Hlava šla na kompletný repas lebo vyzerala dosť úboho hlavne boli dosť popripalované ventily, ďalej sa zistilo to že sú zhorené piestne krúžky a medzi 1 a 2 valcom bolo prepálené tesnenie takže sa nečudujem že auto malo strašne mizerný výkon.
Keďže je to prvá generálka ktorú zažívam tak by som sa chcel opýtať na pár vecí:
Aké sú momenty dotiahnutia hlavy, olejovej vane a domcov na vačke ? ďalej niekde na fóre som čítal že na zamedzenie pretekania oleja cez viko ventilov treba zbrúsiť tie 4 dorazi čo su na viku asi o 4mm má s tým niekto skúsenosti či to funguje atď... a ako posledné ako sa mám správať k motoru po skompletizovaní ?? po koľkých km vymeniť olej 1000? 2000? Ak tu niekto máte s týmito vecami skúsenosti mohli by ste mi poskytnúť dáke rady budem za ne veľmi vďačný.
