Prvni co me napadlo pri vzpomince na Icemana z Pavova prikrmovat rajskym plynem s benzinem. Varianta sice drazsi, ale sel bych do toho. Dalsi pak rozebrat a trochu vylepsit motor...a tady dam na vase rady a dopruceni co s tim vyrobit. Pokud by nekdo mel i hruby odhad co by to stalo na materialu apod, tak budu rad. Tedy by tam melo byt cca 80koni no na tech 100 bych se rad dostal. S tim nitrem by to byla tutovka, pouzival bych ho asi opravdu jen na ty sprinty, pac jinak auto najezdi tak 4tis/mesic a rad bych aby motor jeste aspon tak 2 roky vydrzel. Ladit chiptuningem to ale rozhodne nechci...jednak potom trochu ztraci ostatni upravy smysl(hlavne to pripadne nitro) a pak se mi to zda za hodne penez malo muziky a navic to udajne v MKII kvuli zalitejm svabum elektroniky jde dost spatne a musi se to rozebirat, ovsem ja tam mam skoro novou RJ a jeste na ni mam zaruku ktera by timto padem skoncila. Namadaji me kovane pisty, ostrejsi vacky, reprofilovna vackova hridel, zesileni klikove hridele a ojnice, silnejsi privod vzduchu(nejaky vzduchovy cerpadlo jsem nekde zahlidl) a nakonec pokud by ani tohle ci neco jineho nedotahlo k tem 100konim tak misto toho nitro+prislusne upravy motoru, to je jistota cca 30koni minimalne....ale stejne bych to poladil niz kvuli zivotnosti. Myslim, ze 100konovy lehoucky punto by asi moc konkurence do 1,4l mimo turba nemelo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)