mě se právě hodně často stává že vycucám beterku a auto nic..a hlavně povolím trubky na vstřikách aby tak netrpělimad mike píše:důležité je pořádně zalít filtr a pokud to chytne tak podržet pod plynem a mělo by se to odvzdušnit do motoru, moje praxe
Stále nastartováno
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 342
- Registrován: 07 led 2008, 18:21
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nastartováno
- Reklama
Re: Stále nastartováno
no pokud to často nechce chytnout tak máš netěsnost na palivovém potrubí-odstranit, vyměnit filtr, pořádně ho naplnit, nabít baterku a nepovolovat trubky ke vstřikům předpoklad je funkční žhavení, ale odbočujem od původního tématuVasek176 píše:mě se právě hodně často stává že vycucám beterku a auto nic..a hlavně povolím trubky na vstřikách aby tak netrpělimad mike píše:důležité je pořádně zalít filtr a pokud to chytne tak podržet pod plynem a mělo by se to odvzdušnit do motoru, moje praxe
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 342
- Registrován: 07 led 2008, 18:21
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nastartováno
jj to máš pravdu že odbočujeme od tématu....
Re: Stále nastartováno
Já když jsem měnil čerpadlo tak jsem musel shodit nárazník povolit a popustit dolu saharu a dírou která zbyla po sahaře jsem montoval čerpadlo...samozrejmě taky plastové sání a trubky k vstřikům
Jinak jednotka imobilizeru je takova mala plastova krabicka na cerpadle z vrchu vedou s ní tři káblíky v ní je plošáček a za ní el mag ventil.
Takže musíš odmontovat šetrně nějak tu plastovou krabičku a pod ní vyměnit ten ventil měl by pasovat s podobných dieselů od fiatu.
Když tu krabičku znásilníš(rozbiješ) a zapojiš ventil na jeden s těch trech káblíků(plus od spínačky) tak to pojede taky akorát imobilizér bude přemostěn a bude porad svítit code (můj případ) - vyhodil jsem žárovku s palubky a mám klid
pro šikulu otázka 2hodin
Jinak jednotka imobilizeru je takova mala plastova krabicka na cerpadle z vrchu vedou s ní tři káblíky v ní je plošáček a za ní el mag ventil.
Takže musíš odmontovat šetrně nějak tu plastovou krabičku a pod ní vyměnit ten ventil měl by pasovat s podobných dieselů od fiatu.
Když tu krabičku znásilníš(rozbiješ) a zapojiš ventil na jeden s těch trech káblíků(plus od spínačky) tak to pojede taky akorát imobilizér bude přemostěn a bude porad svítit code (můj případ) - vyhodil jsem žárovku s palubky a mám klid
pro šikulu otázka 2hodin