Nazdar mistře.Já tam mám podle internetu nějaký ten koni sport kit. Moc tam na to nevidím, protože je tam málo místa, ale jsou tam žlutý koni. Tlumiče i pružiny jsou sportovní a výškově stavitelný. Je pravda, že na rovné cestě je to jedna báseň a krásný požitek z jízdy,ale trochu nějaký hrb a je to spíš k pláči. Jedině, na čem auto zapruží, jsou pneumatiky. Už mám očesaný i vlnovec a to jsem ho odrhnul na malým, směšným hrbolku.Musím zkusit ten podvozek zvednout, aspoň ve předu. Jinak až dodělám nějaké ty muchy, tak budu spokojený. Bojím se právě o ten motor, protože je dělaný, tak aby to nebylo ošizený,ale zatím se zdá že v pohodě.Můžu se zeptat kolik si tak dal za tu tvoji káru???mafi píše:moje skusenosti su neni zatial moc velike kedze to auto mam len pol roka ,motor slape jak hodinky ,teda musim si zaklopat ,akurat ma serie ta spojka sa stale nejako "serie",elektrika v pohode akurat teraz mi zacala svietit kontrolka airbagu z nicoho nic ,tak musim ist na diagnostiku airbagov. Ten podvozok seriovy je meksi ovela oproti sportovemu ,povedal by som ze az priliz ,pretoze vzadu mam seriove struny a ked mi niekto dozadu sadne tak pri nejakej nerovnosti na ceste mi suchne koleso o vnutorny blatnik,chcel by som ich vymenit v najblizsej dobe za sportove struny ktore su neni take mekke,ak mas uz nastavitelny podvozok ,tak by som bol stastny na tvojom mieste ,pretoze auto je lepsie ovladatelnejsie aj vo vecsich rychlostiach,auto je sice tvrde,ale na dialnice a ine rovnejsie useky ciest jak stvorene ,pocitaj z tym ze HGTcko nieje auto do prirody ,je to auto stavane iba na rovne cesty a pre adrenalinovu jazdu,je sice na nom aj adrenalinova spotrebapunťas hgt píše:Jinak zdravím mistra mafiho. Chtěl jsem se tě zeptat, jaký máš zkušenosti s tvým autem, zejména elketrikou, motorem. Já mám motor po GO a celkem mám obavy, aby to ten mechoš neojebal,abych ho nešvihl.Známý mě říkal, že zrovna tyhle motory nebyly moc velký držáky, prej jsou hodně kazový, já doufám, že se nevysere.Jinak by m zajímal názor, jestli máš seriový podvozek a jak to s ním případně sedí. Já mám od pana koniho, výškově stavitelný a jako že na naše cesty to není zrovna výhra.Musím ho zkusit zvednout a trochu změkčit, takže bych byl rád, za poznatek, jestli máš zkušenosti ze seriovým podvozkem,protože jsem ho k tomu dostal.mafi píše:jasne pohodka sak som mylslel tie starsie typy ,ved tie novsie ako je napr.M5 by si nedal do smutku ani z Nitrom:),ale ked jazdis normalne pod 3000otacok tak aj spotreba je normalna ,ak chces aby ti aj motor sluzil co najviac davaj donho olej plnosynteticky 5W-40 na vysokonamahane sportove motori,ak mas este nejake otazky vohladom HGTcka rad poradim ak mozem ,caf
cukatura
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
vsetko je o pomere vykon/vaha pri sprintoch,ale ja nemozem povedat nic na moje HSD 1.2 54KW aj tym dam dole dost aut napr.1.4 MPi Fabiu,Daewa atd....proste lahke male a dost vykonne auto a to tvoje 1.8 na tu malu kasnu neni o com ....to das vela aut dole aj ked na maximalke na dialnici mozna nie...mafi píše:ved jasne zalezi aj od motora aky maju ,no niektore som uz dal dole na sprintoch ,kamos dal dole audi 1,8T a oktavia 1,8T,ale z vlastnej skusenosti viem ze auta z oznacenim TDI nemaju oproti oznaceniu HGT ziadnu sancujani píše:ani starsie neboj nic.......BMW to uz je o inom .....
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Myslím kupní cena, opravy, údržba atd. já dal rovných 100 za auto + jsem dal 28 za opravu motoru, takže nějakých cca 130 za auto v takovém stavu, jaký je-dodám postupně foto.Za ten motor jsem dal si myslím ranec peněz, jenže mechoš je debil.Kdyby byl schopný mi říct cenu za opravu hned, tak jsem do toho nešel a sehnal bych druhý motor. I KDYŽ tenhle mám zase po GO a pokud to bylo udělaný s láskou a pořádně, tak by to mělo snad vydržet na věkymafi píše:punťas hgt,kolko som dal za moju karu?myslis kupna cena? alebo kupna cena plus cena za opravy a udrzbu ?
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
tiez rovnych 100 tis.som dal za auto ,ale bolo dobuchane ,doskriabane ,takze isiel novy lak , nove rozvody ,nove oblozenie brzd ,folie , samozrejme nove kolesa a nove gumy,novy vyfuk,sportove sanie ,vymena spojky a cistenie prevodovky..........caka ma este vymena plyn.betalu ,lebo je vyhrkany a sfunkcneneie klimy ,lebo mi niekde unika ,chcel by som este sportovy celolak ,nejake kridelko , druhe narazniky a iny vyfuk .....mozno casom aj nastavitelny podvozok a rozperu dopredu..........co sa tyka vykonu ,nebol by zly nejaky chiptuning...
tak nieco som uz dal do toho auta a este dam
nech je podla mojich predstav

