Zvlastna chyba katalizatora.
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
ad1. Hledat
ad2. plynový sporák - opatrně se opálí nad plamenem
ad2. plynový sporák - opatrně se opálí nad plamenem
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
- Reklama
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
fakt opálí nad plamenem, já myslel že by se to dalo očistit nějakým ředidlem?
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
1. osciloskop netusim kde by som zohnal, takze z toho asi nic nebude
2. zvlastna metoda , ale asi ucinna. Skusim.
2. zvlastna metoda , ale asi ucinna. Skusim.
Fiat Tipo Plus 1.4 T-Jet
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
napětí lambda sond jde změřit i přes PC Fiatecuscan
mě ty 2 lambdy ukazují hodnoty při zahřátem motoru 0,1-0,8V (obě kolísají)
no a ta třetí u catu má stálou hodnotu 0,3V
je to v pořádku??
občas mi to vyhodí takovouto chybu:
Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 1)
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
mě ty 2 lambdy ukazují hodnoty při zahřátem motoru 0,1-0,8V (obě kolísají)
no a ta třetí u catu má stálou hodnotu 0,3V
je to v pořádku??
občas mi to vyhodí takovouto chybu:
Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 1)
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
Při posledním měření emisí jsem měl lambda 1,017, obsluha se divila
Sbohem. :-)
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
Nuz ta prva blizsie pri motore musi kolisat, kedze je zapojena do regulacie bohatosti zmesi a jej napatie zavisi od zbytkoveho kysliku (predstav si, ze sa snazis balancovat s dlhou tycou postavenou kolmo na dlani ruky, tak hybes rukou nalavo, napravo, dopredu, dozadu, aby tyc nespadla - takto sa daju predstavit tie oscilacie v pripade regulacie bohatosti zmesi). Ta druha byva stabilnejsia, kedze pred nou je katalyzator a ten dost z toho kyslika minie.
Ono sa to fakt najlepsie kontroluje osciloskopom. Voltmetrom sa da skontrolovat zhavenie lambdy. Tece tade okolo 5 A. Skus zohnat niekoho kto ma osciloskop ze by ste to napojili.
Ak ju budes cistit, tak pri spatnej montazi natri zavit protizaderovou medenou pastou. Nezapece sa tam.
Ono sa to fakt najlepsie kontroluje osciloskopom. Voltmetrom sa da skontrolovat zhavenie lambdy. Tece tade okolo 5 A. Skus zohnat niekoho kto ma osciloskop ze by ste to napojili.
Ak ju budes cistit, tak pri spatnej montazi natri zavit protizaderovou medenou pastou. Nezapece sa tam.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
no já konkrétně tam mám 3 lambdy 2 na svodech (ty kolísají) a 1 za katíkem (ta nekolísá)
Někde jsem tady četl že by měli kolísat 0,4-0,6V což u mě je jinak, znamená to tedy že jsou špatný.
Měřil jsem to přes PC pomocí toho programu fiatecuscan.
Někde jsem tady četl že by měli kolísat 0,4-0,6V což u mě je jinak, znamená to tedy že jsou špatný.
Měřil jsem to přes PC pomocí toho programu fiatecuscan.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
to jo jako by nestačila jedna!!! No a už jsem s toho debil
Vubec tedy nevim jak zjistit jestli jsou OK, no a v servise to řeší tak že je všechny vymění i když jsou OK.
Vubec tedy nevim jak zjistit jestli jsou OK, no a v servise to řeší tak že je všechny vymění i když jsou OK.
Fiat Punto II 1,8 16V HGT Abarth
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
Nuz to je vrchol odbornosti, ked namiesto odborneho premerania a kontroly ich radsej vymenia.
Punto Mk1 1.1 r.v. 1997 cca 140000 km
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
Ja by som to skor nazval realita ...Karol píše:Nuz to je vrchol odbornosti, ked namiesto odborneho premerania a kontroly ich radsej vymenia.
Fiat Tipo Plus 1.4 T-Jet
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
ja som riesil podobny broblem cez zimu... odisla mi lambda pred catom. ja mam 2, vymenil som ich medzi sebou a vsetko ide bez problemu - dokonca to ani nereportuje chyby (hoci lambda za catom ukazuje somariny, co sa tyka napatia: minusove hodnoty, 1,8V a pod ).
3 lambdy sa davaju do novych aut preto, aby ak jedna z dvoch pred katalyzatorom odide, tak auto ide normalne dalej. ak obidve ukazuju rovnake hodnoty, tak predpokladam, ze by mohli byt OK.
teraz uz iba riesim, ako si opravim auto, ked mi odide ta pred katalyzatorom a druha je pokazena
3 lambdy sa davaju do novych aut preto, aby ak jedna z dvoch pred katalyzatorom odide, tak auto ide normalne dalej. ak obidve ukazuju rovnake hodnoty, tak predpokladam, ze by mohli byt OK.
teraz uz iba riesim, ako si opravim auto, ked mi odide ta pred katalyzatorom a druha je pokazena
Fiat Punto 1.2 8V 44kw mk2b r.v. 2006
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
Chceš snad říct,že všechna nová auta mají 3 lambdy? Vyřešíš to tak,že si koupíš novou lambdu?
Sbohem. :-)
Re: Zvlastna chyba katalizatora.
nie vsetky, ale niektore. a tie, ktore maju, tak to maju preto, aby sa nestalo, ze budu jazdit so zlou a znecistovat zivotne prostredie. totie euro normy ci co
a ano, budem musiet kupit. len ta prva mi odisla z nicoho nic. tak dufam, ze ju druha nebude nasledovat.
a ano, budem musiet kupit. len ta prva mi odisla z nicoho nic. tak dufam, ze ju druha nebude nasledovat.
Fiat Punto 1.2 8V 44kw mk2b r.v. 2006