Co to je?

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Co to je?

Příspěvek od Da Fate »

Muzete mi prozradit prosim co to je? Rad bych to dal pryc jako ostatni veci ze sani ktery tam jsou a chci delat hlinikovy. Muzete mi rict co tam jeste je na tom sani? Punto tak v oku nemam puvodne jsem stavel Nissana 200sx.
Obrázek
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hanz GT
Začátečník
Příspěvky: 43
Registrován: 20 kvě 2008, 18:44
Bydliště: Jaroměřsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to je?

Příspěvek od Hanz GT »

http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/regula.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
vysvětlení už snad netřeba... určitě bych neoddělával
133 HP v MK1
Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to je?

Příspěvek od Da Fate »

a jak to ma regulovany gt 3 to uz tam tohle nema. a nejde to nak ochcat? chci hlinikovy sani bez jakejkoliv picovin. max vyvod na oil catch tank.
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Uživatelský avatar
Hanz GT
Začátečník
Příspěvky: 43
Registrován: 20 kvě 2008, 18:44
Bydliště: Jaroměřsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to je?

Příspěvek od Hanz GT »

gt3 to má nějak v sání aspoň myslím, já mám gt2 takže ti o tom moc neřeknu, možná teda celý sání z gt3? teď asi plácám... :?:
133 HP v MK1
Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to je?

Příspěvek od Da Fate »

ja si prave chci udelat svoje sani o mnoho kratsi nez je v serii a s coolerem o trochu vetsim uprostred narazniku.
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Uživatelský avatar
Hanz GT
Začátečník
Příspěvky: 43
Registrován: 20 kvě 2008, 18:44
Bydliště: Jaroměřsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to je?

Příspěvek od Hanz GT »

asi to nijak obejít nepůjde, protože když se podíváš na fotky upravených gtéček, tak každý ten ventil tam má
133 HP v MK1
Uživatelský avatar
Da Fate
Začátečník
Příspěvky: 45
Registrován: 24 kvě 2009, 12:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to je?

Příspěvek od Da Fate »

to mas pravdu. tak tam holt budu muset udelat jeden vyvod navic kvuli tomuhle a necham to tam... ona by asi ridici jednotka i nadavala kdyby to tam nebylo. dik za radu :)
Skoda Fabia V-RS- daily machine- 400 Nm, HP Sporting, SPARCO, Speedline
nismo 200SX S13 1.8T 16V- drift machine- UNDER CONSTRUCTION
/ / / / / Punto GT- big love- OMP, Speedline- SOLD
Uživatelský avatar
Cassius
Fiaťák
Příspěvky: 155
Registrován: 16 čer 2006, 23:07
Bydliště: Italské království..
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to je?

Příspěvek od Cassius »

Jak už psal Hanz, regulátor volnoběžných otáček, bez kterého to nepůjde. GT3 to maj přímo na škrtící klapce, na fotkách uvidíš takovej plastovej bazmek s elektronikou shora přímo na tělesu klapky.
70" Fiat 500..král..
94" Punto GT1..královna..
97" Punto GT3..princezna..
98" Punto Sporting 16v..služka..
98" AR GTV 3.0 V6..kočár..
www.nurburgring.cz
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“