtud ze shora mi olej nestýká, ale jde vidět olejový skvrna jak je vodní pumpa a ten nálitek kousek pod těsněním hlavy..tak tam mám místo stékanců a rybníčka oleje a a že by to stékalo z toho držáku cívek až sem..to se mi moc nezdá..ale je to asi možné, protože kdyby netěsnilo těsnění pod hlavou, myslim že bych měl daleko jiné projevy..Zkus prověřit tyhle místa a jinak bych měl dotaz na někoho kdo by věděl jeslti se musí setrvačník po vyjmutí nějak spešl vycentrovat nebo jeslti jsou tam aretační zarážky nebo to tam padne jak prdel na hrnec?? Nejlepší před demnotáží setrvačníku bude si asi motor postavit jako při montáži rozvodů (1. válec do HÚ) a pak ho zase nasadit na značky 0° a není pak nad čím špekulovat jak tam byl a další..Jde mi o to že budu měnit simernik na klikovce. Pokud ste to někdo dělal, tak mi kdyžtak napište co by bylo nejjednoduší udělat v postupu a jakej je tam jinak přítup k tomu simerinku?? díky moc za odpověďi
Re: Prosim o radu neviem si stym rady
Tiez som menil raz rocne tesnenia veka ventilov ale odkedy som zbrusil s tych dorazov co ma to veko tak je pokoj uz vyse 2rokov. Zbrusil som ho zhruba na polovicu povodnej vysky dorazov. Tesnenie casom stvtrdne a potom tecie , ale ked je zbruseny doraz tak ho dotiahnem viac ako bolo dovolene pri povodnom doraze a netecie
Punto 55 1.1S 40kW r.96 ; 3D ; prejdená TransAlpina 2163mn.m.-Transfagaras-Bukurešť 2235km
Re: Prosim o radu neviem si stym rady
Prosím ještě jednou o odpověď na mou otázku o výměně simerinku klikovky