a ptal se i ve Fiatu - západka zámku pozice 6 existuje i pro centrální variantu, ale nedokázali už říci jak to funguje. Moje hypotéza je tato - pokud by dveře fungovaly jako na odskok páčkou, tak by se kufr musel odemykat samostatným tlačítkem (ideálně na DO - to ale nevím zda takový existuje - znám jen DO v klíči s jedním tlačítkem - nebo nějakým tlačítkem v interieru - to zase nemá moc smysl, to už mi přijde jedno jestli páčkou nebo tlačítkem) Druhá varianta by byla jako u většiny jiných aut - centrál odjistí jen zajišťovací západku zámku a dveře se otevřou dle potřeby zvenku - to by tam musela být asi jiná pozice 5 - buď úplně bez klíče jen tlačítko pro otevření nebo i kombinovaný zámek - odjištění klíčem + tlačítko. Alespoň takvouhle variantu zámku jsem kdysi dokupoval do jiného auta.
To jsou jen mé uvahy, může někdo napsat jak je to tam oriiginál vyřešený a jestli je šance to z mechaniky předělat na centrál? Nesnáším, když se kufr musí odemykat klíčem něbo nějakými páčkami
