HELP - nepravidelný chod na volnoběh
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - nepravidelný chod na volnoběh
Ahoj. Potřeboval bych radu. Mám Punto ll 1.2 pár dní tak se moc neorientuju. Startuje dobře ale už na volnoběh motor sem tam přeskakuje a při rozjezdu, když přidám plyn, mi to nejde do otáček, dusí se a musím párkrát prošlápnout plyn než se cukavě rozběhne a můžu se rozjet aniž by mi to nechcíplo. Pokud to držím v otáčkách tak jede celkem dobře. Po dálnici, při stálém plynu, mi to chvilku táhne a chvilku jako by se to dusilo. Poraďte. Díky.
- Reklama
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 164
- Registrován: 18 čer 2006, 17:28
- Bydliště: Jihlava..
- Kontaktovat uživatele:
No je to silniční speciálka 1.1 55 S , už chápu proč odpojit..lacin píše:Nevim, co mas za speciala, u stare jednajedna, nebo jednadva se muze odpojit lambda a nic se nedeje. Akorat je potreba odpojit jednotku, aby se vymazaly zavady, protoze uz tam asi nejaky budou nacteny z te lambdy. Bud odpoj jednotku, nebo odpoj baterii. Staci 15 - 30 min.
Nedávno se tu řešily i studené starty. Já, co se můj čtyřválec rozhodl zahrát si "Na HTP" a na cestě z Olomouce mi nechal k provozu jen válce tři, jsem vytáhnul svíčky a nestačil se divit. Ačkoliv je předchozí majitel nedávno měnil (cca. 5 - 7 tis. km zpět), díky předchozímu "přetlakování" a tím pádem i hustší směsi ve válcích byly dvě už docela dost zašvihané a jedna z nich už prostě neměla dost silnou jiskru. Po jejich vyčištění se motor krásně zklidnil, po studeném startu žádné problémy s chodem motoru. A jde krásně odspodu.
Takže všem doporučuju na ně mrknout, očistit, nebo i vyměnit.
Takže všem doporučuju na ně mrknout, očistit, nebo i vyměnit.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 164
- Registrován: 18 čer 2006, 17:28
- Bydliště: Jihlava..
- Kontaktovat uživatele:
E eeeee, svíčky sem tam na základě diskuze před 14ti dny vložil super úžasný NGK BCP6R či co, tak to nebude tím.. Hlavně při akceleraci po studeným startu se to trhá, jako když tě někdo tahá za kšandy..Mosťa píše:Nedávno se tu řešily i studené starty. Já, co se můj čtyřválec rozhodl zahrát si "Na HTP" a na cestě z Olomouce mi nechal k provozu jen válce tři, jsem vytáhnul svíčky a nestačil se divit. Ačkoliv je předchozí majitel nedávno měnil (cca. 5 - 7 tis. km zpět), díky předchozímu "přetlakování" a tím pádem i hustší směsi ve válcích byly dvě už docela dost zašvihané a jedna z nich už prostě neměla dost silnou jiskru. Po jejich vyčištění se motor krásně zklidnil, po studeném startu žádné problémy s chodem motoru. A jde krásně odspodu.
Takže všem doporučuju na ně mrknout, očistit, nebo i vyměnit.
Tak ted uz tomu nerozumim vubec - kdyz byly ty vedra, tak to rano spatne startovalo. Vcera odpoledne zaclo prset, prselo temer celou noc a rano, kdyz jsem sel do prace, tak jeste porad prselo. Prijdu, nastartuju a absolutne klidny chod, bez chveni atp. ... tak a ted babo rad cim by to mohlo byt :-/
Fiat Punto MkII 3D 1,2 8V
po testeru
Tak jsem s tim byl dneska na testeru. Lambda to neni. Pry by to mohly byt jak svicky, tak kabely k nim nebo palivovy filtr. Nevim ale logicky mi to na palivovy filtr nepripadne. To by snad nejelo vubec a ne jen kdyz pridam plyn. Cim bych jel rychleji tim by mi vic chybelo palivo. Me to skace a dusi se po pridani plynu. Zkusim ty svice a pak kabely. Pry by se mela taky zkontrolovat a procistit nejaka klapka. Nevite nekdo o jakou klapajznu jde??? Pry je to dost draha zalezitost kdyz odejde.
Lacin:
Chtěl jsem ho koupit a tvrdili mi, že u benzínu není....
Na stránkách autokelly jsem ho také hledal marně. Pro Punto I. ho mají.
Když jsem Punto koupil tak jsem chtěl dát všechny filtry nové a s tím palivovým jsem neuspěl. Jestli ho na Puntu II. najdeš tak dej vědět...vyměnil bych ho
Chtěl jsem ho koupit a tvrdili mi, že u benzínu není....
Na stránkách autokelly jsem ho také hledal marně. Pro Punto I. ho mají.
Když jsem Punto koupil tak jsem chtěl dát všechny filtry nové a s tím palivovým jsem neuspěl. Jestli ho na Puntu II. najdeš tak dej vědět...vyměnil bych ho
Punto II. 1,2 8 V r.v.2000
P.UL@seznam.cz
P.UL@seznam.cz