Na kluke je vraj nejaká malá vrstvička, ktorá je vytvrdená kôli pevnosti. Ložiská sú vlastne len také hliníkové pliešky, dva polmesiace, je v nich drážka, cez ktorú je to mazané olejom. Mne vytĺklo tieto ložiská, a keď mi to vymenili, záhadne to prestalo. Myslím, to zvláštne klepkanie po naštartovaní, ktoré trvalo cca do 5 sekúnd. Tiež sme si mysleli, že to bude variátor, alebo riedky olej, ........ ale teraz som sa presvedčil, že asi nie

A jazdil som s tým odkedy som auto kúpil, 9/2007. Tak si to vieš vyrátať. Spravil som 43000 km, kým to úplne prdlo

A lahkú nohu som nemal

Teda, mal, kým sa nezohriala voda

Dovtedy nedám žiadnemu autu

Držím palce s opravou. Dnes som bol pozrieť motor Barchetta, NEPASUJE!!! Je identický, len má trošku iný obal. Možno vnútornosti by sa dali použiť, ale nie za 25000

To už skočím kúpiť celé HGT, a viem, že je to 100% to, čo má byť. Ak niečo nové zistíš, daj vedieť