Mam jednotkove Fiat Punto Cabrio 1,2 16V ale uvazujem ho predat a kupit nieco zaujimavejsie. Rozhodujem sa medzi Coupatkom 1,8 16V, Barchettov 1,8 16V, pripadne dvojkovým Puntom 1,8 HGT a dvojkovým Puntom 1,2 16V (idealne sporting) Najvacsi kandidati su Coupe a Barchtta, takze sa zaujimam hlavne o tieto auta. Zrejme zoberiem co sa prv naskytne.
Na priestore, velkosti kufra, poctu miest na sedenie nezalezi. Na mojom Puntovi som za ten rok co ho mam nemusel nic opravovat ak neberiem do uvahy spotrebny material a to auto je tak jednoduche, ze 95% veci sa da spravit doma, diely v kazdej autotechne najneskor na treti den po objednavke a na kazdom vrakovisku. Ako su na tom vyssie spomenute auta? Dvojkove punto 1,2 16V predpokladam, ze nebude az taky problem aj ked su na to trochu drahsie diely ako na 1,2 8V a niektore diely je zohnat tazsie. Ale co Barchetta, Coupe, HGT, o kolko su na to zhruba drahsie diely ako na Punto 16V? Ako je to zo zlozitostou/jednoduchostou oprav? Da sa co to aj doma porobit, alebo je nutne na kazdu malickost behat do servisu? Je mi jasne, ze na Barchettu je na vrakovisku co sa plechariny tyka je v podstate nemozne nieco zohnat, Coupe bude na tom len o malinko lepsie (nie zeby som sa to chystal tuknut, alebo naburat, ale clovek nikdy nevie a castokrat sa trochu tuknute auta daju zohnat za skvelu cenu a az na ten tukanec v perfektnom stave) Co motoricke diely aka je ich dostupnost ci uz novych, alebo na vrakoviskach? Da sa vobec nieco zohnat na vrakovisku ak by mi odisla nejaka blbost na motore/prevodovke, nedajboze ak by mi odisiel motor/prevodovka alebo len kupa noveho dielu? Par krat som uz kupoval auto v perfektnom stave karoseria/interier ako novy, len motor/prevodovka boli znicene, pripadne pred smrtou, ale bola to tak vyhodna cena, ze sa mi to oplatilo kupit a dat do kopy respektive z vrakoviska zohnat iny motor/prevodovku. Preto sa aj pytam na dostupnost motorickych dielov z vrakovisk. U Barchetty by ma zaujimala aj dostupnost/nedostupnost hardtopu a jeho priblizna cena.
Coupe vs Barchetta vs Punto
Moderátoři: peta.smolik, Globusman
- Reklama
Re: Coupe vs Barchetta vs Punto
všechny auta jsou motorově víceméně stejné. všechny výše uvedené 1,8 určitě dostávaly od majitelů zabrat, pokud to ovšem nebude od nějakého důchodce, barcheta a coupé asi malinko víc.
s dostupností a cenou náhradních dílů- jak kde a co, cenově jsou kupé a barča malinko výš.
fungl nový motor např. punto HGT asi 200 000kč
opravy- záleží na tom jak si šikovný
tvrdíš že ti na počtu sedadel nezáleží- dobře si rozmysli jestli chceš "hele vole formule", do kterých toho moc nenaložíš, anebo auto do kterého, když je potřeba, naložíš známé, rodinu, nábytek atd.
každopádně asi bych se ale poohlížel po puntu
s dostupností a cenou náhradních dílů- jak kde a co, cenově jsou kupé a barča malinko výš.
fungl nový motor např. punto HGT asi 200 000kč
opravy- záleží na tom jak si šikovný
tvrdíš že ti na počtu sedadel nezáleží- dobře si rozmysli jestli chceš "hele vole formule", do kterých toho moc nenaložíš, anebo auto do kterého, když je potřeba, naložíš známé, rodinu, nábytek atd.
každopádně asi bych se ale poohlížel po puntu
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Coupe vs Barchetta vs Punto
já jsem za barchettu, punto má každej a není zase až tak zajimavy
Fiat 600 - 22Kw + Mercedes W124 E320 - 162Kw a služební Lada Niva 4x4 - 59,5Kw
- Intous
- Znalec
- Příspěvky: 780
- Registrován: 31 kvě 2009, 15:44
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coupe vs Barchetta vs Punto
a co tak GT-cko?
1,4 Turbo- Vykonostne na urovni spomynanch 1,8ciek
1,4 Turbo- Vykonostne na urovni spomynanch 1,8ciek
Fiat Grande Punto 1,2 8V, r.v 2008 a Fiat Punto 1,4 GT, r.v. 1998