OT: Pokec o Pandách
Moderátor: peta.smolik
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Imobilizér není pro zloděje nějaká velká překážka
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
- Reklama
Re: Palivové čerpadlo - dráty
Palivové čerpadlo je u nádrže pod zadním sedadlem, podívej se na barvy drátků a pak je hledej ve svazku u přístrojovky.mr.bean píše:Dobře, počkám
Netuší někdo, kde v Pandě najít dráty k palivovému čerpadlu? Podle manuálu k němu pojistka není. Potřeboval bych je někde přerušit aby se zabránilo nastartování... Díky
Anebo přivod paliva k motoru můžeš přerušit elektromagnetickým ventilem, který budeš ovládat skrytým vypínačem.
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: Palivové čerpadlo - dráty
Ventilem přerušovat palivo silně nedoporučuji... neboť čerpadlo bude tlačit do slepého uzavřeného místa a po chvilce se spálí..
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Díky, zkusím se podívat na ty dráty...
A ještě dotaz.. Když zapnu zapalování tak slyším takové bzučení. To je to čerpadlo?
A ještě dotaz.. Když zapnu zapalování tak slyším takové bzučení. To je to čerpadlo?
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
pokud to slyšíš zezadu tak to je čerpadlo pokud od motoru tak může bzučet víc věcí, od krokového motorku volnoběhu až po relé, nejlepší by bylo odpojovat napájecí relé pro ECM, v tom případě nepůjde ani čerpadlo prostě nic
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Jiříku, k tomu ventilu - za normálního provozu by nikdy k uzavření ventilu nedošlo, jednalo by se čistě o zabezpečovací zařízení pro případ neopravněné manipulace.
Ale vidím, že tomu rozumíš, tedy můj dotaz: Po zapnutí klíčku se ihned sepne čerpadlo, které pár vteřin běží a pak se zastaví (pokud tedy nestartuji), tzn. někde je tlakový spínač, který čerpadlo po nárustu tlaku v potrubí vypne - je to tak? A kde je ten tlakový spínač, u čerpadla nebo někde v motorovém prostoru?
A co se týče odpojení napájení napájecího relé - nehlásila by v takovém případě řídící jednotka chybu?
Ale vidím, že tomu rozumíš, tedy můj dotaz: Po zapnutí klíčku se ihned sepne čerpadlo, které pár vteřin běží a pak se zastaví (pokud tedy nestartuji), tzn. někde je tlakový spínač, který čerpadlo po nárustu tlaku v potrubí vypne - je to tak? A kde je ten tlakový spínač, u čerpadla nebo někde v motorovém prostoru?
A co se týče odpojení napájení napájecího relé - nehlásila by v takovém případě řídící jednotka chybu?
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
jak to myslíte, že imobilizér není problém pro zloděje? znamená to jeho odkódování zlodějem nebo jak to je v dnešní době?
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Ano, pokud si zloděj donese svou jednotku je to hnedsgy píše:jak to myslíte, že imobilizér není problém pro zloděje? znamená to jeho odkódování zlodějem nebo jak to je v dnešní době?
1/nejde o to zda-li by došlo za jízdy ale když by to někdo zkoušel nastartovat ,Japa píše:Jiříku, k tomu ventilu
-1/ za normálního provozu by nikdy k uzavření ventilu nedošlo, jednalo by se čistě o zabezpečovací zařízení pro případ neopravněné manipulace.
Ale vidím, že tomu rozumíš, tedy můj dotaz:
2/ Po zapnutí klíčku se ihned sepne čerpadlo, které pár vteřin běží a pak se zastaví (pokud tedy nestartuji), tzn. někde je tlakový spínač, který čerpadlo po nárustu tlaku v potrubí vypne - je to tak? A kde je ten tlakový spínač, u čerpadla nebo někde v motorovém prostoru?
3/A co se týče odpojení napájení napájecího relé - nehlásila by v takovém případě řídící jednotka chybu?
2/Čerpadlo se sepne přes relé které ovládá řídící jednotka která ho sepne na předem nastavenou dobu po nastartování motoru ho spíná na stálo. žádné čidlo tlaku paliva v motoru není, pouze membránový ventil (na konci vstřikovací lišty) který po dosažení určitého tlaku pustí přebytek Z5 do nádrže, je to ovšem čistě mechanická záležitost bez elektriky.
3/nikoli, jednotka by se chovala jako když zapneš klíček s odpojenou baterií
EDIT: ještě k tomu tlaku paliva. Neměří se protože to je v podstatě neměnná hodnota která je nastavená tou membránou ve ventilu, na předem určenou hodnotu, se kterou motor počítá, pouze se krapet mění v závislosti na podtlaku v sacím traktu (zase mechanická záležitost, ovládá se tou hadičkou z ventilu do sání). S výše uvedeným motor počítá a tak je netřeba něco měřit
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
tzn, že si donese vlastní imobilizér a k němu nakódovanou řídící jednotku? pokud tomu tak je, tak v podstatě probíhá i klasické načtení klíče přes bodycomputer do řídící jednotky motoru... v tomto případě navrhuji udělat spínač na anténu imobilizéru, je to jen jeden drát a pokud zloděj nedostane signál svého klíče do elektronické podoby do systému, tak mu bude zbytečné tam dávat nové jednotky
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Kdepak, jednotka má úplně funkci immo, vypnutou. prostě ji ani nevyžaduje
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Jiříku, díky za vysvětlení.
Ford S-Max 1,9 TDCi, r. v. 2011
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
Fiat Panda 1,2, r.v. 2010
Fiat Stilo 1,9 JTD, r. v. 2004 - Ex.
Fiat Brava 1,9 TD, r. v. 1997 - Ex.
Fiat Tipo 1,9 TD, r. v. 1992 - Ex.
Fiat 127, r. v. 1977 - Ex.
Fiat 850 Sport Coupe, r. v. 1969 - Ex.
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
To je paskvil, co?
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Zajímavá... Studie?
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
Studie asi ne... Řekl bych, že si nějakej šikula hrál s Photoshopem... Čumák je sice z Bravy, ale na zadek není vůbec šáhnuto
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Re: Pokec o Pandách, zajímavé fotky, odkazy...
doufám že ti, co si koupí Pandu 3 nebudou svého rozhodnutí litovat. Mám tím na mysli především přesunutí výroby na jih slunné ale líné Italíe. Myslím že se dá udělat chyba i na jinak automatizované montážní lince s jasným technologickým postupem a nástrojem Poka-yoke. Já jsem chtěl měnit původně hned, ale takticky počkám a dvojka zůstane zatím doma.
Naposledy upravil(a) fru dne 30 bře 2012, 18:54, celkem upraveno 1 x.
Panda forever
Aktualně F500L
Aktualně F500L