jinak ten budík tlaku turba by se rozchodit dal, třeba když jsem měl na Unu 1.5 budíky z una turba,tak jsem si z budíku tlaku turba udělal jednoduše budík podtlaku tzn.jakoby ekonoměr stačilo jen zezadu budíku odstranit zarážku ručičky, posunout ručičku a budík ukazoval do mínusu, na puntu by to možná šlo taky tak
jo a jako čidlo tlaku oleje by šlo možná použít čidlo ze žigulíka,na unech se to tak dělalo,je jako nové podstatně levnější než GTčkové
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Tak jsem dneska koukal pod ten dekl,ten konektor tam je, a to jsem si ho tam nikdy nevšiml,vedou do něj dva kabliky,myslim že modré,už bylo šero a moc tam toho nešlo vidět. Bylo by fajn kdybys tu napsal jak jsi to celé předělal,rozchodil přístrojovku a jestli to ve finále funguje,hodil fotky třeba,myslim že by to zajímalo více lidí
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
tak snímač sa už zohána...dufam že nebude príliš drahý
s tým podtlakom u truba nebudem špekulovať necham to tak...
na ten rychlomer musi to byť 3 pinovi konektor...môžem pozrieť ake tam idu kable... zo snimača mislim že idu (žlty, zeleny a čierny)ale hore netušim nikdy som to nejako nesku mal
spojazdnim tlak oleja a pokúsim sa to nejako zdokumentovať a hodiť sem... možno štvrtok to už bude
A do toho konektoru přijde připojit co? čidlo tlaku oleje pro budík (tu baňku) jsi zapojil místo čidla co je u oil filtru pro kontrolku? napiš sem kompletní návod nejlépe i s fotkama
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
no ved to sme sa bavili že snimač ktori zameniš za lanko...
hej vyhodil som ten pôvodny snimač tam som našroboval to nove čidlo čo ukazuje tlak oleja na budikoch
a pôvodne čidlo tkalu oleja som dal namiesto jednoho blembu čo je pri oil filtri su tam dva je jedno ktory tlak oleja je v oboch rovnaky
(akurat tam bolo treba spraviť redukciu) zo 14 x1,5...na 18x 1,5
navod dam len akosi časovo nestiham ale slubujem že ak bude čas hned to tu všetko hodim
aha to jsem trošku nechápal kde příjde zapojit ten snímač tzn.místo lanka náhonu z převodovky do přístojovky se dá snímač z převodovky do toho konektoru,a ten snímač si sehnal přímo z punta? a pasuje tam tedy i z bravy jak jsi psal. Ten tlak oleje je mi jasný,u oil filtru jsou dva špunty na imbusy kde se dají dát čidla přes redukci
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
no vyšrobuješ lanko....daš tam snimač...ten ma akurat taky dlhy kabel že dočiahne hore zacvakneš, nahodiš pristrojovku a funguje to
ja som to daval priamo z punta ale včera bol u mna kamarat z mareou Odpadol mu vyfuk..a tiež mala rovnaky snimač...tak tipujem že brava je tiež rovnaka..
k tlaku oleja....bolo potrebne previesť ešťe jeden kabel z vnútra popri motorovej kabeláže až dole k snímaču...ja som to dával do kabeláže ale tak keby sa s tým nechcel niekto hrať tak sa dá aj popri nejakýmy upevnovacími pásikmi pripevniť
akurat ked to budeš davať do nejakej 1,2 pristrojovku z turba treba k pristrojovke ešťe doviesť jedno napajanie to dam v tom navode nič zložite len prepojiť z pinu do pinu...lebo by ti nešla kontrolka dobijania, a kontrolka tlaku oleja... nič zložite
zdar páni...v poslednej dobe ma na punte GT začal strašiť budík na tlak oleja...začal tlak stále klesať..bol som s tým asi v 4 servisoch..všade hovorili, že to nemam riešiť pokial nesvieti mazanie..plus pýtal soms a niakych ludí na fóre, ktorý hovoril, že ten budík má dosť iba orientačný charakter...tak som neriešil....teraz sa to dostalo až do takého štádia že ked ho prevetrám dobre a zastavím na dochladzovanie tak ručička na tlak oleja je úplne na nule padnutá...ale mazanie ani len nepreblikne...ani nesvieti...myslíte, že je to OK? diki