HELP - Vybíjení autobaterie
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
hmmm, ale ja chcem nech pamäť autorádia ostane - čiže všetky stanice zachované )) ale nabaví ma stále odpájať a zapájať autobatériu, a v BA neviem nájsť dobrého elektrikára ((( ak viete, tak poraďte. Akým spôsobom to ide zapojiť na kľúč?
- Reklama
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
zapojujou se 2 kladný kabely, jeden stálý napájení =pamět, druhej bud taky nastálo(radio hraje i když je vypnutý zapal.=oba + vstupy radia jsou propojený na přímej + ), nebo přes klíček (radio hraje jenom se zapnutym zapal.= druhej + vstup je zapojenej přes zapal.). podrobný schéma najdeš v manuálu od radia (papír nebo net), a hlavně si měřákem proměř co ti vlastně jde v konetkoru v autě), jestli ti to bude brát pamet, tak máš smůlu.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
S tým kľúčom ide len o to či to ,či rádio zapneš pri naštartovaní,alebo osobitne rádio,batériu však žerie tá pamäť!!!
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Dík za info, nechám to niekomu spraviť, nech to robí odborník. Ale pamäť môže mať až taký odber, hm...
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Nie nie je to normálne,ale je to tak,či je to na 100% pamäť neviem,ale odohráva sa to keď je rádio zapojené,keď ho odpojím tak baterka drží hodnotu!Ja baterku v zime častejšie dobíjam.
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Baterii vám nežere paměť, ale to, že nejspíš nemáte připojené spínané napájení autorádia. Já jsem si to udělal a žádné vybíjení baterie se nekoná. Nastartuju bez problémů i když to stojí třeba měsíc.
- skybar
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 273
- Registrován: 30 črc 2009, 19:51
- Bydliště: Slovensko,Pohorelská Maša
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Tak som sa nasral a zapojil som rádio cez kľúčik a pamäť je na priamo na bateku, tak uvidím či mi to bude žrať baterku ďalej,alebo to už bude dobré,dám potom vedieť ako som dopadol.
PUNTO MK1 55,r.v.96,40KW,ELX, 5dver.
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Mám trošičku jiný problém.V chytré knížce "Jak na to?",jsem vyčetl jak zkontrolovat dobíjecí napětí alternátoru.Při otáčkách 3000 1/min a zapnutých dálkových světlech má být napětí na voltmetru mezi kladným a záporným polem baterie 14-15 V.Zkoušel jste to někdo kolik Vám to ukazuje?
Fiat Punto 60 SX, r.v. 1997, 3dv., French Exports
http://another.rajce.idnes.cz/Punto
http://another.rajce.idnes.cz/Punto
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Když jsem to měřil posledně, bylo to kolem 14,3-14,5 V.
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Zdravim, Mám punto MKII 1.2 16V Mám problém se samovolným vybíjením baterie, ale pouze v zimě. Naměřili jsme 300mA na pojistce F1 (řídící jednotka) v motorovém prostoru. Původně jsem šel po rádiu, to nebre skoro nic a zesilovač taky ne. Můžete mi prosím někdo poradit kde by mohl být problém ? Jestli v jednotce jako takové nebo nějaké čidlo popřípadě další možnosti ? Na diagnostice jsem byl, žádná chyba nevyjela. Když je venku velký mráz a připojil jsem čerstvě nabitou baterii, startér byl schopen točit jako blázen, ale auto stále nechytlo. Když je tak na 0°C tak auto chytne s čerstvě nabitou baterkou ale s plynem, popřípadě chytne a hned chcípne. Taky lehce kolísají na volnoběh otáčky jestli to nějak souvisí, drží to zhurba 600 a kolísají 600 - 750. Svíčky nové, zapalovací kabely taky.
Jediné co mě napadlo jako posledí nouzové řešení, dát někam skrytý vypínač, ale vypínejte 70A to by muselo být sakra relé, nebo odpojovač baterie...
Jediné co mě napadlo jako posledí nouzové řešení, dát někam skrytý vypínač, ale vypínejte 70A to by muselo být sakra relé, nebo odpojovač baterie...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22 led 2013, 01:13
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
Zdravím všechny fiaťáky,
manželka měla problémy s Puntem II - 1,2/44kw , r.v. 2001, většinou to začínalo s příchodem zimy. Když auto cca den nebo víc stálo, baterie byla hoodně vybitá ( to pak třeba chytlo a jelo to, ale nešly budíky, tachometr, kontrolky... -musel jsem pak odpojit na chvilku jeden pól baterie,aby naskočily) a nebo někdy tak, že ani nevyskočil centrál - baterie totál vybitá. Po tříletých peripetiích už to máme konečně opravené; stejnou vadu měl taky ještě jeden známý a tomu to už taky funguje ( ten to měl ve stádiu takovém, že mu ani neukazovat tachometr). Když jsem dřív prohledával různá fóra, na tuhle závadu se dost lidí ptalo a nikdo nevěděl co s tím ( konrétně vše obsah 1,2, 8 vent.).Nakonec to vyřešil kolega z práce, ale protože ho to stálo dost času a je tam třeba něco vyměnit v budíkách , není to zadarmo ( cca 1600,- Kč)...Samozřejmě, že by se to dalo obejít třeba vypínačem baterie, ale pak pokaždé nastavovat kód radia, vynulované počítadlo denních kilometrů a tím pádem spotřeby v počítači.. Pokud by to prostě někdo potřeboval opravit, tak si mailněte :
http://hifiland.net/katalog/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; - je to možné i po zaslání budíků poštou.
