HELP - na volnoběh chcípne nebo nejde nastartovat

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Bamower
Začátečník
Příspěvky: 30
Registrován: 26 črc 2007, 13:21

Příspěvek od Bamower »

2 Mururu; este co teda musim rict tak u MKII je vedle hlavy takova hadicka napojena pro odsvanani oleje z motoru, tak mi tam chybel "O" krouzek tak nevim jestli to nebylo tim, kazdopadne me to delal jeden chlapek v garazi pred barakem, za tu cenu mi t am udelal vsechno, i konzervaci motoru a vsechno vycistil (prehodil mi kola, a prasklou zarovku :) ) ja byl v IMOFe 2x a pokazdy tam udelali neco spatne a za ty prachy (ach jo - autorizovanej servis)

2: Radek, No hele ma 105.000 (a i tak vypada, tak snad to je realny) jo a ten chlapek mi rikal ze remeny je lepsi delat pri 80ti pritom Fiat referuje pri 120ti.... tak nevim... me rikal ze este tak 1000 - 1500km a prdne mi, takze sem mel namale, kazdopadne zacalo to tim ze se mi po 1km ztratilo 2.5 litru vody, (takze pumpa) a zacal varit takze sem nikam nedojel, no je to psycho mit Fiata :D
Reklama
 

palo.c
Začátečník
Příspěvky: 26
Registrován: 10 bře 2007, 15:46
Bydliště: Hliník nad Váhom

Příspěvek od palo.c »

ja mám tiež ten problém, na volnobehu príliš nízke otáčky asi 700 a keď stojím na križovatke tiež mi zhasne motor, akoby som otočil kľúčom, vymenil som sviečky, vzduchový filter, dal vyčistiť škrtiacu klapku a robí to stále, normálne som z toho zúfaly :( help
PUNTO II 1.2 8V 2000
roman1
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 07 pro 2006, 20:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od roman1 »

Ahoj
Asi posledních 14 dní jsem řešil stejný problém u Mk2 1,2 8V 2002. Vynechával zejména studený motor, ale závada se projevila i u zahřátého. Vynechával volnoběh a motor i někdy zhasl. Řešil jsem to ale v souvislosti s LPG-sekvenčí-Magic2. Nakonec jsem souhlasil s plynařem, že problém je v benzínu. Po všemožném bádání a hledání jsem nakonec dospěl k názoru, že to musí být jedině čidlo teploty a tlaku vzduchu-váha vzduchu. Nachází se při pohledu do motoru na pravé straně a je přišroubované do sání(plastové). Toto čidlo jsem chtěl nejdřív koupit nové, ale nakonec jsem ho vyčistil, vyfoukal vzduchem a propláchl tech. benzínem a chod motoru se k nepoznání změnil, od té doby vše OK. Takže jestli si někdo už nevíte rady, můžete zkusit i můj postup, třeba to někomu pomůže. Ještě poslední věc, to čidlo bylo zalepené jakýmsi sajrajtem, řekl bych, že je to asi od odvětrání klikové skříně od té trojité hadice, která vede z hlavy válcu do sání pod filtr vzduchu, takže se to bude asi muset za nějaký čas vždy čistit.
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“