tak nieco som uz dal do toho auta a este dam



-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
z kompresorom by bol vykon cca190koni a z turboduchadlom okolo230koni ,samozrejme ze ak by si to potom chipol tak turbo motory sa daju lepsie nachipovat aj 300koni by to spravilo,ale kolko by vydrzal motor to neviemSHANE54 píše:mafi, turbo by spravilo viac ako cip, ale urcite aj stalo ovela viac...
bol by som zvedavy, co by to dalo



-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Čoveče o tom turbu jsem uvažoval taky. Bývalý učitel má 1.4GT dal tam blow ventil a 6-ti kvalt ze sportinga a řeknu ti, že to je smrtelný auto. Ale z5 k tomu turbu. Zkoušel jsem vypátrat, jestli by musel nějak enormě sahat do motoru, kdybych tam dodal turbo. Zajímalo by mne, jestli by to ustál seriový klikový mechanismus, nebo jestli by se museli dávat nějaký lepší šály, písty atd. Nezajímali jste se o to někdo??????mafi píše:z kompresorom by bol vykon cca190koni a z turboduchadlom okolo230koni ,samozrejme ze ak by si to potom chipol tak turbo motory sa daju lepsie nachipovat aj 300koni by to spravilo,ale kolko by vydrzal motor to neviemSHANE54 píše:mafi, turbo by spravilo viac ako cip, ale urcite aj stalo ovela viac...
bol by som zvedavy, co by to daloinak na stranke www.puntopower.com sa daju objednat vsetky veci co sa tyka prestavbou punt ,bud vonkasie prestavby alebo motorove a su tam aj vypisane aj cisla kolko by to robilo ps po prestavbe ,staci sa pozriet a vediet trochu po anglicky
![]()
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
taka prestavba je urcite narocna pre seriovy motor,samozrejme ze by si musel vsetko pomenit v motori co je financne dost narocne ,okrem ineho aj riadiacu jednotku by si musel menit za taku co je dimenzovana na taky vykon a turbo ,okrem ineho aj prevodovka by to nemusela vydrzat,na rozdiel od punta 1,4GT ktore je od vyroby na turbo stavane
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 341
- Registrován: 11 bře 2008, 18:04
- Bydliště: koule evropy
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím mistře, měl bych na tebe dotaz, spíše prosbu. Chtěl jsem tě poprosit, jestli by jsi mi mohl udělat nějakou přiblíženou fotku horního uložení předních tlumíčů a levého silentbloku motoru co je u vyrovnávací nádobky na chladící kapalinu a poslal mi to případně na rollback@seznam.cz Byl bych ti moc vděčný.mafi píše:myslim si ze keby si musel ty kupovat na svoje punto druhu prevodovku tak do smiechu by ti nebolo,ver mi...
Re: cukatura
Tak bol to nakoniec ten ukostrovaci kablik???A kde sa nachadza??? Mne to robi to istte...