Ahoj.
Poraďte mi prosím. Na svém negarážovaném Fiat Croma 1,9JTD 110kW (2006) mám potíže se zamrzáním řadící páky. Nejde s ní skoro vůbec pohnout a je jedno, jestli je zařazena rychlost nebo neutrál. Po zahřátí motoru povolí i páka, rychlosti jdou řadit ztuha a páka se nevrací. Po "vytříkání" určitých míst WD40 se mi povedlo alespoň to, že sice páka zamrzá i nadále, ale jde s ní pohnout nahoru a dolů, do stran je problém přetrvávající.
Po úplném zahřátí motoru po nějaké době problém zcela opadne, páka řadí a vrací se bez problémů!
Děkuji všem za přínosnou radu.
zamrzání řadící páky
Moderátor: peta.smolik
- skerena
- Začátečník
- Příspěvky: 15
- Registrován: 18 zář 2009, 20:08
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
zamrzání řadící páky
Fiat Croma II
1.9 JTD 110kW 2006
1.9 JTD 110kW 2006
- Reklama
Re: zamrzání řadící páky
Je to paradox ale mas vela oleja v prevodovke. Cize namiesto 3,2 l; co je predpisane mnozstvo musis dat iba 2,2 az 2,4 l. Po facelifte uz vyrobca dava iba 2,4 l, pricom ostala ta ista prevodovka.
Fiat Croma 1,9 JTD 16V, Emotion, Navi,185 PS, 400 NM, DPF, EGR off
- skerena
- Začátečník
- Příspěvky: 15
- Registrován: 18 zář 2009, 20:08
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zamrzání řadící páky
Děkuji za odpověď.
Paradoxem je, že loňskou zimu jsem s tím problém neměl až tuto zimu. S převodovkou jsem nedělal nic, teď jsem překonal 100 000 km na tachu. Pořádně jsem silikonem vysprejoval řadící páku, v mrazech je znát mírné zlepšení. dopředu - dozadu to jde ale do stran je to jako kámen. Ale po chvilce i to poleví a nakonec se to dostane do normálu.
Paradoxem je, že loňskou zimu jsem s tím problém neměl až tuto zimu. S převodovkou jsem nedělal nic, teď jsem překonal 100 000 km na tachu. Pořádně jsem silikonem vysprejoval řadící páku, v mrazech je znát mírné zlepšení. dopředu - dozadu to jde ale do stran je to jako kámen. Ale po chvilce i to poleví a nakonec se to dostane do normálu.
Fiat Croma II
1.9 JTD 110kW 2006
1.9 JTD 110kW 2006