Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Vše o naftovém motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Uživatelský avatar
Alda
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 358
Registrován: 07 srp 2006, 09:11
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Příspěvek od Alda »

Petr1968 píše:A já se dočetl,že ta druhá lambda za katem pouze indikuje stav katalyzátoru. Nic víc. To by potom mohla být 1 lambda a za katem ,ne před. Punto jede s odpojenou druhou lambdou úplně normálně.Před katalyzatorem jde o regulační sondu a za katalyzátorem o diagnostickou sondu
"Napsal bych e-mail do Fiatu,že tam dávají zbytečnou součástku. Budou rádi,ušetří"
1,6 16V BiPower
Reklama
 

Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Příspěvek od Petr1968 »

Psal jsem snad,že je zbytečná? Je pouze indikační. (druhá lambda)
Uživatelský avatar
Alda
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 358
Registrován: 07 srp 2006, 09:11
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Příspěvek od Alda »

Petr1968 píše:Psal jsem snad,že je zbytečná? Je pouze indikační. (druhá lambda)
Jen a pouze jsem citoval Tebe, MarekP přece taky nepsal že je váha vzduchu zbytečná...ale nechme toho spamování...
1,6 16V BiPower
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Příspěvek od Petr1968 »

Tak ,tak. Všechno co neslouží zisku je zbytečné. :mrgreen:
Uživatelský avatar
MarekP
Fiaťák
Příspěvky: 65
Registrován: 20 lis 2008, 14:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Příspěvek od MarekP »

Opět rozvířím téma Váha vzduchu. PO dvou letech ježdění s odpojenou váhou jsem ji nakonec dal novou. Důvod byl jednoduchý. Při jezdění po městě tam jde moc nafty a Multa divně poškubávala. Po připojení i té špatné vše zmizelo. Dal jsem tam tedy novou váhu. 1. to jede 2. spadla spotřeba 3. motor se celkově zklidnil.

Resume......do doby kdy člověk jezdí převážně mimoměsto se žádný zásadní rozdíl nekoná, problém nastává při jízdách po městě.

M.
Multipla 2004, JTD 145
fryschman
Začátečník
Příspěvky: 21
Registrován: 08 lis 2010, 18:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Příspěvek od fryschman »

Měnil jsem váhu vzduchu na jaře, neuvěřitelná změna chování motoru co do tahu a živosti.

Jezdil jsem s vadnou a do táhlého kopce jsem to málem nevyjel ani na dvojku, už jsem uvažoval, že vyběhnu a dotlačím to nahoru.

Je to drahá ptákovina ale výměna je naprosto banální záležitost. Lepší než žhavičky :-D.
bikus
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 224
Registrován: 10 led 2008, 20:30
Bydliště: Sušice, KT
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - brutální nárůst výkonu?

Příspěvek od bikus »

V rámci výměny naftového čerpadla jsem objednal i novou váhu, protože jsem jezdil půl roku s odpojenou. Zase takový pokrok oproti odpojené váze to není, snad jen že se motor lépe sbírá od volnoběhu, a šlape na volnoběh líp v zimě po nastartování. To už tu někdo napsal, takže souhlasím. Nechám to rok, jak mi bude vycházet spotřeba, ale už jsem někde psal, že dosud s odpojenou jsem jezdil do 6,0/100, takže žádná hrůza. Nechci polemizovat o tom, jestli jsem měl váhu kupovat, nebo ne. Motor byl vymyšlený s ní, tak asi ví proč. Jenom bych rád vyzdvihl Fiata za to, jak dobře má nastavený "defaultní" režim. Nejsem si jistý, ale třeba s koncernovým autem by se podle mě od moře v nouzovým režimu dojet nedalo...
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - diesel“