Nastavenie rucnej brzdy
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Nastavenie rucnej brzdy
Prosim o radu: ako mozno nastavit rucnu brzdu bez toho. aby som musel zdvihnut zadok auta. Teraz viem zatiahnut rucnu brzdu az na 6-7 zub, navod pise ze by mala byt ucinna uz na 3. zube. Poznam cely postup dotiahnutia lanka pri pake ale musel by som zdvihnut zadok vozidla. V servise platit.... to sa mi velmi nechce, brzda pri zatiahnuti brzdi velmi dobre ale az na dalsie zuby. Co keby som zatiahol brzdu na 4. zub a dotiahol lanka? Dakujm za radu
Punto MK1 60SX 1,2 43kW 3dv. r.1996
- Reklama
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Re: Nastavenie rucnej brzdy
A ty nemáš v autě hever? To je takovej problém zvednout jednu stranu, zkouknout to a pak druhou? A pokud to chceš dotáhnout a nechceš to zvedat, tak to dotáhni a projeď se s tím pár km a když budeš mít pak horký bubny,dotáhnul si to moc
Re: Nastavenie rucnej brzdy
pod manzetou rucnej brzdy by sa malo dat tiez nastavit...
FIAT PUNTO MK1 1.2 8V 54KW HSD ////ex
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
Skoda Octavia combi 1.9tdi ALH 66kw
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Re: Nastavenie rucnej brzdy
No to je jasný, ono ani jinde to dotáhnout nejde....
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavenie rucnej brzdy
a je tam jen jeden šroub pro obě lana
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: Nastavenie rucnej brzdy
To brzdenie na 4 zuby ti nevydrzi dlho. Lepsie je brzdit motorom (v pripade parkovania) teda zaradenim prevodoveho stupna ak je to na rovine "3" ak z kopca "R" a ak do kopca "1". A nastavovat sa to oplati ozaj len tesne pred absolvovanim STK tak ako preplach brzdovej kvapaliny.fero1943 píše: Co keby som zatiahol brzdu na 4. zub a dotiahol lanka? Dakujm za radu
Fiatu už "nefandím"
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavenie rucnej brzdy
Proplach brzdové kapaliny je co?
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: Nastavenie rucnej brzdy
Podla mna to znamena odsat cely obsah vyrovnavacej nadoby a doliat cerstvu brzdovu kvapalinu. To sa zvykne robit pret STK, ale ak odoberu brzdnu kvapalinu z odvzdusnovaka pri kolese, je galiba.
Punto MK1 60SX 1,2 43kW 3dv. r.1996
- zokot
- Znalec
- Příspěvky: 828
- Registrován: 10 úno 2008, 00:31
- Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavenie rucnej brzdy
Takže taková renovace kapaliny. Chystám se ji vyměnit celou pořádně.
Co je to galiba? Budu se zase muset naučit cizí řeč.
Co je to galiba? Budu se zase muset naučit cizí řeč.
Fiat PUNTO 60 (1994)
Fiat GP 1.9 (2006)
Fiat GP 1.9 (2006)
Re: Nastavenie rucnej brzdy
galiba = neplecha = problémy = nepríjemnosti
ex - Punto MK1 1,2 ELX 54kw/73k r.v.95
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
now - Grande Punto 1,9 MultiJet 116kw/160k r.v.07 -powered by Alfatuning.sk
Re: Nastavenie rucnej brzdy
fero1943 píše:Podla mna to znamena odsat cely obsah vyrovnavacej nadoby a doliat cerstvu brzdovu kvapalinu. To sa zvykne robit pret STK, ale ak odoberu brzdnu kvapalinu z odvzdusnovaka pri kolese, je galiba.
Určitě bych neměnil brz.kapalinu z důvodu kontroly STK,ale proto,abych měl brzdy na 100procent.Tohle bych určitě nošidil.Pokud je nová kapalina jen v nádobce,tak to nemá žádný smysl.Nová kapalina se musí důkladně dostat do trubek,hadiček,třmenů,válečku a brzdiče!!!
Stilo hatchback 1,6 r.v.01,Ba+CNG
Re: Nastavenie rucnej brzdy
Samozrejme a pokial mas bordel(necistotu) z trubiek v brzdovom systeme tak ti takymto sposobom pride k presunu necistot do hlavneho brzdoveho valca a zistis ,ze on ti zrazu tecie. Taktiez pri odvzdusnovani pokial mas z tych nasich uzasne sypanych ciest rozozrane odvzdusnovaky tak v najlepsom pripade strhnes hrany alebo ho urves a mozes kupovat novy valcek. Takze radsej ten preplach a je to menej bolestne a ucinne. Ja som nadrzku preplachol 3x a bordel uz v nej nie je . Treba si uvedomit ze brzdovy okruh je uzavrety teda tam prichadza preslapavanim k prudeniu tej kvapaliny.Je to vidiet precistenim kvapaliny v nadrzke.
Nemusite so mnou suhlasit. No iste je ze to zabralo. A len tak mimochodom kontrola sa aspon tu robi len odobratim vzorky z nadrzky a pokial tam je bod varu v norme tak to STK viac neriesi.
Nemusite so mnou suhlasit. No iste je ze to zabralo. A len tak mimochodom kontrola sa aspon tu robi len odobratim vzorky z nadrzky a pokial tam je bod varu v norme tak to STK viac neriesi.
Fiatu už "nefandím"
- Plecháč Tony
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 388
- Registrován: 25 bře 2008, 21:22
- Bydliště: Plzeň
Re: Nastavenie rucnej brzdy
Nejde o to co STK řeší nebo neřeší. Brzdy jsou na autě aby to brzdilo... Neříkam, že se musí měnit brzdová kapalina každý 2 nebo 3 roky, ale po takovejch 5ti, 6ti letech si myslim, že už je to vhodný.
Ikdyž by brzdovej okruh měl bejt těsnej, tak to málo kdy tak je. A třeba pro takovej vodík, neni železná nebo měděná trubka žádná překážka....Prostě ta kapalina v těch trubkách degraduje a taky se tam dělají usazeniny, který ti můžou pak ucpat i ten váleček, nebo trubičku...
Když auto udržuješ, tak ti odvzdušňováky nezareznou. A i když se o něj nestaráč, tak pokud to neděláš otevřeným klíčem, tak to taky neurveš... Několikrát jsem povoloval odvzdušňováky 7 i víc let nepovolovaný...
Ikdyž by brzdovej okruh měl bejt těsnej, tak to málo kdy tak je. A třeba pro takovej vodík, neni železná nebo měděná trubka žádná překážka....Prostě ta kapalina v těch trubkách degraduje a taky se tam dělají usazeniny, který ti můžou pak ucpat i ten váleček, nebo trubičku...
Když auto udržuješ, tak ti odvzdušňováky nezareznou. A i když se o něj nestaráč, tak pokud to neděláš otevřeným klíčem, tak to taky neurveš... Několikrát jsem povoloval odvzdušňováky 7 i víc let nepovolovaný...
Re: Nastavenie rucnej brzdy
Aj ja som sa tym zivil a stretol som sa z hocicim.Teda aj so skrutkami ktore dosli o hrany aj s uzavretym klucom. Kazdy nech si urobi ako uzna.
Fiatu už "nefandím"