Stavitelne Rozvodové Kolo

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Stavitelne Rozvodové Kolo

Příspěvek od žabak »

Nazdar FIAŤáci! Mam takovou otázečku. Setkal se už někdo z Vás se stavitelnými rozvodovými koly na vačky?
Neco málo jsem našel:
http://www.jdm-meeting.cz/forum/viewtop ... 6938e0a4a4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php ... &view=next" onclick="window.open(this.href);return false;
ale má to cenu i na 1.2 16V?
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Reklama
 

Uživatelský avatar
rado77
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 10 kvě 2009, 07:19
Bydliště: Bratislava, SVK

Re: Stavitelne Rozvodové Kolo

Příspěvek od rado77 »

U mna na Megane II 1.6 16V mam system VVT (Variable Valve Timing) na vacke sacich, ale to funguje dynamicky na zaklade tlaku oleja a zacina od 1500 otacok v rozmedzi od 0 do max 43 stupnov. Ale hovorim - u mna to funguje dynamicky. Keby si natvrdo pootocil vacku sacich o povedzme 20 stupnov, ovplyvni to aj volnobeh, lebo sa budu sacie skor otvarat a zatvarat. Vo vyssich otackach by to ale malo priniest mierny efekt. Ale ako presne to ovplyvni tah motora, to neviem... :( Na Megane je to brutalne citit a motor kontinualne zabera v celom spektre otacok.
Zigulak -> Matiz 0.8 -> Megane II 1.6 16V -> planujem kupit Punto
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavitelne Rozvodové Kolo

Příspěvek od žabak »

Aha. Tak tomu už kampku začínám rozumět :D Díky! Teď se jen musím uknout zda to jde sehnat i na Punto nebo si to necham někde vytvořit :twisted:
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
žabak
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 273
Registrován: 05 čer 2007, 18:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavitelne Rozvodové Kolo

Příspěvek od žabak »

Aha? Ale to vlastně mluvíš o sacím, ale co vyfukové? Sací ať dřív saje ale co vývuk? Ať otevírá dříve nebo později? Asi taky dřive co?
Punto MK1 ELX 85_16V 1997 cca 180 000km prodane
FIAT Stilo 1,8 16V Multivagon 2003 cca 110 000km
Honda VT600C Shadow 1994 prodané
http://zabak-momo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
rado77
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 10 kvě 2009, 07:19
Bydliště: Bratislava, SVK

Re: Stavitelne Rozvodové Kolo

Příspěvek od rado77 »

O vyfukovych neviem ako to robia....Tusim Toyota robi VVT aj na vyfukove ventily, aj nejake video som vygooglil kedysi....staci na Youtube dat hladat slovo VVT, a malo by tam nieco byt. U teba by stacilo, keby si posunul kolo vacky sacich o cca 1 - 2 zuby dopredu (ale aby sa zase nestretli ventily s piestom) :D A takto docielis staticke VVT. ALe hovorim - co to spravi napr. na volnobehu a v nizkych otackach...
Zigulak -> Matiz 0.8 -> Megane II 1.6 16V -> planujem kupit Punto
mimiHGT
Fiaťák
Příspěvky: 93
Registrován: 24 bře 2008, 01:39

Re: Stavitelne Rozvodové Kolo

Příspěvek od mimiHGT »

A co s tym nastavitelnym kolom chces robit? Ma to nejaky vyznam?
Punto 1.8 16V HGT
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“