HELP - motor 1,1 cuká
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Co s tímto cukáním???
Mám punťu 10/95 1,1 40kw.
Už mě to zlobí druhým rokem.A tento rok se to začíná zhoršovat.
Když vyjedu se studeným motorem a dám za jedna a půl plynu, tak normálně zabere a jede a po chvíli (cca 200-400m) se začne tak 5s dusit a cukat s sebou a pak se chytne a jede normálně.Tento rok mi to začal dělat i 2. i 3. rychlostního stupně.A dělá to při každém přeřazení.
Když ho nastartuji a studené jede z kopce a dojedu na křižovatku cca tak po 400 metrech tak mi na křižovatce chcípne, ikdyž jsem po celou dobu co jsem jel z kopce měl zařazenou rychlost.
Jakmile se auto ohřeje,vše je v poho a bez problému.To samé v zimě žádné dušení po startu ani při řazení.Dělá to jenom když je teplo.Jakmile v zimě tam pere sytič mraky benzínu,tak je v pohodě.
Přijde mi jako když tam je málo benzínu.
Svíčky jsem měnil,vzduchový filtr také a nic.Benzín beru na více stanicích ne jenom na jedné. Na kabely od svíček to nevypadá - to by přece cukalo i za tepla,ne?
Chystám se cca za měsíc na počítač,aby to poladili,ale jsem docel skeptik.
Poraď te někdo,prosím.Děkuji
Už mě to zlobí druhým rokem.A tento rok se to začíná zhoršovat.
Když vyjedu se studeným motorem a dám za jedna a půl plynu, tak normálně zabere a jede a po chvíli (cca 200-400m) se začne tak 5s dusit a cukat s sebou a pak se chytne a jede normálně.Tento rok mi to začal dělat i 2. i 3. rychlostního stupně.A dělá to při každém přeřazení.
Když ho nastartuji a studené jede z kopce a dojedu na křižovatku cca tak po 400 metrech tak mi na křižovatce chcípne, ikdyž jsem po celou dobu co jsem jel z kopce měl zařazenou rychlost.
Jakmile se auto ohřeje,vše je v poho a bez problému.To samé v zimě žádné dušení po startu ani při řazení.Dělá to jenom když je teplo.Jakmile v zimě tam pere sytič mraky benzínu,tak je v pohodě.
Přijde mi jako když tam je málo benzínu.
Svíčky jsem měnil,vzduchový filtr také a nic.Benzín beru na více stanicích ne jenom na jedné. Na kabely od svíček to nevypadá - to by přece cukalo i za tepla,ne?
Chystám se cca za měsíc na počítač,aby to poladili,ale jsem docel skeptik.
Poraď te někdo,prosím.Děkuji
- Reklama
Re: Co s tímto cukáním???
To co popisuješ vypadá opravdu na řídící jednotku, možná i lambda sondu. Kolik na ní máš najeto? Životnost lambda sondy je tak 40000 Km.imp007 píše:Mám punťu 10/95 1,1 40kw.
Už mě to zlobí druhým rokem.A tento rok se to začíná zhoršovat.
Když vyjedu se studeným motorem a dám za jedna a půl plynu, tak normálně zabere a jede a po chvíli (cca 200-400m) se začne tak 5s dusit a cukat s sebou a pak se chytne a jede normálně.Tento rok mi to začal dělat i 2. i 3. rychlostního stupně.A dělá to při každém přeřazení.
Když ho nastartuji a studené jede z kopce a dojedu na křižovatku cca tak po 400 metrech tak mi na křižovatce chcípne, ikdyž jsem po celou dobu co jsem jel z kopce měl zařazenou rychlost.
Jakmile se auto ohřeje,vše je v poho a bez problému.To samé v zimě žádné dušení po startu ani při řazení.Dělá to jenom když je teplo.Jakmile v zimě tam pere sytič mraky benzínu,tak je v pohodě.
Přijde mi jako když tam je málo benzínu.
Svíčky jsem měnil,vzduchový filtr také a nic.Benzín beru na více stanicích ne jenom na jedné. Na kabely od svíček to nevypadá - to by přece cukalo i za tepla,ne?
Chystám se cca za měsíc na počítač,aby to poladili,ale jsem docel skeptik.
Poraď te někdo,prosím.Děkuji
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
zkus kouknout na podtlat co vede tuším k egr ventilu je pod vzduchacem a kdyz menis svicky urcite o nej drknes.Ja menil svice a hadicka uz byla trochu zpuchrela a jak sem vynadal a zandal svici 3. nebo 4. valce tak sem ji nacal a auto nejede,žere a kdyz to seslapnes tak se mu vubec nechce.Zkratil sem hadicku a pohoda
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Mě to taky cuká. Ale jenom když třeba projiždim nějakou zatáčku 90ti stupnovou na dvojku nebo trojku a prostě mám otáčky tak třeba ani ne 2OOO a přidam plyn, tak to parkrat poškube. A taky mě sere že když jedu třeba na dvojku nebo na trojku v otačkach mezi 2OOO a 3OOO, mam třeba 1/4 plynu a ten plyn pustim, tak to auto taky nepříjemě zaskáče teda... Muže to byt tim, že mám ve středovým tlumiču asi 4 diry a všechny ty vyfukovy plyny mi odchazijou tama? Jakože by v tym potrubi byl nějakej malej tlak a proto to v těch nižšich otažkach tak cuká? Vzduchovej filtr i svičky mam novy. Diky za názory:)
´04 Seat Toledo 1,9 TDi
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
ve fiatu mi bylo řečeno známým, že tohle dělá lambda. Dá se to zjistit jednoduše. Pokud auto cuká v nizkejch otáčkách při lekým přidání plynu, tak to chce dostat se do té samé situace a dat plnej plyn a cukat by to nemělo. pokud to tak bude, tak je to lambdou.Tomek píše:skuste vycistit skrtiacu klapku,,zabere to vela casu ale trhanie prestane
´04 Seat Toledo 1,9 TDi