Punto 1.4 GT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Nevím jestly to sem můžu dát,ale mám takový problém.Máme doma Punto 1.4 GT a jsou tam nějaké problémy.1.Když se jede ostřejší jízda a vyřadí se tak to chcípne samo o sobě a jde to pak normálně nastartovat a jede zase dobře.2.Ted se naskytl problém že při ostřejším rozjezdu(předjíždění) auto cukne a udělá trrrrrrr a po nějaké době se chytne zase a jede.Dneska sem předjížděl a auto celkově vynechalo a podle sluchu jelo tak na 2-3 válce
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsi problem s HGT ;-)
Neznám vstřikovací a ni zapalovací systém u Gt-na to tady budou jiní páni. Nevím, co znamená trrrrr -nebude třeba prošlahnutý nějaký kabel od svíček???. Sundej sací hadici z filtru a hoď sem fotku, jak vypadá škrtící klapka a ty elektrický serepetičky kolem ní 

Re: Dalsi problem s HGT ;-)
punťas hgt píše:Neznám vstřikovací a ni zapalovací systém u Gt-na to tady budou jiní páni. Nevím, co znamená trrrrr -nebude třeba prošlahnutý nějaký kabel od svíček???. Sundej sací hadici z filtru a hoď sem fotku, jak vypadá škrtící klapka a ty elektrický serepetičky kolem níTom89 píše:Nevím jestly to sem můžu dát,ale mám takový problém.Máme doma Punto 1.4 GT a jsou tam nějaké problémy.1.Když se jede ostřejší jízda a vyřadí se tak to chcípne samo o sobě a jde to pak normálně nastartovat a jede zase dobře.2.Ted se naskytl problém že při ostřejším rozjezdu(předjíždění) auto cukne a udělá trrrrrrr a po nějaké době se chytne zase a jede.Dneska sem předjížděl a auto celkově vynechalo a podle sluchu jelo tak na 2-3 válce

Re: Punto 1.4 GT
Tak včera sem vyměnil vzduchový filtr a paliváč a chcípání se zmírnilo,ale problém přetrvává.Když sem to dnes skoušel tak sem mu moc přišlápl ve 2200t ot a auto chcíplo
Re: Punto 1.4 GT
co třeba vada na turbu?
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Re: Punto 1.4 GT
mad mike píše:co třeba vada na turbu?
to nevím protože tam není origo přístrojovka a nevím kolik tlačí.kolik to tak tlačí origo turbo.Propřípadě je tu někdo(nebo jestli někdo má diagnostiku) ze zlínského kraje nebo Novojičínsko díky
Re: Punto 1.4 GT
nikdo nic žádný nápad
Re: Punto 1.4 GT
no jestli to chcipa tak je problem v krokovym motorku nebo podtlakovy hadicky(hlavne ta co jse ze sani do řj) mohl by jsi to vice popsat co to je za Gt rok? je rozdil jestli je tam el. motorek volnobehu nebo je to stary jeste
nemas tam nejaky tuzing BOV?

/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto 1.4 GT
Je to 98 rv.a 96 kw tuning BOV tam není auto je origo mimo tu přístrojovku což mě sere tak to já bych musel nekomu z vás přijet bo tomu prd rozumím,ale díky za reakcikubito píše:no jestli to chcipa tak je problem v krokovym motorku nebo podtlakovy hadicky(hlavne ta co jse ze sani do řj) mohl by jsi to vice popsat co to je za Gt rok? je rozdil jestli je tam el. motorek volnobehu nebo je to stary jestenemas tam nejaky tuzing BOV?
Re: Punto 1.4 GT
jo to je to co mam i ja GT3
zkontroluj tesnost hadic vsech tlakovych tzn. vsechny co jdou od turba i do nej k IC atd.. mozny je ze je nekde praskla a proto to nejede... odkud jsi?

/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto 1.4 GT
Jo mrknu na to.Poblíž UH.Hradiště a jezdím i do Nového Jičína
- cenzura
- Fiaťák
- Příspěvky: 100
- Registrován: 22 led 2011, 11:04
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto 1.4 GT
Me zase při kotlování cca od 35oo ot. do 45oo ot. začne škubat cele auto a pak zase přestane
může to být palivový filtr ? 


Škoda 12o Gls --> Škoda Favorit 135 L --> Ford Escort 1.4 --> Renault 19 1.8 & Fiat Punto GT
Re: Punto 1.4 GT
cenzura píše:Me zase při kotlování cca od 35oo ot. do 45oo ot. začne škubat cele auto a pak zase přestanemůže to být palivový filtr ?
vyskoušej.Já sem ho vyměnil a co sem do něj foukl tak z toho letěl černy bordel.stojí cca.200-250
- cenzura
- Fiaťák
- Příspěvky: 100
- Registrován: 22 led 2011, 11:04
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto 1.4 GT
A kde se dá koupit? aci? kelly ?
Škoda 12o Gls --> Škoda Favorit 135 L --> Ford Escort 1.4 --> Renault 19 1.8 & Fiat Punto GT
Re: Punto 1.4 GT
jo určitě tam nebo jestli máš poblíž nějkou dobrou mototechnu tak se zeptej i tamcenzura píše:A kde se dá koupit? aci? kelly ?