Dobrý den, chtěl bych vás požádat o radu ohledně automobilu FIAT BRAVO r.v. 2007-2008 1,9MultiJet 88Kw nebo 110Kw auto mobil chci v plné výbavě aut.klima, ESP, multifunkční volant a další. Země odkud automobil chci je Itálie, Německo nebo Česká rep. do ceny 9000euro. Ale chtěl bych poradit který z motorů je lepší jak na spotřebu (kolik který má na 100km při běžné jízdě),tak celkově na jízdu.
Momentálně mám Fiat Grande Punto 1,2 benzín se kterým jezdím v průměru za 6,2L v létě a tak 6,7L v zimě jen pro informace.
Děkuji za Odpovědi případně pokuď někdo o někom ví že někdo prodává takovýto vůz o informace o něm může být i lehce havarován Děkuji moc
FIAT BRAVO 1,9MultiJet 88Kw nebo 110Kw
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: FIAT BRAVO 1,9MultiJet 88Kw nebo 110Kw
Já jsem majitelem Brava 1,9JtdM (88kW) v plné výbavě Emotion. Najeto cca 65t.km(původ čr). Průměrnou spotřebu za posledních 3,5t.km mám 5,3 l/100km. Jezdím každý den cca 60km - normální styl jízdy, žádný brzda plyn. Jinak max. rychlost je dle tachometru přes 200km/h. Silnější verze bude jistě rychlejšíí a má 6ti stupňovou převodovku, spotřeba netuším.
Fiat 500X 1.4 Turbo Multiair Lounge
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Fiat Croma 1.9 JTDm FL
Fiat Stilo MW 1,9 JTD Active FL
ex Fiat Bravo 2 MJTD Emotion
Re: FIAT BRAVO 1,9MultiJet 88Kw nebo 110Kw
Ja mam Bravo s 88kW motorom, najazdene cca 65tisic a zatial nemozem povedat nepekne slovo. Ziadne opravy, len bezna udrzba (olej, filtre, ziarovky a pod.) Dlhodoba spotreba sa mi drzi na 6,0 L, avsak jazdim mesto + dialnice (30:70), Kratkodobu spotrebu (vzdy po natankovani reset PP) viem najviac stiahnut na 5,7 L. Myslim, ze na cestach po ktorych jazdim som este nizsiu nemal.
Motor 110 kW som neskusal, neviem sa k nemu vyjadrit, ale skus si pozriet vykonostne krivky oboch a porovnat. Ak si dobre spominam, lisia sa minimalne a to najma vo vyssich otackach - 110 kW ma strmsi nabeh vykonu vo vyssich otackach. No podstatnejsi pre mna je krutiaci moment a ten ma 110 kW motor polozeny uz pri 1750 ot/min oproti 88kW pri 2000 ot/min
Ale urcite rozmyslas velmi dobre, FIAT Bravo II MultiJet
Motor 110 kW som neskusal, neviem sa k nemu vyjadrit, ale skus si pozriet vykonostne krivky oboch a porovnat. Ak si dobre spominam, lisia sa minimalne a to najma vo vyssich otackach - 110 kW ma strmsi nabeh vykonu vo vyssich otackach. No podstatnejsi pre mna je krutiaci moment a ten ma 110 kW motor polozeny uz pri 1750 ot/min oproti 88kW pri 2000 ot/min
Ale urcite rozmyslas velmi dobre, FIAT Bravo II MultiJet
Re: FIAT BRAVO 1,9MultiJet 88Kw nebo 110Kw
Já osobně bych šel v případě stejného objemu motoru do vyššího výkonu. Pojistku platíš stejnou, při lechtání plynu je spotřeba totožná a v krizových situacích (předjíždění apod.) je obrovskou výhodou 110 kW. Já bych dnes ale vážně uvažoval raději o 88 kW, ale s motorem 1,6. Přece jenom je konstrukčně novější, pojistku platíš o dvě třídy níže a má nižší spotřebu. Pak sice ještě existuje 2,0 se 121 kW, ale tu jsem ještě v nabídkách bazarů neviděl a do Tebou stanovené ceny by ses asi taky těžko vlezl.
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán
Re: FIAT BRAVO 1,9MultiJet 88Kw nebo 110Kw
Ahojte,som tu nový,len prečitavám temy zatial. ja mám FIAT BRAVO 110kw,r.v.2008 a je to poriadny trhač asfaltu..tych 150 koní robí svoje, a spotreba v pohode 5.3 l kombi...nekupoval som ho nový malo dva roky..
FIAT BRAVO II,r.v.2008, 1.9 MULTIJET-150 PS
Re: FIAT BRAVO 1,9MultiJet 88Kw nebo 110Kw
fiat bravo 1.9 multijet 88 kw emotion 10/2007