PS : když to v listopadu začalo zas blbnout, chtěl jsem už Punťu prodat, ale od opravy (od konce října) do teď už jsem nemusel nabíječku vytáhnout,- a to se s nim přes vánoce nejezdilo- tak je to snad dostatečně odzkoušený )
manželka měla problémy s Puntem II - 1,2/44kw , r.v. 2001, většinou to začínalo s příchodem zimy. Když auto cca den nebo víc stálo, baterie byla hoodně vybitá ( to pak třeba chytlo a jelo to, ale nešly budíky, tachometr, kontrolky... -musel jsem pak odpojit na chvilku jeden pól baterie,aby naskočily) a nebo někdy tak, že ani nevyskočil centrál - baterie totál vybitá. Po tříletých peripetiích už to máme konečně opravené; stejnou vadu měl taky ještě jeden známý a tomu to už taky funguje ( ten to měl ve stádiu takovém, že mu ani neukazovat tachometr). Když jsem dřív prohledával různá fóra, na tuhle závadu se dost lidí ptalo a nikdo nevěděl co s tím ( konrétně vše obsah 1,2, 8 vent.).Nakonec to vyřešil kolega z práce, ale protože ho to stálo dost času a je tam třeba něco vyměnit v budíkách , není to zadarmo ( cca 1600,- Kč)...Samozřejmě, že by se to dalo obejít třeba vypínačem baterie, ale pak pokaždé nastavovat kód radia, vynulované počítadlo denních kilometrů a tím pádem spotřeby v počítači.. Pokud by to prostě někdo potřeboval opravit, tak si mailněte :
http://hifiland.net/katalog/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; - je to možné i po zaslání budíků poštou.
PS : když to v listopadu začalo zas blbnout, chtěl jsem už Punťu prodat, ale od opravy (od konce října) do teď už jsem nemusel nabíječku vytáhnout,- a to se s nim přes vánoce nejezdilo- tak je to snad dostatečně odzkoušený )
Fiat Marea 1,8/83 kW, Fiat Punto 1,2/44kW, BMW Z-3 1,9/103kW
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
http://www.conrad.cz/vypinac-autobaterie.k854888" onclick="window.open(this.href);return false;
třeba tenhle vypínač je dělanej přímo na vypínání autobaterek, kdysi dávno sem měl ve škodovce něco podobnýho,zasazoval se do toho takovej jako klíč a bylo po ftákách
třeba tenhle vypínač je dělanej přímo na vypínání autobaterek, kdysi dávno sem měl ve škodovce něco podobnýho,zasazoval se do toho takovej jako klíč a bylo po ftákách
######
.ScOrE.
.ScOrE.
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
To bude nejspíš i můj problém Punto 1.2 16V. V létě je vše v pořádku ale jak přijde zima, tak jsem nucen odpojovat baterii. Taky jsem naměřil v budíkách odběr 180mAelektromaniac píše:Zdravím všechny fiaťáky,
manželka měla problémy s Puntem II - 1,2/44kw , r.v. 2001, většinou to začínalo s příchodem zimy. Když auto cca den nebo víc stálo, baterie byla hoodně vybitá ( to pak třeba chytlo a jelo to, ale nešly budíky, tachometr, kontrolky... -musel jsem pak odpojit na chvilku jeden pól baterie,aby naskočily) a nebo někdy tak, že ani nevyskočil centrál - baterie totál vybitá. Po tříletých peripetiích už to máme konečně opravené; stejnou vadu měl taky ještě jeden známý a tomu to už taky funguje ( ten to měl ve stádiu takovém, že mu ani neukazovat tachometr). Když jsem dřív prohledával různá fóra, na tuhle závadu se dost lidí ptalo a nikdo nevěděl co s tím ( konrétně vše obsah 1,2, 8 vent.).Nakonec to vyřešil kolega z práce, ale protože ho to stálo dost času a je tam třeba něco vyměnit v budíkách , není to zadarmo ( cca 1600,- Kč)...Samozřejmě, že by se to dalo obejít třeba vypínačem baterie, ale pak pokaždé nastavovat kód radia, vynulované počítadlo denních kilometrů a tím pádem spotřeby v počítači.. Pokud by to prostě někdo potřeboval opravit, tak si mailněte :
http://hifiland.net/katalog/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; - je to možné i po zaslání budíků poštou.
PS : když to v listopadu začalo zas blbnout, chtěl jsem už Punťu prodat, ale od opravy (od konce října) do teď už jsem nemusel nabíječku vytáhnout,- a to se s nim přes vánoce nejezdilo- tak je to snad dostatečně odzkoušený )
Nikdo mi nebyl schopen na otázku odpovědět proč to ten produ odebírá. Ale stejně pořád nechápu co mi žere zbývajících 120mA. Snad budou ty budíky klíčové.
- Hawkeye.94
- Začátečník
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25 pro 2012, 23:53
- Bydliště: Praha
Re: HELP - Vybíjení autobaterie
No já mám rok starou baterii a přibližně na podzim, když se začlo ochlazovat, se začla baterka vybíjet, párkrát sem nenastartvoal, po trochu experimentování sem přišel že nějakym způsobem odešlo relé el. oken, okna fungovali sice, ale když sem relé vyměnil tak ten odběr co sem naměřil zmizel a od té doby v pohodě, tak nevím co tam bylo za botu
1993 Punto 85 16v Sporting 4dv. (ve stavbě do nádherný kastle)
1997 Punto 60 SX (kompletní přestavba z 55 S) - prodáno
1991 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole
1996 Audi Coupé 2.0
2000 Audi Cabriolet 1.8 20v
1997 Punto 60 SX (kompletní přestavba z 55 S) - prodáno
1991 Tipo 2.0 16v Sedicivalvole
1996 Audi Coupé 2.0
2000 Audi Cabriolet 1.8 20v