Croma škubání
Moderátor: peta.smolik
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 12 lis 2006, 20:26
- Bydliště: Písek
Re: Croma škubání
Právě že v servisu došel mechanik k závěru po zkušební jízdě s počítačem. Byl jsem u toho. Najeto údajně,podle tacho,117000km. Táhlo klapek jsem vyndal,protože to leželo jen tak na hlavě,protože jsem ještě nevěděl na co to tam je.
- Reklama
Re: Croma škubání
Propojovací táhlo klapek tam musíš nechat a ovládací táhlo od motorku odpojit, dát klapky do pozice otevřeno a nějak to zajistit proti pohybu. Z minulého popisu moc nechápu o jaké čidlo se jedná, myslíš čidlo tlaku v sání?
Punto mk2 HGT 1,8 16V
Panda mk2 1,1 8V
Punto mk1 1,6 8V
Panda mk2 1,1 8V
Punto mk1 1,6 8V
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 51
- Registrován: 12 lis 2006, 20:26
- Bydliště: Písek
Re: Croma škubání
Mechanik prohlásil že to vypadá na regulátor vysokého tlaku nafty a zdělil přibližnou cenu.Na grafu bylo vidět pokles tlaku nafty na regulátoru vždy při škubnutí.Při špatném nárůstu otáček mi bylo řečeno že to dělá váha vzduchu (snímač množství průtoku vzduchu na sání). Po odpojení váhy vzduchu se mi zdá že šubání přestalo,motor jde dobře.(ale nefunguje tempomat)Táhlo musím najít,někam jsem to uklidil abych ho nestratil.
Re: Croma škubání
Už to chápu, tak snad to bude ono.
Punto mk2 HGT 1,8 16V
Panda mk2 1,1 8V
Punto mk1 1,6 8V
Panda mk2 1,1 8V
Punto mk1 1,6 8V
-
- Začátečník
- Příspěvky: 17
- Registrován: 07 zář 2011, 17:30
Re: Croma škubání
nevíte někdo jaký by měli být správné hodnoty na vstřikovačich při jízdě a zapnuté diag..díky