2 Mururu; este co teda musim rict tak u MKII je vedle hlavy takova hadicka napojena pro odsvanani oleje z motoru, tak mi tam chybel "O" krouzek tak nevim jestli to nebylo tim, kazdopadne me to delal jeden chlapek v garazi pred barakem, za tu cenu mi t am udelal vsechno, i konzervaci motoru a vsechno vycistil (prehodil mi kola, a prasklou zarovku ) ja byl v IMOFe 2x a pokazdy tam udelali neco spatne a za ty prachy (ach jo - autorizovanej servis)
2: Radek, No hele ma 105.000 (a i tak vypada, tak snad to je realny) jo a ten chlapek mi rikal ze remeny je lepsi delat pri 80ti pritom Fiat referuje pri 120ti.... tak nevim... me rikal ze este tak 1000 - 1500km a prdne mi, takze sem mel namale, kazdopadne zacalo to tim ze se mi po 1km ztratilo 2.5 litru vody, (takze pumpa) a zacal varit takze sem nikam nedojel, no je to psycho mit Fiata
HELP - na volnoběh chcípne nebo nejde nastartovat
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Ahoj
Asi posledních 14 dní jsem řešil stejný problém u Mk2 1,2 8V 2002. Vynechával zejména studený motor, ale závada se projevila i u zahřátého. Vynechával volnoběh a motor i někdy zhasl. Řešil jsem to ale v souvislosti s LPG-sekvenčí-Magic2. Nakonec jsem souhlasil s plynařem, že problém je v benzínu. Po všemožném bádání a hledání jsem nakonec dospěl k názoru, že to musí být jedině čidlo teploty a tlaku vzduchu-váha vzduchu. Nachází se při pohledu do motoru na pravé straně a je přišroubované do sání(plastové). Toto čidlo jsem chtěl nejdřív koupit nové, ale nakonec jsem ho vyčistil, vyfoukal vzduchem a propláchl tech. benzínem a chod motoru se k nepoznání změnil, od té doby vše OK. Takže jestli si někdo už nevíte rady, můžete zkusit i můj postup, třeba to někomu pomůže. Ještě poslední věc, to čidlo bylo zalepené jakýmsi sajrajtem, řekl bych, že je to asi od odvětrání klikové skříně od té trojité hadice, která vede z hlavy válcu do sání pod filtr vzduchu, takže se to bude asi muset za nějaký čas vždy čistit.
Asi posledních 14 dní jsem řešil stejný problém u Mk2 1,2 8V 2002. Vynechával zejména studený motor, ale závada se projevila i u zahřátého. Vynechával volnoběh a motor i někdy zhasl. Řešil jsem to ale v souvislosti s LPG-sekvenčí-Magic2. Nakonec jsem souhlasil s plynařem, že problém je v benzínu. Po všemožném bádání a hledání jsem nakonec dospěl k názoru, že to musí být jedině čidlo teploty a tlaku vzduchu-váha vzduchu. Nachází se při pohledu do motoru na pravé straně a je přišroubované do sání(plastové). Toto čidlo jsem chtěl nejdřív koupit nové, ale nakonec jsem ho vyčistil, vyfoukal vzduchem a propláchl tech. benzínem a chod motoru se k nepoznání změnil, od té doby vše OK. Takže jestli si někdo už nevíte rady, můžete zkusit i můj postup, třeba to někomu pomůže. Ještě poslední věc, to čidlo bylo zalepené jakýmsi sajrajtem, řekl bych, že je to asi od odvětrání klikové skříně od té trojité hadice, která vede z hlavy válcu do sání pod filtr vzduchu, takže se to bude asi muset za nějaký čas vždy čistit.