vilem píše:Ano, na stabilizátoru jsou běžné šrouby M8. Ale pozor !! snadno se ukroutí a potom co s tím? Asi jedině odvrtat, nebo nové rameno. Ty vnitřní silenbloky obvykle není třeba měnit. Časem se vymačkají spíše ty vnější.
ze se snadno ukrouti na to uz sem taky prisel sem tam stabilizator nemel a kdyz sem ho tam chtel dat prostrikl sem zavity a zkousel nasroubovat jenze jak byl ten zavit zanesenej slo to tezko a utrhl se me v tom sroub ted to musim odvrtat a vsechny zavity projet zavitnikem vzdycky takova malickost a nak se to pos..e .
tak vpredu uz je, je v tom velkej rozdil uz bych ho dolu nedal ted potrebuju sehnat na zadek ale myslim ze na 1.1 asi nesezenu co tak jedine tam dat z 1.2 kdyby se nekomu valel doma urcite napiste akorat se me strhal zavit na rameno protoze jsem vyvrtaval zalomenej sroub tak uz nebyl 100% asi tam dam vetsi sroub a nahoru matku a je to
Záleží jak moc to chceš přesně. Teď jsem byl pod autem, ale nemam tady žádný měřítko, takže jsem to vzal od oka podle klíče..Řek bych, že to bude tak 16mm, jelikož 17ka klíč tam měla tak akorát 1mm vůli Ale až budu doma, tak to můžu změřit přesněji
Plecháč Tony píše:Záleží jak moc to chceš přesně. Teď jsem byl pod autem, ale nemam tady žádný měřítko, takže jsem to vzal od oka podle klíče..Řek bych, že to bude tak 16mm, jelikož 17ka klíč tam měla tak akorát 1mm vůli Ale až budu doma, tak to můžu změřit přesněji
Měřil jsem to přesně a zadní stab. tyč z S55 má cca 16,23. Ještě mám doma jednu a ta by měla být z GT, je možné, že by tam byl rozdíl jen 1mm?? Má cca 17,3mm.
Stanly001 píše:Měřil jsem to přesně a zadní stab. tyč z S55 má cca 16,23. Ještě mám doma jednu a ta by měla být z GT, je možné, že by tam byl rozdíl jen 1mm?? Má cca 17,3mm.
super dik shanim ted na zadek nema nekdo na prodej?