Palivová nádrž
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 26
- Registrován: 25 dub 2010, 13:32
- Reklama
Re: Palivová nádrž
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
tady ještě fotka stojanu, nic moc tam vidět ale nende
Walther
Fiat Palio Weekend 1,2 16V 59kW rv.2003 - "Červená rakev"
ø 6,18l--->5,94--->5,78--->5,41--->5,33--->5,08
Fiat Palio Weekend 1,2 16V 59kW rv.2003 - "Červená rakev"
ø 6,18l--->5,94--->5,78--->5,41--->5,33--->5,08
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivová nádrž
Sleduju vaší debatu Palio nemám ale pravdu máte všichni Já mám v Puntu podle návodu nádrž na 48
Jednou mi došel benzín těsně u stojanu čerpačky a natlačil jsem tam 50,5 bylo to až po hladinu v hrdle ale ono to může bejt ještě trochu jinak Palio se vyrábělo souběžně na několika místech Kamarád má dvě Palia jedno z Itálie jedno z Polska slyšel jsem že taky do Brasil je možný a viděl že i Monte Karlo je možný takže je možný že nádrže se můžou lišit Podvozek Palia je tuším ještě Uno logo Viděl jsem na Paliu nádrž plechovou ale i plastovou a tak proč by se nemohly lišit i obsahem???
Jednou mi došel benzín těsně u stojanu čerpačky a natlačil jsem tam 50,5 bylo to až po hladinu v hrdle ale ono to může bejt ještě trochu jinak Palio se vyrábělo souběžně na několika místech Kamarád má dvě Palia jedno z Itálie jedno z Polska slyšel jsem že taky do Brasil je možný a viděl že i Monte Karlo je možný takže je možný že nádrže se můžou lišit Podvozek Palia je tuším ještě Uno logo Viděl jsem na Paliu nádrž plechovou ale i plastovou a tak proč by se nemohly lišit i obsahem???
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Palivová nádrž
Zdar
Mám zvláštní problém, šplouchá mě v nádrži. Dřív nebylo slyšet nic, a teď najednou jakobych převážel za sedačkami poloprázdný kanystr. Tak nevím čím to je ? Jestli je v nádrži nějaká přepážka ( která se uvolnila) nebo něco jiného.
Tak kdyby náhodou někdo věděl - napište. Díky
Mám zvláštní problém, šplouchá mě v nádrži. Dřív nebylo slyšet nic, a teď najednou jakobych převážel za sedačkami poloprázdný kanystr. Tak nevím čím to je ? Jestli je v nádrži nějaká přepážka ( která se uvolnila) nebo něco jiného.
Tak kdyby náhodou někdo věděl - napište. Díky
Re: Palivová nádrž
Tak to šplouchání nebylo v nádrži, ale v zadních dveřích. Nějak se přilepila guma na spodku dveří a ty se naplnili (asi tak 2litry vody).
To mě tedy dostalo
To mě tedy dostalo
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivová nádrž
Tenhle problém si pamatuju na Fiatu 127, něco šplouchalo a byly to dveře tak 1,5L vody
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Re: Palivová nádrž
A mě už s toho šplouchalo na maják
Re: Palivová nádrž
tak kdyz tankujete ze vam to uz tece ven vrchem tak musite do objemu nadrze zapocitat i tu privodni hadici a ta taky neco malo udela
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Re: Palivová nádrž
OMV je sice rakuska firma, ale prevadzkari su tunajsi a tak by ma vobec neprekvapilo keby stojany sidili. Neviem ako v CR,ale na SK vacsinu pump miesto povodnej statnej firmy uz najnovsie ciachuje sukromna firma a sukromnik samozrejme da stempel kazdemu stojanu za ktory majitel zaplati aj keby ukazoval o 10+% viac nez je realne nacerpane mnozstvo. Nas SLovakistan je sice blizsie k Ukrajine ako vy,ale nejake naivne predstavy o vacsej poctivosti ceskych pumparov oproti slovenskym by som si nerobil.
Jja zas pri tanovani si vsimam ze uz pri 500 km s ami rozsvieti rezervam, ubehnem na nej este dalsich aaspon 30 km a ked aj tankujem do plna tak natankujem max. 45 litrov. Takze mne zas ocividne rezerva naopak svieti prilis skoro.
Ja len zasnem nad Waltrovou spotrebou. Mam Palio 1.7TD, podla tehcnicaku by spotreba mala byt 6.5 litra,ale pod 7.5 som sa nikdy nedostal ani ked som siel tou najuspornejsou jazdou do 3000 otaciek, takmer uplne prazdny a presne podla zasad setrnej jazdy ktore vyssie Walter opisoval, tak som sa nanajvys dostal niekam k 7.3 litrom. Spotrebu mam pri obvyklej kombinvoanej jazde okolo 8.0. V lete trosku menej a v zime aj cez 8.5 to prehupne. Klimu nikdy nepouzivam. Rozhodne na to ze to ma 1.7 litorvy motor, tak jednak je strasne lenivy a zaroven aj na to ako je lenivy tak strasne moc zere. Zas ale co by som chcel od 14 rocneho auta s najazdenymi takmer 250 tis. kilometrami? Som rad,ze startuje, ze pod nohami nemam prehrdzavene diery a ze papa trochu viac nafty a oleja ako by mal, to uz nejak prezijem. Za ten velky kufor, lacne nahradne diely a halvne vysoky podvozok to stoji. S nizuckou Oktavkou by som na tych nasich tankodromovych cestach bol neustale v servise..
Jja zas pri tanovani si vsimam ze uz pri 500 km s ami rozsvieti rezervam, ubehnem na nej este dalsich aaspon 30 km a ked aj tankujem do plna tak natankujem max. 45 litrov. Takze mne zas ocividne rezerva naopak svieti prilis skoro.
Ja len zasnem nad Waltrovou spotrebou. Mam Palio 1.7TD, podla tehcnicaku by spotreba mala byt 6.5 litra,ale pod 7.5 som sa nikdy nedostal ani ked som siel tou najuspornejsou jazdou do 3000 otaciek, takmer uplne prazdny a presne podla zasad setrnej jazdy ktore vyssie Walter opisoval, tak som sa nanajvys dostal niekam k 7.3 litrom. Spotrebu mam pri obvyklej kombinvoanej jazde okolo 8.0. V lete trosku menej a v zime aj cez 8.5 to prehupne. Klimu nikdy nepouzivam. Rozhodne na to ze to ma 1.7 litorvy motor, tak jednak je strasne lenivy a zaroven aj na to ako je lenivy tak strasne moc zere. Zas ale co by som chcel od 14 rocneho auta s najazdenymi takmer 250 tis. kilometrami? Som rad,ze startuje, ze pod nohami nemam prehrdzavene diery a ze papa trochu viac nafty a oleja ako by mal, to uz nejak prezijem. Za ten velky kufor, lacne nahradne diely a halvne vysoky podvozok to stoji. S nizuckou Oktavkou by som na tych nasich tankodromovych cestach bol neustale v servise..