Punto 1.4 GT
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- cenzura
- Fiaťák
- Příspěvky: 100
- Registrován: 22 led 2011, 11:04
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Punto 1.4 GT
A jaký olej by ste doporučili do GTčka ?
Škoda 12o Gls --> Škoda Favorit 135 L --> Ford Escort 1.4 --> Renault 19 1.8 & Fiat Punto GT
- Reklama
Re: Punto 1.4 GT
jakej olej myslis motorovej? nejlepsi je Selenia nebo Castrol nebo Valvoline 10W60 

/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto 1.4 GT
já mám olej už vyřešený budu tam dávat valvoline 10w60
Re: Punto 1.4 GT
dobra volba 

/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto 1.4 GT
Chlapi tak je tu další problém.Když startuju studený motor tak nechce chytnout pokud nenašlapu na plyn jak u 120 musím tgak 3x našlapat a pak startovat.Nemuže to být čerpadlem v nádrži nebo kde je a nebo vstřikem
Re: Punto 1.4 GT
ja to vidim na nejake teplotne čidlo alebo sytičTom89 píše:Chlapi tak je tu další problém.Když startuju studený motor tak nechce chytnout pokud nenašlapu na plyn jak u 120 musím tgak 3x našlapat a pak startovat.Nemuže to být čerpadlem v nádrži nebo kde je a nebo vstřikem
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Punto 1.4 GT
zmer tlak benzinu na liste budes moudrejsi a potom dej vedet cidlo to nemuze byt i kdyby bylo spatny teplotni cidlo motoru jednotka si da nouzovy rezim a pojede stejne 

/F/I/A/T/ Punto GT run on MegaSquirt 2 Extra, Innovate LC-1 wideband, Garrett TB2810, vstřiky Delphi 440ccm, sani Simota, spojka HDS 57, vyfuk 60mm, HKS blow off valve, Walbro 255l/h, EBC, FMIC, 2XXHP
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
1/4 mile= 14.1s @ 160km/h
Re: Punto 1.4 GT
lenze akonahle RJ prepne na nudzovy rezim tak by ti to mala oznamit svietiaca kontrolka vstreku.ked som minule odpojil cidlo na termostate tak svietila,tiez svieti aj ked odpojis tu hadicku co ide do RJ pri stieracoch.
alebo by to mohla byt derava hadica niektora.
alebo by to mohla byt derava hadica niektora.
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Punto 1.4 GT
jak můžu změřit tlak benzínu?kubito píše:zmer tlak benzinu na liste budes moudrejsi a potom dej vedet cidlo to nemuze byt i kdyby bylo spatny teplotni cidlo motoru jednotka si da nouzovy rezim a pojede stejne
Re: Punto 1.4 GT
Mohl by mě někdo ukázat kde sou všecky hadičky to bude nejlepší jít od hadic a pak se uvidí.Zítra bych vyfotil motorPotkanGT píše:lenze akonahle RJ prepne na nudzovy rezim tak by ti to mala oznamit svietiaca kontrolka vstreku.ked som minule odpojil cidlo na termostate tak svietila,tiez svieti aj ked odpojis tu hadicku co ide do RJ pri stieracoch.
alebo by to mohla byt derava hadica niektora.
Re: Punto 1.4 GT
idealne budes ked zacnes pekne po poriadku.sundej baterku,ten dekel pod nou nech mas co najlepsi pristup a poriadne omrkni tu velku hadicu co ide od váhy vzduchu do turba.(moja bola zlomena ) z nej idu dve podtlakove hadicky tak omrkni aj tie.a este z nej ide aj seriovy BOV.)taky plastový) odpoj z neho tu malu hadicku a pripoj nejaku svoju a fukni do nej,pokial je BOV ok nemal by sa dat prefuknut.
¨dalej sa dostan pod auto a poriadne omrkni tu kratku hadicu ktora spaja turbo z trubkou ktora ide medzi vedla prevodovky do IC (je to taka seda kratka hadica,aj tu som mal deravu )
dalej mrkni na to gumenne kolena ktore idu do IC (tiez zvyknu byt prasknute)
potom ti ostava uz len to hlavne koleno ktore ide do skrtiacej klapky.
PS: tlak paliva zmeras jedine tak ze na palivovu hadicu pripojis merak (budik)
¨dalej sa dostan pod auto a poriadne omrkni tu kratku hadicu ktora spaja turbo z trubkou ktora ide medzi vedla prevodovky do IC (je to taka seda kratka hadica,aj tu som mal deravu )
dalej mrkni na to gumenne kolena ktore idu do IC (tiez zvyknu byt prasknute)
potom ti ostava uz len to hlavne koleno ktore ide do skrtiacej klapky.
PS: tlak paliva zmeras jedine tak ze na palivovu hadicu pripojis merak (budik)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Re: Punto 1.4 GT
Prominte že sem se tu dlouho neukázal,ale mám na starosti své auto a tak nestíhám.Diky,ale asi to vydím na tvojí návštěvu.Páč tomu prd rozumím.Ale asi bych to viděl na nějaké čidlo protože sem byl jednou v práci a po práci mě to 20 min nechtělo naskočit a pak to chytlo.PotkanGT píše:idealne budes ked zacnes pekne po poriadku.sundej baterku,ten dekel pod nou nech mas co najlepsi pristup a poriadne omrkni tu velku hadicu co ide od váhy vzduchu do turba.(moja bola zlomena ) z nej idu dve podtlakove hadicky tak omrkni aj tie.a este z nej ide aj seriovy BOV.)taky plastový) odpoj z neho tu malu hadicku a pripoj nejaku svoju a fukni do nej,pokial je BOV ok nemal by sa dat prefuknut.
¨dalej sa dostan pod auto a poriadne omrkni tu kratku hadicu ktora spaja turbo z trubkou ktora ide medzi vedla prevodovky do IC (je to taka seda kratka hadica,aj tu som mal deravu )
dalej mrkni na to gumenne kolena ktore idu do IC (tiez zvyknu byt prasknute)
potom ti ostava uz len to hlavne koleno ktore ide do skrtiacej klapky.
PS: tlak paliva zmeras jedine tak ze na palivovu hadicu pripojis merak (budik)
Re: Punto 1.4 GT
ked sa tu už riešil ten olej do GT tak sa opýtam..akurat mam pred výmenou..bol som rozhodnutý že tam dám Seleniu 10W/40 a vymením to za ten Castrol čo som tam mal..ale teraz tu vidím 10W/60... čo tam bude lepšie? to je hustejší či redší? 

Re: Punto 1.4 GT
chalani jednoznacne 10W-40! nespekulujte zbytocne liat tam kraviny lebo sa vam ten motor zacne drbat. je to sice lakave naliat tam 10W 60 ale to je asi vsetko. vyrobca udava 10W-40 a ked ten motor funguje doteraz tak vydrzi este dost. tot moj nazor
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps