onc píše:... takze problem vyresen ...
... vymontoval jsem palivovy cerpadlo a nasel rotrzeny tesneni mezi
cerpadlem a obtokovou nadobkou, takze cerpadlo netlakovalo do vstrikovani,
ale benzin vracelo zpatky do nadrze ... je to takovy maly gumovy valecek,
vevnitr odlehceny a s pruchozi dirkou ...
... tady je foto ale je to z mobilu tak kvalita je hruza ...
zdarec. Mam stejnej problem ale moc se mi nezda ze by to bylo tím tesnenim. To by prece blblo furt. Prece se to tesneni pri 2 startu samo neopravi.
onc píše:... takze problem vyresen ...
... vymontoval jsem palivovy cerpadlo a nasel rotrzeny tesneni mezi
cerpadlem a obtokovou nadobkou, takze cerpadlo netlakovalo do vstrikovani,
ale benzin vracelo zpatky do nadrze ... je to takovy maly gumovy valecek,
vevnitr odlehceny a s pruchozi dirkou ...
... tady je foto ale je to z mobilu tak kvalita je hruza ...
zdarec. Mam stejnej problem ale moc se mi nezda ze by to bylo tím tesnenim. To by prece blblo furt. Prece se to tesneni pri 2 startu samo neopravi.
Ja mám tiež podobný problém,keď 1.krát štartujem musí sa 3až5x pretočiť motor kým štartne,potom už chi tá v pohode. Ešte do nedávna chytalo na brnknutie,dosť ma to vytáča !
... fotky se nenacitaji ... to co bylo pred 2 lety proste fungovat nebude ... pres vikend pohledam nejake foto a dam ho sem
znova a odpovim na dotazy ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
skybar píše:Ja mám tiež podobný problém,keď 1.krát štartujem musí sa 3až5x pretočiť motor kým štartne,potom už chi tá v pohode. Ešte do nedávna chytalo na brnknutie,dosť ma to vytáča !
noooo...si to vystihol..aj mne to robi..ked niekto na to pride tak som ochotny mu poslat na ucet 5 eur
skybar píše:Ja mám tiež podobný problém,keď 1.krát štartujem musí sa 3až5x pretočiť motor kým štartne,potom už chi tá v pohode. Ešte do nedávna chytalo na brnknutie,dosť ma to vytáča !
noooo...si to vystihol..aj mne to robi..ked niekto na to pride tak som ochotny mu poslat na ucet 5 eur
Já teď dělám takovej pokus, před každým prvním startem otevřu kapotu a zkusím zahýbat škrtící klapkou, chci zjistit, jestli třeba není zasviněná a před prvním startem nějak "nelepí" - taková úvaha, no Koupím spej a zkusím ji pročistit.
Ještě dodávám, že mám se startem větší problémy při vyšších vnějších teplotách, v zimě jsem s tím skoro neměl problémy a s příchodem jara problémy zase začaly přicházet...
P.S. já tankuju do plné a žádná změna...
Naposledy upravil(a) kubiii dne 23 srp 2009, 20:05, celkem upraveno 1 x.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
skybar píše:Ja mám tiež podobný problém,keď 1.krát štartujem musí sa 3až5x pretočiť motor kým štartne,potom už chi tá v pohode. Ešte do nedávna chytalo na brnknutie,dosť ma to vytáča !
noooo...si to vystihol..aj mne to robi..ked niekto na to pride tak som ochotny mu poslat na ucet 5 eur
Já teď dělám takovej pokus, před každým prvním startem otevřu kapotu a zkusím zahýbat škrtící klapkou, chci zjistit, jestli třeba není zasviněná a před prvním startem nějak "nelepí" - taková úvaha, no Koupím spej a zkusím ji pročistit.
Ještě dodávám, že mám se startem větší problémy při vyšších vnějších teplotách, v zimě jsem s tím skoro neměl problémy a z příchodem jara problémy zase začaly přicházet...
P.S. já tankuju do plné a žádná změna...
noooo.. presne ako hovoris.. ked je vonku teplo, tak to toci dlho a potom je to divne.. ked je zima, chyti na brnknutie... co tak snimac teploty?
2 cuki : ... pri delsim stani (nekolik hodin) pres to praskly tesneni utece tlak paliva ... po prvnim nastartovani se dotlakuje, ale
motor zdechne ... po druhym uz je tlak OK a motor bezi ... spatny tesneni se da poznat i tak, kdyz na volnobeh slapnes plyn
na doraz, tak pri spatnym cerpadle se motor zacne jakoby dusit a potom se rozbehne ... protoze cerpadlo nedodava potrebny
tlak paliva ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
2 cuki : ... pri delsim stani (nekolik hodin) pres to praskly tesneni utece tlak paliva ... po prvnim nastartovani se dotlakuje, ale
motor zdechne ... po druhym uz je tlak OK a motor bezi ... spatny tesneni se da poznat i tak, kdyz na volnobeh slapnes plyn
na doraz, tak pri spatnym cerpadle se motor zacne jakoby dusit a potom se rozbehne ... protoze cerpadlo nedodava potrebny
tlak paliva ...
a co když tlak podle měření je v pořádku?
Futile Italian Attempt at Transportation Very Weird
onc píše:... tak pokud je tlak spravny, tak problem bude nekde jinde ... jinak by tlak mel byt kolem 3,5bar ...
... pripominam, ze se stale bavim o MKII ...
Tak to jo to uz dava smysl. Mrknu na to. Jestli to bude ono tak se z toho asi po....
onc píše:... tak pokud je tlak spravny, tak problem bude nekde jinde ... jinak by tlak mel byt kolem 3,5bar ...
... pripominam, ze se stale bavim o MKII ...
Tak to jo to uz dava smysl. Mrknu na to. Jestli to bude ono tak se z toho asi po....
... staci si nechat vyrobit to tesneni z gumy co odolava benzinu a olejum a mas klid ... jinak asi 3500-5000kc za cely cerpadlo ...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...