výmena kladky drážkovaného remeňa?

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
polomiso
Fiaťák
Příspěvky: 190
Registrován: 24 zář 2009, 23:09
Bydliště: Nové Zámky

výmena kladky drážkovaného remeňa?

Příspěvek od polomiso »

Keďže idem meniť rozvody, vymením aj drazkovany remeň pohonu alternatoru a kompresoru klimatizácie. Len neviem, či treba vymeniť aj napinaciu kladku drazkoveho remena. Motor má 88000 km a 6 rokov. Takže vymeniť, či nevymeniť?
mk2b 1.4 16V 5D
Reklama
 

xeromax
Všeználek
Příspěvky: 1525
Registrován: 13 srp 2008, 18:02
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: výmena kladky drážkovaného remeňa?

Příspěvek od xeromax »

najlepsie vymenit aj kladku inak ti po vymene moze po par km dat zbohom a budes rozoberat znovu
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk
Smrťák
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 361
Registrován: 20 bře 2011, 08:25

Re: výmena kladky drážkovaného remeňa?

Příspěvek od Smrťák »

Co ještě vyměnit vodní pumpu?
Sbohem. :-)
polomiso
Fiaťák
Příspěvky: 190
Registrován: 24 zář 2009, 23:09
Bydliště: Nové Zámky

Re: výmena kladky drážkovaného remeňa?

Příspěvek od polomiso »

vodnú pumpu samozrejme tiež vymením.
mk2b 1.4 16V 5D
racer
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 16 dub 2009, 17:06
Bydliště: Pardubice

Re: výmena kladky drážkovaného remeňa?

Příspěvek od racer »

tu napínací kladku řemenu co pohání alernátor klimu atd. bych neměnil. ta vydrží hodně a když náhodou bude dělat bordel (jako že minimálně do 200 tis. km nebude), tak se to dá dodělat , práce tak na 5 minut.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
polomiso
Fiaťák
Příspěvky: 190
Registrován: 24 zář 2009, 23:09
Bydliště: Nové Zámky

Re: výmena kladky drážkovaného remeňa?

Příspěvek od polomiso »

Heh. tak teraz ako??? :lol: Asi to risknem a nevymením.
mk2b 1.4 16V 5D
racer
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 313
Registrován: 16 dub 2009, 17:06
Bydliště: Pardubice

Re: výmena kladky drážkovaného remeňa?

Příspěvek od racer »

je to všechno o stavu peněženky. kdyby se to mělo brát do důsledků, tak by se z principu musely měnit i ložiska alernátoru, kompresoru atd. a to je nesmysl. osobně si myslim, že 88 tis. km je málo i na ty rozvody, ale budiž. nevim, jak 1,4, ale 1,2 má interval rozvodu 120a 5 nebo 6 let, ale ty roky bych moc neprožíval. všechno je to s rezervou. ono většinou do těch 120 tis odejde i těsnění pod hlavou a rozdělávat to budeš znovu. a zas všechno znova rozvody pumpa atd. tahle ta kladka je první věc na čem se dá ušetřit (akorát zkontroluj její stav) žádný nebezpečí nehrozí než to začne bejt hlučný tak uplyne moře času a než se to vysype uplně tak ještě víc. a když ti řemen spadne, tak se nic neděje. druhá věc na ušetření je ten řemen jestli teda vypadá ještě k světu. Jestli chceš dělat ty rozvody teď (pro klid), tak si kup rozvodovej řemen, rozvodovou kladku a vodní pumpu a doufej, že ti vydrží těsnění aspon ještě 30 tis. aby se to aspon trošku vyplatilo. na ostatní věci co vyžadujou práci na 5 min. jestli jsou ok, tak se vy...,
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“