HELP - Výměna rozvodového řemene motor FIRE 8v

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Sice vubec nechapu, co resite, ale jestli nastaveni rozvodu na firecku, tak je to tak, jak je to na tomto obrazku.

Obrázek

Takhle si nastavite setrvak (nejvetsi nalitek na rysku na setrvaku) a vackovy kolo ryskou na rysku, co je pod ventildeklem a jedete.
Hustokrutost
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mark L.
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 215
Registrován: 15 lis 2006, 10:59
Bydliště: Zastávka u Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mark L. »

To mas prave Lacine pravdu. Ale v knize JAK NA TO? je to jinak spatne! O to tu slo. Koukni o stranku vpred:"
Zkontrolujeme, zda se kryje značka na řemenici klikového hřídele se značkou na tělese čerpadla chladící kapaliny – viz šipky. Klikový hřídel se pak nachází v takové pozici, že je píst prvního válce v HÚ." - Coz neni pravda pokud maji na obrazku oznaceny znacky tak jak maji.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Pun-to píše:Oficiální příručka pro Punto Mk1
Obrázek Obrázek Obrázek
No tak tu je to správne!!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Ok, i takhle to jde, ale proc to delat takhle pracne, kdyz je jednodussi mrknout na setrvak a hotovo?
Hustokrutost
Uživatelský avatar
Mark L.
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 215
Registrován: 15 lis 2006, 10:59
Bydliště: Zastávka u Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mark L. »

Protoze jsem blbec nezapojil hlavu, ale manual, kde je to podle mne spatne.

Jinak jsem te Lacine potkal minulej tejden v Kurimi, nedal jsi mi prednost na prechodu :wink:
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

:D Tak nemas chodit pesky, ale jezdit autem... :-D
Hustokrutost
Uživatelský avatar
Mark L.
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 215
Registrován: 15 lis 2006, 10:59
Bydliště: Zastávka u Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mark L. »

No ja sel prave k Puntu na parkoviste :lol:
Tvoje Punto se diky kapote neda prehlildnout.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
philips.bit
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 28 dub 2008, 18:47

Příspěvek od philips.bit »

No já jsem si kdysi měnil taky rozvodák a sedělo mi to přesně na ty rysky co jsou na řemeni, (co píše carlos na začátku). tak si myslím že je to dobrá kontrola.
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od liborko »

pač se mi zdá že mi to nějak nejede tak jsem si to dneska zkontroloval, nastavil řemenici vačky na rysky, a ejhle ryska na setrváku byla naproti nálitku 5°, tak jak to má přesně být ? má to být na 0°nebo 5° ??? :roll:
Uživatelský avatar
Mark L.
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 215
Registrován: 15 lis 2006, 10:59
Bydliště: Zastávka u Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mark L. »

Vypada to, ze jsi naletel te povedene knizce stejne jako ja.
Na setrvaku nastav 0. Pak musi sedet ryska na kole vacky k rysce na hlave. Jestli ti tohle nesedi a vacku mas pootocenou, tak to mas spatne. Je to krasne videt na obrazcich v predchozich prispevcich.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od liborko »

no chytrou knížku na punto nemám,ale mám knížku "Jak na to" na Uno, ty nastavení rozvodů na FIRE motorech by měly být stejné né? a tam píšou že má být na setrváku nastavené 2° tak nevim Obrázek
Uživatelský avatar
Mark L.
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 215
Registrován: 15 lis 2006, 10:59
Bydliště: Zastávka u Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mark L. »

Tak si to zkontroluj. Pri poloze remenice vacky na rysce mas mit pist 1.valce v horni uvrati. Misto svicky si tam dej nejakou delsi tycku a otacej zvedlym kolem se zarazenou 4kou. Poznas horni uvrat.
Tipo 1.4 T-Jet LPG kombi (2017)
F127 0.9 (1975), Sport 1.05 70HP (1980), 1.05 50HP (1977)
Ex: Multipla 1.9 JTD 115k (12/2002)
Ex: Punto I. 1.2 8V 60SX (1995)
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od liborko »

tak rysky na ryskách, na setrváku nastavené na 0° a stejně se mi to zdá nějaké takové líné,při prudším rozjezdu se tomu moc nechce a tak trochu i poškubává....mám pocit že to nedává plný výkon,buď je to jen dojem..ale myslím že na 75koní by to mělo jet líp (když jsem měl před puntem uno 75 tak jelo líp)
Jan Ř.
Fiaťák
Příspěvky: 56
Registrován: 29 kvě 2008, 11:36
Bydliště: PÍSEK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Ř. »

liborko píše:tak rysky na ryskách, na setrváku nastavené na 0° a stejně se mi to zdá nějaké takové líné,při prudším rozjezdu se tomu moc nechce a tak trochu i poškubává....mám pocit že to nedává plný výkon,buď je to jen dojem..ale myslím že na 75koní by to mělo jet líp (když jsem měl před puntem uno 75 tak jelo líp)

Ahoj,tak moje punto to dělá taky, v nízkejch otáčkách škube a nejde za plynem,jako by bylo přiškrcený.
Už jsi to nějak vyřešil??
punto 1.2 60ps cabrio, postert tuning 195/50 R15, snížení -40
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od liborko »

rysky sedí, na setrváku 0,proměřoval jsem některá čidla a kromě čidla teploty nasávaného vzduchu na kterém mi podle příručky nesedí hodnoty odporu ani nap.napětí,se to zdá v pořádku,jinak ted se mi stává že to startuje na tři válce,takže budu vyhazovat ty zatracené tříbodové svíčky Brisk a už je nechci nikdy vidět a vracím se k obyč.Bosch svíčkám
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“