Stále nastartováno

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od Vasek176 »

mad mike píše:důležité je pořádně zalít filtr :wink: a pokud to chytne tak podržet pod plynem a mělo by se to odvzdušnit do motoru, moje praxe
mě se právě hodně často stává že vycucám beterku a auto nic..a hlavně povolím trubky na vstřikách aby tak netrpěli
Reklama
 

Uživatelský avatar
mad mike
Všeználek
Příspěvky: 1872
Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Bydliště: Olomouc

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od mad mike »

Vasek176 píše:
mad mike píše:důležité je pořádně zalít filtr :wink: a pokud to chytne tak podržet pod plynem a mělo by se to odvzdušnit do motoru, moje praxe
mě se právě hodně často stává že vycucám beterku a auto nic..a hlavně povolím trubky na vstřikách aby tak netrpěli
no pokud to často nechce chytnout tak máš netěsnost na palivovém potrubí-odstranit, vyměnit filtr, pořádně ho naplnit, nabít baterku a nepovolovat trubky ke vstřikům :roll: předpoklad je funkční žhavení, ale odbočujem od původního tématu :wink:
Fiat Freemont 2.0 125kw 4x4
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Vasek176
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 342
Registrován: 07 led 2008, 18:21
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od Vasek176 »

jj to máš pravdu že odbočujeme od tématu....
pantáta
Začátečník
Příspěvky: 29
Registrován: 14 čer 2009, 13:00

Re: Stále nastartováno

Příspěvek od pantáta »

Já když jsem měnil čerpadlo tak jsem musel shodit nárazník povolit a popustit dolu saharu a dírou která zbyla po sahaře jsem montoval čerpadlo...samozrejmě taky plastové sání a trubky k vstřikům

Jinak jednotka imobilizeru je takova mala plastova krabicka na cerpadle z vrchu vedou s ní tři káblíky v ní je plošáček a za ní el mag ventil.

Takže musíš odmontovat šetrně nějak tu plastovou krabičku a pod ní vyměnit ten ventil měl by pasovat s podobných dieselů od fiatu.
Když tu krabičku znásilníš(rozbiješ) a zapojiš ventil na jeden s těch trech káblíků(plus od spínačky) tak to pojede taky akorát imobilizér bude přemostěn a bude porad svítit code (můj případ) - vyhodil jsem žárovku s palubky a mám klid :D

pro šikulu otázka 2hodin
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“