Podle té tabulky má můj alternátor 105A takže při jízdě má rezervu jako kráva. 1470W. A v životě jsem nedobíjel baterku nabíječkou(na Puntu) Nedostatek výkonu může nastat pouze při parkování a za nízkých otáček a to pouze krátkodobě. Což je naprosto bezvýznamné. A ještě by muselo být zapnuté úplně všechno co žere proud,včetně dálkových světel atd. Necháme teorie. Dobré ráno všem. Nebudeme se hádat o nic.
Bájný ptáku, zkus protřít oči a podívat se na tu tabulku znova. Pokud máš 8V Punťu s klimou, tak těch 105A Ti ten alternátor dává při 6000 ot/min!!! Při 1800 ot/min jen 55A a zkus si představit, že při lehce zvýšeným volnoběhu to bude tak 40A. Pandice maj ale alternátor slabší, že? (to je v tý tabulce vedle, kdybys nevěděl). Jinak i malinkej výpadek v krmení šťávou každý PC, tedy i bodycomputer zaznamená a ihned vyhodnotí jako problém=zapne např. ten výstražnej červenej volantek na přístrojovce (v tý chvíli se požadovanýmu spotřebiči nedostávalo šťávy, víš) i přes to, že pak posilovač třeba dál fachčí.
Panda-Pinďa 1,2 8v Dynamic
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
Zlatá pravda, ale "pokrok" nelze zastavit, i když si ho vlastně často ani nepřejeme! Pokud chci auto, který je v pozinku, tak mám problém si ho koupit i bez klimy, natož bez posilovače. No a chudinku manželku mám rád, tak proč by se dřela? Dřu se já, abych na to na všechno vydělal a udržoval to v chodu!
Panda-Pinďa 1,2 8v Dynamic
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
Nechci polemyzovat o pozinku(nejhorší a nejlevnější možné antikorozní úpravě) :lol:Každopádně měl jsem v plánu novou Pandu jen a pouze se City posilovačem a nějak začínám přemejšlet zas o výbavě S jako sociál tedy bez posilovače
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Kdyby se tady o tom nezačalo diskutovat,ani bych nevěděl ,že mi to má vadit. Když problém není je třeba ho vymyslet. Pozink má být nejhorší úprava? A nejlepší je jaká? Nerez plech?
Nikdo nic nevymejšlí já jen reagoval a nemusíš se tím zabývat řekl bych že fosfátování je lepší úprava bohužel je dražší jak pozink pro příklad fosfátováním prošly Škody 1000MB a některý 100 i 110 V minulosti se tím zabývala Mazda a v menším i Toyota
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Určitě ano 1000MB měla ve svý době i na dnešní dobu velmi účinnou antikorozní úpravu Kastle i s plechama byly fosfátovaný ale jelikoš to bylo drahý a technologicky náročný tak s tí Škoda skončila v době přechodu výroby na typ 100-110 takže ještě některý 100 byly též fosfátovaný Mazda fosfátovala kastle po spodní hranu skel v letech 1992-1998 na 626 Xedos 6 i 9
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele