Help - propadání brzdového pedálu
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Abusacek ma pravdu....vymente si kapalinu...voda mozna (urcite) stalacitelna neni ale kdyz brzdis kapalina se ohriva a kdyz se ohreje nad 100C? co myslis bude voda resp. vodni para nestlacitelna? vytvori se parni polstar kterej ty pedalem stalcis hm?....
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 451
- Registrován: 01 říj 2007, 19:49
- Bydliště: Zdice okres Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak.stifmajstrABARTH píše:Abusacek ma pravdu....vymente si kapalinu...voda mozna (urcite) stalacitelna neni ale kdyz brzdis kapalina se ohriva a kdyz se ohreje nad 100C? co myslis bude voda resp. vodni para nestlacitelna? vytvori se parni polstar kterej ty pedalem stalcis hm?....
Fiat Ulysse, rv. 95, 2.0 benzín
-
- Začátečník
- Příspěvky: 19
- Registrován: 15 lis 2008, 12:51
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
voda zacina vriet pri 100 stupnoch, ale len pri absolutnom tlaku cca 1bar... s rastucim tlakom sa vsak posuva aj bod varu... z toho vyplyva, ze ked zabrzdis, zvysi sa tlak v okruhu a tym sa musi zvysit aj teplota na to, aby mohla voda vriet... vodna para sa ti moze sice nakondenzovat, ale to znamena, ze mas zavzdusneny system...stifmajstrABARTH píše:Abusacek ma pravdu....vymente si kapalinu...voda mozna (urcite) stalacitelna neni ale kdyz brzdis kapalina se ohriva a kdyz se ohreje nad 100C? co myslis bude voda resp. vodni para nestlacitelna? vytvori se parni polstar kterej ty pedalem stalcis hm?....
no neviem, mozno sa mylim... najjednoduchsie ako to zistit je tu kvapalinu vymenit ale urcite by som zhodil bubne a pozrel to kolo...
Fiat Punto ll 1,9JTD 59KW / 80HP
http://www.italycarsclub.sk
http://www.italycarsclub.sk
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
no...brzdova kapalina je hydroskopicka tudiz vstrebava vlhkost a proto "vodnati" pak se ti z ni ta voda vyparuje.....ze voda ma bod varu 100 pri atmosfefickym tlaku je dobry.... ale brzdovej system preci pod tlakem nejni tozn ze se ti ta voda proste vypari, to ze zvysis tlak pri seslapnuti pedalu ti paru na vodu nezmeni...
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
to mas celkom fajn cenu ja som kupoval na slovensku za 1750Sk sadu priamo z fiatu.a uz si ich menil?ja som mal jeden pokazeny a odkedy som vymenil ziadny problemAnduril píše:no..takze jsem mel taky rozebrane bubny a oba samostavy jsou nefunkcni. Nove jsem nasel akorat na pop-art.cz za cenu cca 1300 za sadu.
Čierny Punťo 1,2 16V 2000
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://palex.rajce.idnes.cz/puntak/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Nikde nemuzu najit rez HBV abych se podival jak vypada a funguje ten zpetny ventilek. Nadobku mam od kapaliny, zrejme tlakuje z5 do nadobky. Resi tohle novy gumicky v HBV, nebo mam radeji koupit novej HBV?Pun-to píše:Nevím jak je to u ABS ale u normálních brzd je to typická závada hlavního válce kdy netěsní zpětný ventilek a propouští tlak zpět do nádržky.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
- Mark L.
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 215
- Registrován: 15 lis 2006, 10:59
- Bydliště: Zastávka u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re:
Copak nikde neresil tlakovani kapaliny do nadobky, kdyz je to typicka zavada HBV?Mark L. píše:Nikde nemuzu najit rez HBV abych se podival jak vypada a funguje ten zpetny ventilek. Nadobku mam od kapaliny, zrejme tlakuje z5 do nadobky. Resi tohle novy gumicky v HBV, nebo mam radeji koupit novej HBV?Pun-to píše:Nevím jak je to u ABS ale u normálních brzd je to typická závada hlavního válce kdy netěsní zpětný ventilek a propouští tlak zpět do nádržky.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)